Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Hairstore-parturiliikkeistä?

Vierailija
11.09.2012 |

Kävin pari päivää sitten, ja tuli sellainen fiilis, että leikkaus oli vähän juosten k*ustu, koko homma oli ohi vartissa ja tulos sen näköinen. Onkohan tämä yleistäkin Hairstoren liikkeissä? Helsingin Kampissa kävin itse.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, edullinen on, en kyllä uudestaan menisi.

Vierailija
42/71 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision Myllyn liikkeessä kävin jokunen vuosi sitten kun halusin saada otsatukkan. Kerroin ja näytin vielä omaa vanhaa kuvaa missä oli AIVAN selkeästi millainen se on yleensä ollut. No mitä tämä tyttö menee tekemään. Leikkaa mulle sellaisen KAAREN! Muutenkin niin pyöreät kasvot ja sitten vielä sellainen kaareva korostus niin jäin kyllä oikeasti sanattomaksi. Olin niin itkua lähellä ja maksoin koko summan vaikka myöhemmin olisi pitänyt sanoa että ei käy. Menin aivan hämilleen tilanteesta ja sen jälkeen en kyllä siihen puljuun astu enkä kehu kenellekkää ! Ikinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ottamassa eräässä eteläsuomalaisessa kaupungissa HairStoressa vähän tummempia ja vaaleita raitoja. Tuli aivan kaameat. Halusin beiget/hiekkaiset tai aavistuksen lämpimän vaaleat hiukset. Vaaleista raidoista tuli aivan liian vaaleat, tummista tuli liian tummat, lähes mustat, vaikka niiden piti olla vaaleanruskeat.  Hopeashampoota laitettiin tujusti ja latvat olivat todella tuhkaiset, tai suorastaan vihertävän liejuiset, vaikka en kertaakaan maininnut haluavani kylmää tai tuhkaista sävyä. 

No, sain kyllä kotona haalistettua liian tummiksi menneitä raitoja c-vitamiinivaalennuksella ja pestyä hopeatökötit pois. Sävy on nyt ihan ok, mutta helvetti, liian paksuille ja palkkimaisille raidoille en mahda mitään. Ihmettelen vaan, kuka tekee edes nykypäivänä tällaisia paksuja raitoja? Eikö nykyään melkein automaatio ole laittaa hyvin ohuita korostusraitoja? Muutama raudoista on vieläpä levähtänyt muodottomaksi köntiksi tyveen.  Eivät näy hiusten auki ollessa, mutta kiinni pidettäessä kyllä. 

Yleensä kai myös raitavärin vaikutusta vahditaan koko ajan? Tämä kampaaja pakeni lounastamaan ja jätti pääni itsekseen hautumaan folioiden sisään. Että ilmankos tuli ei-toivottu lopputulos. 

Leikkaus sentään onnistui. Kaipa sekin olisi mennyt pieleen, jos olisin vaatinut jotain latvojen tasausta vaativampaa.  Kampaajalla tuntui olevan kiire päästä minusta eroon ja siksi kai raidatkin husittiin nopeasti paksuina palkkeina. Varattua aikaani jäi vielä puolisen tuntia käyttämättä. Mikäs siinä, jos työn todella saa tehtyä aikataulua nopeammin, mutta nyt ylimääräinen aika oli hutiloinnin tulosta. 

Silmiipistävää oli myös työntekijöiden välinen kireä ilmapiiri ja suorananinen sanallinen kina.

EI ENÄÄ IKINÄ HAIRSTOREEN!!! 

Vierailija
44/71 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pari päivää sitten, ja tuli sellainen fiilis, että leikkaus oli vähän juosten k*ustu, koko homma oli ohi vartissa ja tulos sen näköinen. Onkohan tämä yleistäkin Hairstoren liikkeissä? Helsingin Kampissa kävin itse.

Kävin kerran vuosia sitten  Mikkelissä Hairstoressa, siellä eräs kampaaja katsoi kuontaloani heti tullessani halveksien nenän varttaan pitkin, itsellään oli siinä juuri asiakas jolla oli paksu tukka päässä kun taas minulla ohut suomalainen hiiren häntä. Tuo kampaaja opasti opiskelijaa siinä samalla, opiskelia siis leikkasi minun kuontaloani. Kampaaja alkoi oikein suureen ääneen kehua asiakkaansa paksua tukkaa ja ylistellä maasta taivaaseen miten upealta se näyttää ja samalla vilkuili peilin kautta minua, mitä tykkään puheen aiheesta. Oli vimonen kerta kun siihen lafkaan astuin. Eipä ole kyseistä pälliäistäkään siellä enää töissä näkynyt kun olen ohi kävellyt : ) Liekö saanut potkut.

