Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Hairstore-parturiliikkeistä?

Vierailija
11.09.2012 |

Kävin pari päivää sitten, ja tuli sellainen fiilis, että leikkaus oli vähän juosten k*ustu, koko homma oli ohi vartissa ja tulos sen näköinen. Onkohan tämä yleistäkin Hairstoren liikkeissä? Helsingin Kampissa kävin itse.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkevat työntekijöiden oikeuksia ja hintoja. Käyn mieluummin kampaajan itse omistamassa liikkeessä kuin ketjussa. Harmittaa, että monella nuorella ei ole mahdollisuutta päästä töihin kuin Hairstoren kaltaisiin liikkeisiin.

Vierailija
22/71 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Hairstoressa. Ilmeisesti kampaaja oli kuuro. Sanoin, ettei saa leikata paljoa. Noh, kampaaja leikkasi silti. Siinä vaiheessa on paha enää valittaa, kun vahinko on jo tapahtunut. Lopuksi pyysin häntä vielä parantamaan yhtä kohtaa, mutta tämä kieltäytyi. Minä kun luulin, että asiakas on aina oikeassa. Ei ikinä enää moiseen amatööriputiikkiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa käynyt, enkä mene toiste. En pyytänyt mitään, en mitään muuta kuin ettei tule tasapitkä pottatukka, vaan rikottu. Ehdottomasti rikottu. Lopputulos melkein kuin kattila päähän ja siitä reunaa pitkin leikattu. Selitys oli että no, niin no, onhan se nyt tälleen ihan kiva kun vetää tukan kokonaan taakse..

Vierailija
24/71 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Molemmilla kerroilla kampaaja haidi röökiltä eivätkä osanneet käsitellä luonnonkiharaa tukkaa lainkaan. Tyyliin suoraa leikkasivat ja eihän se hyvältä/tasaiselta näytä sitten kun hiukset palautuvat luonnolliseen muotoonsa. Jumbon hairstore.

Vierailija
25/71 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaahaa. Ottamatta muuten kantaa ks ketjuun. Bob cut tarkoittaa polkkatukkaa, joka todella harvoin leikataan kerroksittain :) :) :)

Vierailija
26/71 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko kellään kokemusta itiksen hairstoresta

Vierailija
27/71 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri Nummelan Hair Storessa. Ohjeeni olivat : takaa ja sivuilta 12mm koneajo, päältä lyhennetään 2-3 cm. Lopputulos  hiukset ovat nyt n.15mm päältä ja takaa hiusraja nostettu puoleenväliin kalloa. Onneksi tukka kasvaa muutamassa kk. takaisin ja vahingosta viisastuneena kierrän vasedes mokoman Storen kaukaa.

Vierailija
28/71 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Forumin hairstoressa ja paskin lopputulos minkä oon ikinä saanut. En todellakaan suosittele.

Vierailija
29/71 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös tämä keskustelu.

jumbon hairstoressa asioin tällä viikolla ja tulos oli kuin 16-vuotiaan itsetekemä. palautteen jätin liikkeen omistajalle, joka ei korvannut minulle mitään. pyysin rahat takaisin ja vahingonkorvausta, mutta mitään ei herunnut loppujen lopuksi, vaikka ensin näytti ymmärtävän ja lupasi palauttaa maksavani rahat. vahingonkorvauksena pyysin vaan biotiinikuurin 18 e , koska biotiini tehostaa karvojen takaisinkasvua. on todella vaikea tapaus tämä liikkeenjohtaja. monta päívää sähköposteja vaihdettiin mutta turhaan. jumbon hairstoressa ei näköjään välitetä vaikka asiakas itki lopputuloksen takia. en itse enään aio asioida siellä ikinä. rahoja sieltä on turha pyytää takas , saati sitten vielä vahingonkorvausta päälle. siellä ei oikein näytetä tajuavan että palveluntarjoaja on velvollinen rahojenpalautukseen ja lisäksi myös vahingonkorvaukseen.

Vierailija
30/71 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Jumbon Hairstoressa ja siellä Moona on aivan loistava, iloinen ja nopea ja puhuu hyvää suomeakin.

Mitä olen siellä katsellut, niin kauhean moneen muhun kampaajaan siellä en luottaisi.

Vierailija
31/71 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja huonoja. Riippuu tekijästä. Gerda Malmilla, super.

Vierailija
32/71 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vaan Olaplex-hoidossa ja sitten hiukset föönattiin kuiviksi. Kampaajatyttö kysyi, jos hän tekis vähän hienomman kampauksen, kun on aikaa. Tsiisus, mikä mummotukka.

Vierailija
33/71 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa, Hiusstoren Isossa-Ompussa kaksi viikkoa sitten. Kampaaja ei kuunnellut, pakotti pesupaikalle, yhtäkkiä tuli kamala kiire... vaikuhti unohtaneen leikkaamisen ja lopetti. Laskutti 69 euroa, mutta jo laskuttaessa puhui seuraavan asiakkaan kanssa. Huonoin kokemus kampaajallakäynnistä ikinä!

Vierailija
34/71 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Jumpon hairstoressa viime perjantaina oli kauhea kokemus.Pyysin lyhentämään 5milliä ja keskeltä päältä ei mitään kun tukka nousee pystyyn.Ei ilmeisesti ymmärtänyt eikä halunnut kuunnella leikkaa sivut 5milllin Siiliksi ja päältä lähti 3senttiä no nyt on tukka pystyssä ainakin5viikkoa .Halpa hinta tulee vielä halvemmaksi kynitään oikein lyhyeksi niin eipä asiakas tule vähään aikaan käymään.Jos olisin omistaja niin sanoisin että perkele ennen kävin parturissa 2viikon välein.On se hienoa tämä uusi kaupan koulutus lyhyeksi vaan niin ei tuu niin usein leikkauttaa tukkaa siitähän se raha tulee!

Vierailija
35/71 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän. Ehdottomasti.

Vierailija
36/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Rikulla Hairstore Hämeenkadulla. Mutta Riku on hävinnyt jonnekkin, joten onko tietoo minne mennyt???

Vierailija
37/71 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyn Hairstoressa, vuosia sitten kylläkin, sivuotsis oli leikattu ikään kuin sakset vaakatasossa eripituisiksi soiroiksi. Yleensä saksia pidetään kai pystymmässä ettei leikkuujälki ole niin silmiinpistävää. Tuo oli huonoin kampaajakäyntini. Huonommin meni vain siskoni tekemä hiusten porrastus, siskollani ei siis ole mitään koulutusta tai kokemusta. Kerran mulla oli leikattu hiukset niin että latvoissa oli 5 cm pituuseroa, mutta sekään ei ollut mulle häiritsevää ja selvisi vasta seuraavalla kampaajakäynnillä. En siis ole mitenkään hirveän nipo sen suhteen miten leikataan.

Ja tuo nyt olisi mennyt yksinään, mutta kun kyseinen kampaaja myös aivasti pari kertaa käsiinsä ja alkoi sitten muina naisina pöyhimään hiuksiani, päätin etten enää ikinä mene Hairstoreen. Inhottaa kun tuli taas mieleen...

Vierailija
38/71 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku on Glohair satamakadulla nykyää. Itse menin perässä :3

Vierailija
39/71 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä onko kellään kokemusta itiksen hairstoresta

Mä oon käyttänyt siellä mun 6 vuotiaan pojan. Netistä tilannut ajan ja parturinkin saa sieltä tilattua nimeltä.

Oon ollut tyytyväinen.

Naisten hiustenleikkuusta ei oo kokemusta sieltä.

Vierailija
40/71 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pojan kanssa eilen illalla ison omenan hairstoressa. En voinut uskoa että niin paskasti voi lapsen hiukset leikata. Paikoin saksittu ihan sängelle ja osin pitkiä hapsuja. Kotona vasta huomasin kun oli lopuksi hiukan vahalla laitettu hiukset pörrölle. Pulisongit oli trimmattu eri korkeuksille, toinen ehkä n. 2cm liian korkealle.

Olisin itse onnistunut paremmin täysin ilman kokemusta, silmät sidottuna, puisen voiveitsen kahvapuolella, vuoristoradassa ja vasemmalla kädellä. (Olen siis oikeakätinen)

"Ammattitaitoinen ja edullinen"? Paskan marjat. Välttäkää viimeiseen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi