Taas oli muut kutsuttu, minua ei :(
On aika noloa, kun kaupassa näin kaveria joka kysyi tarvitsenko illalla kyytiä toisen kaverin luo. Sanoin, että eeen...? Selvisi, että kaverilla on jotkut kutsut jonne "kaikki" on muistettu kutsua. Mutta ei minua. Kyllä kyytiä kysynyt kaveri oli nolo, ja poistuikin siitä nopeaan.
En käsitä, miksi aina näin? Millainen ihminen olen muiden silmissä, kun en saa kutsuja minnekään, en pyyntöjä lenkkeilemään, en kahvittelukutsuja... ei mitään.
Niin, ettehän te voi tietää mikä minussa on... mietin vain, olenko ainoa, jolla ei ole yhtään ystävää?
Kommentit (105)
Kutsutko itse ystäviäsi kylään tai järjestät jotain muuta kivaa? Meillä on pikkuhiljaa tippunut yksi kaveri pois porukoista, kun ei koskaan itse ole aktiivinen yhteydenotoissa tai järjestä itse mitään meille muille. Tulee kyllä aina mielellään mukaan, jos joku muu hoitaa kestityksen ja järjestelyt.
Kaikista ei ole emännöimään kotona juhlia. Esim. Minä en vain osaa. Jotain simppeliä kahvi ja kaupasta pullaa tyylisiä rentoja istuskeluja voisin järkätä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samoja asioita olen pohdiskellut.
Nimittäin mulle on käynyt niin, että kelpaan ystäväksi silloin kun tarvitaan apua. Perinnönjakoa, valtakirjaa, työhakemusta, mitä tahansa asian hoitamista tehokkaasti ja hyvin. Ja siihen se sit jääkin.
Olen esim. vuoden ajan yrittänyt sopia kahvittelusta erään "ystäväni" kanssa ja ei käy. Koko ajan joko kieltäydytään tai perutaan viime tipassa. Yksi ystävä ei vastaa puheluihin eikä tekstiviesteihin. Mutta jos itse tarvitsee jotain, niin sitten kyllä.
Pari päivää sitten tein treffit yhden ystävän kanssa. Hän unohti tulla.
Olen avoin ja rohkea, tutustun ihmisiin helposti. Olen aikaansaava, ajattelevainen, huolehtiva, empaattinen, puhun omista haasteistani, kuuntelen muita. Olen aktiivinen, mukana monessa asiassa, kiinnostunut kaikesta, maailman asioista, kirjallisuudesta, elokuvista, ruoasta... Minulla on monta kummilasta, joiden elämästä olen kiinnostunut. Minun lasteni kummi
Jätä vastaisuudessa vastaamatta näille ihmisille. Älä ole enää saatavilla heidän tarpeisiin.
semmosille voi haistattaa isot perään!!
Minua ei lapsenakaan pyydetty mihinkään.