Vierailija
45/71 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lopettanut kampaajalla käynnit jo n 20v sitten koska en ollut tyytyväinen siihen kuinka hiukseni leikataan, missään kampaamossa. Huomasin pikkuhiljaa että pystyn omin päin kotona trimmaamaan ihan hyvin, ja silloin voin tehdä sitä niin usein kuin haluan.

Tyttären pitkät paksut hiukset sen sijaan olemme käyneet leikkauttamassa kampaajalla, ja Sellon HairStore on ollut ihan jees. Viimeksi kampaajana oli eteläeurooppalaisen näköinen nainen, ei mikään ihan nuori, ja hyvää työtä teki. Oli ihan miellyttävä käynti, menemme varmaan hänelle uudestaan.

Vierailija
46/71 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Hairstoresta, koska hinnat ovat sitä halvempia mitä aikasemmin päivästä menee. Ja jälkikin on ollut ihan laadukasta (vain leikkauksesta kokemusta).

Vierailija
47/71 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Jumbon Hairstoressa kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla leikkaus oli mielestäni erittäin onnistunut. Leikkaaja kyseli aktiivisesti toiveitani ja viimeisteli yksityiskohdat tarkastasti. Toisella kerralla kokemukseni oli hieman päinvastainen. Koko leikkaus tuntui hieman kiirehdityltä eikä lopputulos ollut erityisen siisti. Sain myös itse pyyhkiä hiussilput kasvoiltani leikkauksen päätteeksi. Olen nuori mies ja melko lyhyiden hiuksieni leikkaamisesta 30 € alkaa mielestäni myös olla kipurajalla, varsinkin kun koko käynti pesuineen kesti 20 minuuttia. Ensimmäisellä kerralla hinta taisi olla muutaman euron halvempi käyntini ajoittuessa alkuiltapäivään. Tällöin leikkaaja käytti työhön myös enemmän aikaa, muistaakseni noin puoli tuntia.

Kokemukseni ovat siis hyvin kaksijakoiset. En tiedä vaikuttiko saamaani palveluun se että ensimmäisellä kerralla astelin liikkeeseen ilman varattua aikaa ja toisella olinkin jo sitten ajan varannut "vakioasiakas".

Vierailija
48/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forumin hairstoressa käynti oli epämiellyttävin kampaamokäynti ikinä. Kampaaja oli vartin myöhässä. Pyysin latvojen tasausta. Hänen puheestaan ei saanut selvää, kysyin monta kertaa että mitä. Pyysin vähintään 5 cm lyhennystä, sain 2 cm. Hiukset jäi epätasaiseksi, toinen puoli monta senttiä pidempi, kampaaja itte vielä katsoi lopulta peilistä tämän eikä sanonut mitään. Oli niin kovaotteinen että meinas repiä hiukset juurineen irti, sattui. Föönasi kuivia hiuksia niin kauan et sanoin lopulta et varmaan jo riittää. Eipä tarvi mennä sinne uudestaan...

Vierailija
49/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovainion Kauppakeskus Elossa olen käynyt muutaman kerran. Olin tyytyväinen mutta ko (Lila) henkilö ei ole siellä enää töissä :(

Vierailija
50/71 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärvellä elossa myös olen käynyt ja tyytyväinen ollut.

Vierailija
51/71 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta Keravan hair storesta? Mieheni hiukset leikkasi nuori (parturikampaaja) siis ihan karmeesti.

Sivut oli ihan kaljut (epätasaisesti) ja päällä eripituisia 10 cm pitkiä tukkoja, takana pyöriäinen leikattu niin lyhyeksi että vieläkin 2 kk kuluttua on pystyssä, siis ihan kauhee. Ammattitaitoa on se, että näkee jo ihmisen tyylistä millaiset hiukset pitää olla. Vanhemman ihmisen hiuksia ei voi vetää diskolookille! Koskaan en ole näin huonoa leikkausta nähnyt hänellä.

Vierailija
52/71 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YRITIN käydä värjäämässä ja leikkaamassa hiuksiani Kampin Hairstoressa. Halusin vaalentaa ilmettäni. Pyysin luonnollista lopputulosta ja ehdotin raidoitus tyylinä tämmöistä "vapaalla kädellä maalaten",  balayge-raitoja. Kampaaja ei tuntunut ymmärtävän mitään mitä sanoin ja pyöritteli silmiään jutuilleni jatkuvasti. Sitten ehdotin että, jos hänen helpompi ymmärtää mitä haen, niin pyysin tavallista raidoitusta saamaan vaalennusta hiuksiini. Sama silmien pyörittely jatkuen. Kysyin kampaajalta myös, että toki jos hänellä on jotain parempia ehdotuksia kuinka hiuksia voisi lähteä vaalentamaan, mutta minkäänlaista vastausta ei tullut. Kampaaja päätti lähteä vaalentamaan koko päätäni. Huomattuani tämän mainitsin, että en siis halua koko päätä vaaleaksi. Kampaaja tiuski minulle tämän jälkeen ja kysyi että "miksi olen varannut hänelle ajan?" .......  Kampaaja ilmoitti ettei ymmärrä mitä haluan ja että  _mahdollisesti_ 4 ja puoli tuntia myöhemmin voisi tulla joku muu tekemään hiuksiani. Totesin vain, että minulla ei ole aikaa jäädä odottelemaan. Kampaaja ei sanonut mitään ja jouduin poistumaan paikalta saamattani mitään. Ei pahoitteluita, ei mitään. Tuntuu uskomattomalta, että kampaaja ei ymmärrä mitä raidoitus tarkoittaa, myös varaus vaiheessa olisi mukava tietää, että osaako kyseinen kampaaja puhua suomea. Olo oli alusta saakka, että minua ei haluta palvella ja asiakaspalvelukyvyt todella puuttuivat.  Todella epämiellyttävä kokemus, en suosittele kenellekkään.

Vierailija
53/71 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YRITIN käydä värjäämässä ja leikkaamassa hiuksiani Kampin Hairstoressa. Halusin vaalentaa ilmettäni. Pyysin luonnollista lopputulosta ja ehdotin raidoitus tyylinä tämmöistä "vapaalla kädellä maalaten",  balayge-raitoja. Kampaaja ei tuntunut ymmärtävän mitään mitä sanoin ja pyöritteli silmiään jutuilleni jatkuvasti. Sitten ehdotin että, jos hänen helpompi ymmärtää mitä haen, niin pyysin tavallista raidoitusta saamaan vaalennusta hiuksiini. Sama silmien pyörittely jatkuen. Kysyin kampaajalta myös, että toki jos hänellä on jotain parempia ehdotuksia kuinka hiuksia voisi lähteä vaalentamaan, mutta minkäänlaista vastausta ei tullut. Kampaaja päätti lähteä vaalentamaan koko päätäni. Huomattuani tämän mainitsin, että en siis halua koko päätä vaaleaksi. Kampaaja tiuski minulle tämän jälkeen ja kysyi että "miksi olen varannut hänelle ajan?" .......  Kampaaja ilmoitti ettei ymmärrä mitä haluan ja että  _mahdollisesti_ 4 ja puoli tuntia myöhemmin voisi tulla joku muu tekemään hiuksiani. Totesin vain, että minulla ei ole aikaa jäädä odottelemaan. Kampaaja ei sanonut mitään ja jouduin poistumaan paikalta saamattani mitään. Ei pahoitteluita, ei mitään. Tuntuu uskomattomalta, että kampaaja ei ymmärrä mitä raidoitus tarkoittaa, myös varaus vaiheessa olisi mukava tietää, että osaako kyseinen kampaaja puhua suomea. Olo oli alusta saakka, että minua ei haluta palvella ja asiakaspalvelukyvyt todella puuttuivat.  Todella epämiellyttävä kokemus, en suosittele kenellekkään.

Vierailija
54/71 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen New hairtoressa lapsen otsatukka on leikattu aina nopeasti ja siististi. Eilen oltiin muualla ja muistin yhtäkkiä, ettei se otsatukan leikkaaminen olekaan ihan helppo homma... Ehkä kolme eri keikkaansa sattunut kohdalle. Kaikilla eri tyyli, mutta jälki ollut hyvää.

Vierailija
55/71 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukka pilattiiin Koivuhaan Newhairstoressa. :(

Vierailija
56/71 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis epätasainen leikkaus,kävin kerran en toista kertaa.

Vierailija
57/71 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, New Hair Store miesparturit outoja. Isot miehet kikattaa kun pikkutytöt. Mistä lie löydetty ja kotoisin. Naisten tekemät leikkaukset pääsääntöisesti ok jälki.

Vierailija
58/71 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa?

Vierailija
59/71 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan Jumbossa

Vierailija
60/71 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti Jumbon Hairstoressa . Lopputulos vähän vaihtelee, mutta olen ollut suhteellisen tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän