Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Maalistoiveet juhannusviikolla***

16.06.2008 |

Aloitanpa ensimmäisen kerran elämässä ketjun:) Joku voisi linkittää mukaan tuon viimeviikkoisen, kun en viitsi ja ehdi alkaa tutkimaan miten se tapahtuu.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin etten pysty kunnolla kirjoittamaan. Mulle tuli äsken plussa! Ensimmäisen kerran koko kuumeilun aikana. Ihan selvä viiva. Testi on joku netistä tilattu vihreä pakkauksinen liuskatesti. Menen tästä kyllä ostamaan muitakin testejä...

Iloitsen, vaikka tiedän mitä voi käydä. Ennen esikoista mulla oli alkuraskauden km ja ilo jäi lyhyeksi. Alle pariin viikkoon. Haluan silti nauttia tästä hetkestä.

Olen ihan varma, että kokeilemani pre-seed auttoi. mitään muuta erilaista ei tällä yk:lla ollut. Yritykset ajoittuivat myös ihan hyvin.

Mies nukkuu vielä. Te saatte kuulla tästä ensimmäisenä. Mä tärisen ja hengitän ihan pinnallisesti. Enkä usko tätä kuitenkaan.

Erilaista oireissa oli, että runsasta valkkista päivää paria ennen tätiä ei tullut. Ihmeellistä pistelyä jossain kyljessäpäin oli monena päivänä. Ja lieviä menkkajuilimisia oli monena päivänä.

Vähän oudoksuttaa, kun juilimiset ja tissikivut on tiesssään.

Mun on ihan pakko mennä herättämään mies.

Kerron jatkosta!

AnniHelen@ kp30 dpo15 yk18

Vierailija
42/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea AnniHelena! On tosi mukavaa lukea täältä plussauutisia, kun niin monella on tärpännyt viimeaikoina. Mielenkiintoinen juttu toi pro-seed... Täytyypä pitää mielessä jatkossa.

Mä kirjoitin jo ensikoihin että eilen rupes tuleen ihme tuhrua. Ihan pientä. KP23 eilen joten menkatki aivan mahdolliset ja todennäköset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jo kirjoitin ja herjaa vaan, että keskustelut poissa käytössä!!

Lyhyesti uudelleen...

Onnea AnniHelena!! Paljon liimaa mukaan!! Ihana juttu ja onnea koko perheelle pitkän yrityksen onnistumisesta! Voin vain kuvitella kuinka sulla on pää pyörällä...=)

Tänne kurvasi täti...='( Maaliskuulla pysytään ja kiertokin tasaantui pilsujen lopetuksen jälkeen, mutta jotenkaan nuo ei lohduta nyt...

Sofi kp1/28-30 yk3

Vierailija
44/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella loistavaa!! Paljon liimaa matkaan, että vauva pysyy kyydissä maaliskuulle asti!! Ihana juttu tosiaan...=) Antaa varmasti toivoa kaikille, kun pitkänmatkalainen plussaa...=)

Täälläkin on uutisia, joskaan ei yhtä ihania...=( Täti eksyi sitten aamusta meille...='( Jos jotain hyvää tästä etsii, niin maaliskuulla pysytään ja kiertokin tasaantui pilsujen lopetuksen jälkeen... Mutta nyt ei nää oikein lohduta...

Sofi kp1/28-30 yk3

Vierailija
45/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla pikainen viesti kirjottamaan kun oli niin hienoja uutisia...

Minunkin puolesta aivan mielettömän paljon onnea AnniHelenalle!!:) Aivan mahtavaa ja ihanaa:):) Ja tietysti toivon vilpittömästi, että kaikki etenee niin kuin pitääkin ensi maaliskuulle saakka:)

Sofille pahoittelut tädin vierailusta:( Sano sille, ettei enää ens kuussa tulis kylään;)

Neppe kp18/24-26, yk1

Vierailija
46/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnittelut AnniHelenalle ja muille plussanneille!

olen tässä pari päivää käynyt lukemassa maaliskuisten juttuja, nyt aattelin ilmottautua mukaan.

Meillä kaksi tyttöä, kolmatta kuumeillaan nyt sitten. Edelliset raskaudet tärpänneet heti ekalla yrittämällä, nyt jännittää miten käy kolmosen kanssa.

Lootuska kp11 /~30 , yk 1

Vierailija
47/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia heti viikon aluksi!aivan mahtavat onnittelut AnniHelena!Upeeta.Teilläkin jo niin pitkään yritystä, että oli kyllä jo teidän vuoro saada pikkuinen matkaan!Onnea koko raskauden ajaksi!

Sofille pahoittelut tädistä, onneksi kuitenkin pysyttelet vielä maaliskuisissa!

Mäkin sitten päätin tilata sitä pre-seediä, mitä AnniHelenallakin oli tässä kierrossa ollut käytössä.Tosin taitaa käyttö jäädä ensi kiertoon, kun ovis on ihan näinä päivinä.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja paljon plussia.

t.HOPE-a kp 12/26-29 yk 9

Vierailija
48/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista. Jotenkin ihan epätodellista ottaa onnitteluja vastaan, kun en usko tätä todeksi.

Hain sitten lisää testejä. Apteekin oma näyttää tummaa viivaa, ihan aavistuksen kontrollia vaaleampaa ja Predictor ihan selvää viivaa myös. Vähän vaaleampi viiva, kun Apteekin omassa.

Eli kai se olis uskottava...

Sofille pahoittelut tädistä. Olen itsekin ollut aina vähän positiivisempi, kun olen saanut jäädä samaan pinoon. Jos se ajatus piristäisi päivääsi. Tsempit ja plussaonnea!

HOPE-a-: Vähäisen, mutta tuloksellisen kokemuksen perusteella voin lämpimästi suositella Pre-Seediä! Rizzako se oli, kun sen otti tässä puheeksi? Kiitos siitä!

Hämmennyksissä ja ihmeissään,

AnniHelena kp30 dpo15 yk18

Vierailija
49/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..maaliskuisiin..

Eli pari viikkoa sitten tipahdin maaliskuisiin, kun täti tuli vierailulle. Nyt kp14/25, jos nyt toivottavasti oikein muistan. Hukkasin jonnekin pikkukalenterini, jossa pidän näitä tällaisia asioita ylhäällä. Mut se hukku jo just ennen juhannusta, ettei juhannus"riennoissa". Ihan rauhallisesti kyl oltiin mökkeilemässä. Uskalsin jopa ottaa hieman siideriä, kun ovulaatio ajoittui juuri lauantain ja eilisen seutuun. Pelkäsin aiemmin sitä, että jos ei päästäkään pupuilee, mut onneksi pieni hetki kahdestaan ja sit vielä eilen varmistusta. Toivon niin kovasti että tärpäis :)

Onnittelut kaikille plussanneille :):):)

Miten nopeasti teillä on tullut kiinnittymisvuotoa tai muita oireita oviksen jälkeen?

Sivri kp14/25, yk2

Vierailija
50/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelena: Aivan mahtavia uutisia!!! Onneksi olkoon plussasta!!! :) Olin niin varma jo eilen illalla, että nyt on sinulla tärppi käynyt! Fiilis on varmasti aivan uskomaton, kun plussa tulee pitkän yrityksen jälkeen. Oih, miten ihanaa! Pitkä yritys on vihdoinkin palkittu. :)

Kyllä tuo Pre-seed on ihmeellistä ainetta. Minähän sitä täällä kehuin viime kierrossa ja minullakin oli siis viime kierrossa se kiinnittymisyritys! Ja tässä kierrossa meillä on taas sama liukkari käytössä, vaikka kallista onkin. Jospa se auttaisi meitäkin. :)

Rizza kp 11/30, yk 27

Vierailija
51/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka iloinen uutinen täällä olikaan!!!!! Ihanaa! Paljon onnea ja toivotaan, että kaikki menee hyvin. Upeasti on ainakin hcg noussut jos predictor nyt jo näyttää selvää viivaa, se kun tunnetusti on niin epäherkkä testi. Voi ku mä olen niin hurjan iloinen sun puolestas! Tuosta preseedistä oon kans aikanaan lueskellu amerikkalaisilta keskustelupalstoilta ja mietin kans sen tilaamista, mutta se sitten jäi.

Mukavaa masunkasvatusaikaa sulle!!

Plussaonnea myös muille!

T. Koralli 17+4

Vierailija
52/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat palstaystävät!

Tekis mieli soittaa ja tekstata joka paikkaan, että hitto mä sain kaksi viivaa! Mutta eihän siinä nyt mitään järkeä olis. Onneksi saan täällä kertoa teille.

Toi Predictorin viiva tosiaan oli aavistuksen muita vaaleampi, että piti paikkaansa tuo epäherkkyysjuttu. Mahtavaa, jos tosiaan hcg on mallillaan.

Mä meen täällä tunteiden vuoristorataa. Ja pää on karusellissa.

Niin ja tää tärppikierto oli toinen luomukierto Clomien jälkeen. Jos sillä oli asiaan vaikutusta, kun voivat vaikuttaa ymmärtääkseni vielä jälkikäteen.

AH

Vierailija
53/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa ihan kaatamalla. Kävin tänään vähän alennusmyynneissä. Pääasiassa lapsille ostin vaatteita.

Todella paljon onnea plussasta Anni-Helena !! :) Ihanaa! Toivon todella, että nyt raskaus kestää ja saat suloisen nyytin syliisi. :) Pidän peukkuja sinulle!

Vierailija
54/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea iloisia uutisia näin sateisena päivänä :)

ON: Kierron puoliväli suunnilleen menossa, ovista tässä odotellessa. Nyt otin tikut taas käyttöön, kun ei tiedä millaiseksi kierto venyy keskenmenon jälkeen. Negaa ovat vielä testit näyttäneet. Muutama päivä sitten oli kovasti nippailuja vasemassa munasarjassa. Tänään on sitten tullut ihan megalimat, jopa hieman punertavana (?), kuten joskus aiemminkin.

Eilen sain muuten ovistestiin sellaisen viivan, joka oli alkureunastaan tumma, mutta haaleni siitä eteenpäin. Mietin, että oisko voinut mitenkään olla plussa, mutta negaksi sen laskin. En ole koskaan onnistunut saamaan ovistestiin plussaa, joten tuollainen outo viiva ihmetytti. Yleensä vaan on haaleita viivoja. Nyt olen alkanut testaamaan aamuin illoin. Jos vaikka sen ovisplussan tässä kierrossa bongaisi.

Joie kp 12/23-27

Vierailija
55/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siis testasin tosi haaleen plussan Predictorilla ja tänään tummen toisella testillä. Meille siis vauva tulossa :) Arvioitu laskeutumisaika laskurin mukaan 1.3.09. Toivotaan että sinne asti päästään. Ja jos päästään niin varmasti mennään ylikin.

Vieläkin on menkkajomotuksia.. Ja maha ihan turvoksissa ko ilmaa on kerääntynyt.. Toki juhannuksen epäterveelliset grilliherkut varmaan vaikuttaa asiaan?? :)

Paljon onnea muillekin jo plussanneille ja toivottavasti plussia tulee paljon lisää!!

terkuin, Kolmekamua rv 4+1 :)

Vierailija
56/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa munkin täytyy tulla kertoilemaan kuulumisistani, en olekaan muuta kuin käynyt ilmoittautumassa ketjuun.

Mulla on siis ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen, eikä ole hajuakaan kauanko kierto voisi kestää. Ei kai auta muuta kuin odotella...joko menkkoja tai plussaa...jälkimmäistä tietty toivotaan.

Ollaan ihan ahkerasti harjoiteltu sänkytouhuja, about joka toinen päivä (jostain kp5 lähtien, kun mies on ollut niin innokkaana...ja oltiin kesälomalla).

Kp13 lähtien mulla on tuntunut päivittäin vihlontaa ja juilintaa alamahassa ja jatkuu siis edelleen..ei nyt ihan koko aikaa tunnu, mutta kuitenkin joka päivä.

Koskaan ennen en ole pillereiden aikana tuntenut ovista, joten ajattelin, että josko voisi olla sitä, mutta kun on jo jatkunut noin pitkään...osaako joku sanoa, mitä meinaisi?! Nyt siis on kp22.

Mutta nyt siis vaan odotellaan...olisi kyllä varmaankin aikamoinen onnenpotku jos ekasta kierrosta tärppäisi. Mutta pupuilun puutetta se ei ainakaan voi olla, jos ei tärppää...

Costello kp22/? yk1

Vierailija
57/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kolmekamua ja AnniHelena* plussista.

ON: reissusta kotitudutta ja kivaa oli. Väsyttää vaan niin mahdottomasti.

Ja taas yritys päälle vaan heti kun kotiuduin. Meillä ei vaan mene halut tällä hetkellä yksiin, joten ollaan noihin muumimuki juttuihin turvauduttu. No eipä vielä ole lämmöt nousseet eikä ovis testi näytä plussaa. Nyt bunkkaan lukemaan ja ajoissa höyhen saarille.

T:Vacsuli kp21/28-43, yk8

Vierailija
58/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekamua!

Ihan sama toivottu LA meillä. Mulla vyö lähti illalla, kun massu on turvoksissa. Grilliherkuilla on kylläkin pääsyy asiaan :)

Kiitos onnitteluista! Olo on edelleen epäuskoinen. Mies oli myös hölmistynyt. Ehkä luuli, ettei enää tärppääkään. Sulattelee selvästi uutista.

Toivoisin kovasti kaikkia oireita, että tuntuisi todellisemmalta tämä. Ja tilaan pika puoliin ajan alkuraskauden ultraan.

Ei tässä unikaan tule.

Ihanaa, että voin taas kirjoitella tänne. Pakollinen palstatauko teki tuskaa, mutta tämän uutisen kanssa olisin seonnut itsekseni...

AnniHelena kp30 dpo15 yk18 tai rv 4+1

Vierailija
59/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelena: Tuo sinun plussaus luo niin paljon minullekin toivoa tulevaan. :) Voin vain kuvitella, miten uskomatonta se onkaan saada tärppi pitkän odotuksen jälkeen.

Meillä on Pre-Seed nyt ahkerassa käytössä ja toivon todella, että se toimii. Tilasin sitä jo lisääkin. ;)

Onnea plussasta Kolmekamua!!

Tässähän sitä pääseekin jo itsekin kohta odottelemaan ovulaatiota. Tikkujakin on jäljellä vielä sopivasti viime kierrosta, joten voin tsekata, että toimiiko kroppa ilman clomeja.

Plussatuulia tasapuolisesti kaikille!

Rizza kp 11/30, yk 27

Vierailija
60/60 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta myös Kolmekamulle!

ON: Tuhrua tuli eilen myös vähän ja mahaa nippailee, joten eiköhän se täti sieltä kohta kolkuttele. Googlailin eilen tietenkin ahkerasti tästä tihruilusta ja törmäsin sielä keltarauhasen vajaatoimintaan. Täytyypä pitää mielessä jos tämä toistuu seuraavissaki kierroissa (eikä vaavia kuulu) niin täytyy käydä gynelle juttelemassa voisko mulla olla tollasta.

Ainoanis, KP 25/24-28

yk 2+ (kaksi perättäistä ja pari satunnaista yritystä ennen sitä)