Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonne Aaron on Ihana!!!!

Vierailija
09.11.2012 |

niin herkkä ja tunteellinen. Oih...:)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla Jonnen MUMMO!

Vierailija
2/15 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joskus vastaan tulisi niin haluaisin halata ja rutistaa kovaa. Vaikeista lähtökohdista kasvanut ja noin ihana ihminen tullut ja aivan älyttömän lahjakas laulujen tekijä!!

Ihanan herkkä, tunteellinen ja sympaattinen poika!

T: Kolmekymppinen kolmen lapsen äiti :)

Hassua että puhut "pojasta" kuin hän olisi joku teini ja sinä aikuinen, Jonne Aaron on kuitenkin 29-vuotias... :D Häiritsee varmaankin siksi, että mä olen 30-vuotias ja mua luullaan aina paljon nuoremmaksi, tytötellään ja samanikäiset tai jopa nuoremmat puhuu mulle kuin pikkulapselle. Särähtää aina korvaan jos kolmekymppisestä puhutaan "mukavana poikana/tyttönä".

Mutta itse aiheeseen sen verran, että tosi sympaattinen ja aito vaikutelma tosiaan hänestä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että pojitteleekohan myös Jonnen isoveljeä?

Vierailija
4/15 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että pojitteleekohan myös Jonnen isoveljeä?

Kun voisi oikeastikin olla Jonnen äiti ikänsä puolesta :)

Mutta hyvä pointti tuo isoveli :D

Vierailija
5/15 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut siipeensä niin kovaa että tuskin uskaltaa sieluaan hetkeen jakaa kenellekään... ihmekös tuo.

Vierailija
6/15 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä meni maku niistä hotellihuoneiden rikkomisista

Vierailija
7/15 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä. Sillä mieshän kolmekymppinen on jo vakaasti. Aika tätimäistä käytöstä. Itse olen vielä nelikymppisenä saanut kuulla tytöttelyä, mutta sen on jo huvittavaa tässä iässä. Olen pienikokoinen ja enkä vielä rypistynyt, niin kai se siksi. Kyllä se vielä korjaantuu :)

että jos joskus vastaan tulisi niin haluaisin halata ja rutistaa kovaa. Vaikeista lähtökohdista kasvanut ja noin ihana ihminen tullut ja aivan älyttömän lahjakas laulujen tekijä!!

Hassua että puhut "pojasta" kuin hän olisi joku teini ja sinä aikuinen, Jonne Aaron on kuitenkin 29-vuotias... :D Häiritsee varmaankin siksi, että mä olen 30-vuotias ja mua luullaan aina paljon nuoremmaksi, tytötellään ja samanikäiset tai jopa nuoremmat puhuu mulle kuin pikkulapselle. Särähtää aina korvaan jos kolmekymppisestä puhutaan "mukavana poikana/tyttönä".

Mutta itse aiheeseen sen verran, että tosi sympaattinen ja aito vaikutelma tosiaan hänestä tulee.

Vierailija
8/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta, että yrittävät matkia joitain kansainvälisiä rockstaroja ja tekevät jotain noin typerää.

Vähän kyllä meni maku niistä hotellihuoneiden rikkomisista

Vierailija
9/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne on ihana. Ja kylläkin seurustelee taas.

Toivottavasti on onnellinen.

T. nelikymppinen fani joka ei taatusti pidä Jonnea "pikkuveljenä" vaan tosi namuna

Vierailija
10/15 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mikä siinä on että pitkäaikainen tyttöystävä jätti sen, eikä uutta ole tilalla?

Vierailija
11/15 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten ulkoinen habitus ei miellytä, liian laiha ja lyhyt. Ja muutenkin reissussa rähjääntyneen oloinen.

Vierailija
12/15 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan vielä näkemättä.

N 36

Vierailija
13/15 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakso-sana jäi viestistä pois, sorry.

-6-

Vierailija
14/15 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/15 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosketaa mun sieluun ja sydämeen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän