Jonne Aaron on Ihana!!!!
Kommentit (15)
että jos joskus vastaan tulisi niin haluaisin halata ja rutistaa kovaa. Vaikeista lähtökohdista kasvanut ja noin ihana ihminen tullut ja aivan älyttömän lahjakas laulujen tekijä!!
Ihanan herkkä, tunteellinen ja sympaattinen poika!
T: Kolmekymppinen kolmen lapsen äiti :)
Hassua että puhut "pojasta" kuin hän olisi joku teini ja sinä aikuinen, Jonne Aaron on kuitenkin 29-vuotias... :D Häiritsee varmaankin siksi, että mä olen 30-vuotias ja mua luullaan aina paljon nuoremmaksi, tytötellään ja samanikäiset tai jopa nuoremmat puhuu mulle kuin pikkulapselle. Särähtää aina korvaan jos kolmekymppisestä puhutaan "mukavana poikana/tyttönä".
Mutta itse aiheeseen sen verran, että tosi sympaattinen ja aito vaikutelma tosiaan hänestä tulee.
Mietin että pojitteleekohan myös Jonnen isoveljeä?
Mietin että pojitteleekohan myös Jonnen isoveljeä?
Kun voisi oikeastikin olla Jonnen äiti ikänsä puolesta :)
Mutta hyvä pointti tuo isoveli :D
saanut siipeensä niin kovaa että tuskin uskaltaa sieluaan hetkeen jakaa kenellekään... ihmekös tuo.
Vähän kyllä meni maku niistä hotellihuoneiden rikkomisista
miestä. Sillä mieshän kolmekymppinen on jo vakaasti. Aika tätimäistä käytöstä. Itse olen vielä nelikymppisenä saanut kuulla tytöttelyä, mutta sen on jo huvittavaa tässä iässä. Olen pienikokoinen ja enkä vielä rypistynyt, niin kai se siksi. Kyllä se vielä korjaantuu :)
että jos joskus vastaan tulisi niin haluaisin halata ja rutistaa kovaa. Vaikeista lähtökohdista kasvanut ja noin ihana ihminen tullut ja aivan älyttömän lahjakas laulujen tekijä!!
Hassua että puhut "pojasta" kuin hän olisi joku teini ja sinä aikuinen, Jonne Aaron on kuitenkin 29-vuotias... :D Häiritsee varmaankin siksi, että mä olen 30-vuotias ja mua luullaan aina paljon nuoremmaksi, tytötellään ja samanikäiset tai jopa nuoremmat puhuu mulle kuin pikkulapselle. Särähtää aina korvaan jos kolmekymppisestä puhutaan "mukavana poikana/tyttönä".
Mutta itse aiheeseen sen verran, että tosi sympaattinen ja aito vaikutelma tosiaan hänestä tulee.
Ei paljon kiinnosta, että yrittävät matkia joitain kansainvälisiä rockstaroja ja tekevät jotain noin typerää.
Vähän kyllä meni maku niistä hotellihuoneiden rikkomisista
Jonne on ihana. Ja kylläkin seurustelee taas.
Toivottavasti on onnellinen.
T. nelikymppinen fani joka ei taatusti pidä Jonnea "pikkuveljenä" vaan tosi namuna
mut mikä siinä on että pitkäaikainen tyttöystävä jätti sen, eikä uutta ole tilalla?
Mutta muuten ulkoinen habitus ei miellytä, liian laiha ja lyhyt. Ja muutenkin reissussa rähjääntyneen oloinen.
Tämän illan vielä näkemättä.
N 36
jakso-sana jäi viestistä pois, sorry.
-6-
kosketaa mun sieluun ja sydämeen!!
olla Jonnen MUMMO!