Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Maalistoiveet juhannusviikolla***

16.06.2008 |

Aloitanpa ensimmäisen kerran elämässä ketjun:) Joku voisi linkittää mukaan tuon viimeviikkoisen, kun en viitsi ja ehdi alkaa tutkimaan miten se tapahtuu.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paatettiin antaa tan kierron "menna", syyna osin etta haluaisin viela pikkuisen yrittaa pudottaa painoa etta lahtopaino raskauteen olisi mahdollisimman matala, kun mulla on aina tullut 15-20 kg/raskaus, ja erilaisten terveysongelmien takia mun pitaa pitaa painoni hallinnassa raskaanakin. Neljassa viikossa luulisi saavan 2-4 kg pois, toivon mukaan. Toinen syy on kesalomat: mun taytyy heti raskauduttuani ilmoittautua erikoislaakarille seurantaan, ja jos (ja tiedan etta taa on yltio-optimismia, mutta paistaa se joskus risukasaankin ;-)) nyt niin kavisi etta olisin raskautunut tasta kierrosta, olisi paassyt omalle laakarilleni vasta lomien jalkeen (ollaan poissa maasta lahes kuukausi) lahes ekan kolmanneksen lopussa... Ja siina ajassa taas ehtii tapahtua vaikka mita. Eli tsemppia vaan teille kaikille maaliskuisille, olen hengessa mukana! ;-)

Vierailija
22/60 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa, että kiinnittymiskivut eikä oviskivut. :) Tätä se on kun pitää nopeasti kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ElsaAlicelle, harmi, että poistut joukostamme, mutta hyvää kesää!

Tänään testattu nega! Olin kyllä taas näkeväni viivanpaikkaa kotitestin puikkotestissä, mutta se saattoi olla vaan toiveajattelua...=/ Pitänee huomenaamulla tehdä vielä testi. Haluaisin niin ennen juhannusta tietää, se vaikuttaa aika paljon suunnitelmiin... Nyt vähän allapäin tuosta negasta, en olisi muuten kyllä ees testannu näin ajoissa, mutta kun tuo juhannus on tulossa... Mökille menossa kavereiden kanssa ja siideriä on varmasti tarjolla ja tekis kyllä niin mieli tietää, että onko sitä turvallista ottaa vai ei...

Sofi kp26/28-34

Vierailija
24/60 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei mitään uutta, pientä arkuutta rinnoissa ollut. Vielä ei kannata edes piinailla. Vasta joskus viikon päästä on sen aika.

Sofi: Toivottavasti nega muuttuu plussaksi, kun muutama päivä menee.

Nuo juhannussiiderit mietityttävät nyt varmaan meistä moniakin. Mutta kun testi ei näytä plussaa, on käsittääkseni vielä turvallista juoda. Kaatokännin ottaminen ei tietenkään ole koskaan terveellistä, mutta mehän puhutaan muutamista siidereistä, vai mitä? Eikö se niin ole, että alkiolla ei ole näin varhain vielä yhteistä verenkiertoa äidin kanssa, eikä tässä vaiheessa nautittu alkoholi siis vaikuta tulevaan pienokaiseen...

Kertokaapa muutkin, olenko oikeassa ja mitä mieltä olette tästä. Itsekin tuota nimittäin tässä pohdiskelin, kun pitäisi juhannuskekkereitä järkätä.

Pihlajainen kp21/28-36, yk 8

Vierailija
25/60 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Meni melkein koko viime viikko ja pitkälle tämäkin ohi, maaliskuisia siirryin lukeen kun eihän se vielä viime kierrossa tärpänny.. Nyt kp 9 ja uutta yriystä pikku hiljaa.. :)

Eipä kyllä ole kauhean suuret juhannusfiilikset, mutta eipä ihmeelliset suunnitelmatkaan, ihan lasten kanssa lähdetään huomenna illalla tallinnassa käymään galaxy risteilyllä.

Olin ite nyt 8 pvää tai siis iltaa lähinnä putkeen töissä, ja siinä se vasta perhe-elämä ja parisuhde kukoistaa kun tuun aina vasta lähes puolilta öin ja ukko lähtee taas aamulla. Ja kun teen yleensä lyhennettyä työviikkoa (4pvää) niin alkaa jo painaa.. nyt onneks vapaata useampi päivä. Ja ens viikon jälkeen alkaa loma!!

Tulipa taas omia kuulumisa, mutta eipä tänne vielä ihmeitä, vasta myöhemmin..

Tsemppiä kaikille ja OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA!!!!!

Vierailija
26/60 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mietittyttävät muakin noi juhannusjuomat. Kyllä mulla ainakin muutama tulee otettua, kenties enemmänkin. Tuskin testissäkään mitään näkyisi vaikka huomenna varuiks testais, kun on vasta KP 21/24-28? ??? Vaikeaa.

Vierailija
27/60 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia kuumeilijota! Moi vaan kaikille.

Vähän taustaa itsestän. Olen jo pitkään roikkunut täällä kuukausipinoissa, kun ei toista kullannuppua kuulu sitten millään.

Perustutkimukset on tehty tavallisella gynellä, kaikki hänen mukaan ok. Ovulaatio tapahtuu jne.

Söin 4kk Clomeja oviksen vahvistamiseksi ja Teroja kierron ja luteaalivaiheen pidentämiseksi. Nyt menen ilman mitään.

Uutta tässä kierrossa oli täältä palstalta lukemani Pre-Seed. Luin amerikkalaisiakin sivustoja ja sen puolesta liputettiin kovasti.

Liukastusvoide on siis kyseessä. Tekee olosuhteet siittiöille edulliseksi ja auttavat niitä kulkemaan eteenpäin.

Nyt on ihan kierron loppu käsillä. Menkkajomotuksia on ja valkkista on alkanut tulla. Aina mulla on näin ennen tätiä. Pieni ilonpilkahdus on, että pysyn tädin tullessa maaliskuisissa. Miten muistelen, että mulla oli sama viime vuonna maaliskuussa.

Annique ja Vacsuli75 oli ainakin "tuttuja". Ajoitusmietteissä molemmat. Itsellä ajoitus meni nappiin. Viime kierto, ainoa jossa en(teknisistä syistä) ole kuumeilun aloituksen jälkeen ollut mukana, menikin paljon huonommin. Täti ei ollut mitenkään hirveä pettymys.

Nyt kyllä oli toiveet paljon korkeammalla pre-seedin ja hyvän ajoituksen ansiosta.

Nyt nukkumaan. Jaksaa juhlia huomenna juhannusta. Toivottavasti ei toivottu täti pysyisi poissa kemuista...

Plussaonnea kaikille!

ent. AnniHelen@, nyk. AnniHelena kp 26/? dpo11 yk18

Vierailija
28/60 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minäkin menin testin tekemään tänä aamuna, sellaisen mammaksi.fi sivustolta tilatun herkän... Negatiivista näytti. Olin päättänyt, etten hötkyile, mutta silti sorruin siihen... On se vaan kumma miten polttelee.

Minuakin mietityttää juhannus, tosin haluan uskoa, että sen saunasiiderin tai kaksi uskallan ottaa, oli miten oli. Tosin mennään kaiketi mökkeilemään ja kyläilemään kavereille huomenna ja autolla pitäisi kotiutua. Eli kuskin hommat taitaa meikäläistä kutsua. Hyvä niin... Olen kyllä tykästynyt alkoholittomaan siideriin, joten sitä siis.

Kivasti joukko kasvaa ja ensi viikon jälkeen tai jo aikana saadaan kaiketi ensimmäisiä plussia kehiin. Ihan jännittää.

Tsemppiä kaikille kuumeiluun ja leppoisaa juhannusta!

Vierailija
29/60 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannussiiderit todellakin mietityttää. Itsellänikin muutama odottaa kaapissa, mutta en ole vieläkään päättänyt, uskallanko juoda niitä tänään :) Luulisi kyllä, että näin aikaisessa vaiheessa muutamalla siiderillä ei olisi vaikutusta. Itsekin olen kuullut tuon, että alkiolla ei olisi vielä näin varhain yhteistä verenkiertoa äidin kanssa.

Mulla on ollut kp20-24 nännit todella kosketusarat. Varsinkin kp20. Ehkä hieman hiipunut joka päivä, mutta edelleen hieman. Voisiko tämä enteillä jotain positiivista? :) Onko muilla kokemuksia, että nännit olis muuten vaan tosi arat suunnilleen noita aikoja? Meillä vasta yk2, joten ei vielä hirveän hyvin tunne omaa kroppaansa taas ilman pillereita. Niitä syödessä ei ikinä ollut nännit herkät tms.

Toiveet olis kyllä taas korkealla! Tikkuja ei olla käytetty, mutta ovislaskurilla ja tuntemuksilla luultavasti hyödynnetty ovista ihan urakalla :) Täytyy yrittää pysyä taas vielä jalat maassa, ettei tule taas kovin suurta pettymystä ensi viikolla jos täti tulee kylään.

Hauskaa Jussia ja juhlitaan kohtuudella :)

-sunshine

Vierailija
30/60 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein varuiks tänään testin ja negaa oli. KP 21/ 24-28. Ja oon juonut juhannusjuomia.

Vierailija
31/60 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin nyt sitten siiryn tolta helmikuisista maaliskuun puolelle, kun täti viimeinkin tuli paikalle! oli sitä jo odotettukin. kun oli eka luomukierto niin pelkäsin, että venyy todella pitkäksi, mutta onneksi nyt oli "vain" 40 päivää..toivottavasti siitä kuitenkin lyhenee!

eli meillä nyt toinen yrityskierto menossa..kp 2 tänään.. vähän vain ahdistaa kun ei hajuakaan millon ovis voi olla kun kierto on noin pitkä..luulen etten varmaan edes ovuloinut edellisessä kierrossa..mites muut, joilla pitkä kierto, löydättekö oviksen silti?

hyvät juhannuksen jatkot kaikille!! :)

Vierailija
32/60 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahiljaisuutta oon viettänyt kun oma netti ei toimi ja töissä ei oo kehdannu näitä sivuja availla.. Nyt ollaan mökillä ja miehen työkoneelta kirjoittelen..

Ovisplussa tuli silloin muutama viikko sitten. Nyt eletään jännittäviä hetkiä. Muutamana päivänä on ollu menkkakipuja mutta nyt ei enää mitään. Toisinaan tuntuu tissit kipeiltä muttei kuitenkaan mitään erityistä. Kierron viimeinen päivä jokatapauksessa menossa ja huomenna aamulla testataan. Otin testin mukaan mökille vaikka sen olis voinut illalla tehdä kotonakin :) Muistan kun odotin kuopusta niin veljen vaimo plussasi. He olivat yrittäneet silloin jo pitkään ja jälkeenpäin mietittiin että heidän plussa odotti varmaan sitä että meidän vauva syntyi. Nyt kun mun kavereiden vauvat on syntyneet (viimeisin 11.6.) niin olisiko nyt meidän vuoro? Huomenna varmaan viisaampia ollaan.. Juhannusjuomia on nautittu.. Hyi mua. Mutta toisaalta, toivottavasti seuraavaan kahteen vuoteen ei alkoa nautita ;) Tsemppiä kaikille plussia odottaville. MÄ ilmoittelen uutisia(toivottavasti plussa sellaisia) jokupäivä :)

-kolmekamua yk5 (vai 6) kp 28/24-28

Vierailija
33/60 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusjuomista...Itse ainakin hyvällä omalla tunnolla join muutaman saunaoluen eilen ja lasillisen viiniä...Toisaalta kierto siinä vaiheessa, että jos nyt niin onnellisesti olis käynyt, että olisin raskaana, niin ei olis vielä ees kiinnittyminen tapahtunu...Eikä tässä muutenkaan hirveesti tuon enempää ikinä tuu juotua, kun meiän poitsu herää joka aamu klo 6.00. Ja miestä ei saa kirveelläkään viikonloppusin ylös tohon aikaan.

Ja tosiaan se yhteinen verenkierto ei munkaan mielestä ala ihan heti kiinnittymisenkään jälkeen toimimaan, mut aika nopeesti kyllä. Muutenhan alkio ei ala kasvamaan.

Toivottavasti plussauutisia alkaa ropisemaan pian oikeen urakalla:)

Neppe kp 16/24-26, yk1

Vierailija
34/60 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan sitä nyt ilmoittautuisi tänne maaliskuihiin...

Taustaa: Minä 26 ja mies 28 ja olemme yrittäneet esikkoa maaliskuusta 2006. Tuloksena on ollut yksi raskaus toukokuussa 2007, joka meni kesken jo rv 5+3. Lapsettomuustutkimukset aloitettu viime kesänä ja joulukuusta asti olen syönyt clomeja. Nyt kuuden kuukauden jälkeen lopetin ne kuukaudeksi. Viime kierrossa kokeilimme inseminaatiota clomien kanssa ja joku kiinnittymisyritys siellä ilmeisesti oli, sillä sain haalean plussan raskaustestiin ja menkat alkoivatkin sitten päivän myöhässä. Tiputtelua on jatkunut eiliseen asti, joka vahvistaa ajatusta kemiallisesta raskaudesta, sillä vain keskenmenossa minulla on ollut näin kauan tiputtelua. Nyt siis luomukierto menossa, enkä odota oikeastaan, että voisi edes tärpätä. Ensi kuussa aloitan taas clomit ja elokuussa on seuraava inseminaatio.

Plussatuulia kovasti kaikille! Erityisesti AnniHelenalle! :)

Rizza kp 9/30, yk 27

Vierailija
35/60 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on juhannukset menneet? Monilla olikin jo ihan piinapäivät käsillä.Jotkut olivat jo testanneetkin (ainakin Sofi123), oletteko testanneet uudestaan?Plussia?

Monella ollut ovis juhannuksen aikoihin, toivottavasti olette saaneet hyödynnettyä :) Mullakin ovis lähestyy ja toivotaan, että hyödynnetään oikeeseen aikaan.

Mukavaa juhannuksen kälkeistä elämää.Mulla vielä 2 vk töitä ennen loman alkua, plaah :(

t.HOPE-a kp 11/26-29 yk 9

Vierailija
36/60 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus oli ja meni taas niin nopeaan, että ei mukaan päässyt.

Täällä ei mitään uutta,itseasiassa taas alkaa, se viikkoa ennen menkkoja alkava ärsytys nostaa päätään. Eipä kyllä tartteis juuttaiden alkaa, ainakaan meidän reissulle. Pysyis nyt kierto siinä 29-30 päivässä.Niin kerkeis kotiutua ensin.

Tai sit jäisi pois kokonaiseksi 9kk.

AnniHelena ja Rizza tervehdys:))

Rizzalle toivon sitä plussaa todella kovasti jo,ois jo sun aika siirtyä tonne odottajiin pikkuhiljaa,samoin AnniHelena plussapuhuria teille puhaltelen.

Tari kp 20/25-30

Vierailija
37/60 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rauhallisesti meillä meni, mökillä ystävien kanssa.. Koska se torstainen testi näytti negaa, uskalluin sitten perjantaina ottamaan 3 siideriä saunonnan yhteydessä...

Testiä en ole uusinut torstain jälkeen, yhtään testiä ei ole kotona, ja apteekkiin ei ole ehtinyt... Meillä ei ole apteekit koko ajan auki. Mutta jos huomenna ehtis hakemaan, niin vois oikeastaan testatakin. Täti meinaan on poissa vielä.

Mitään oireita kumpaankaan suuntaan ei ole, mutta tissit tuntuu kyllä raskaammilta kuin yleensä! Ja näin pienillä tisseillä sen kyllä huomaa...;)

Huomenna alkaa kyllä työtkin 5viikon loman jälkeen ja heti pitkällä päivällä, saa nähdä ehtiikö sitä testata. Mutta heti kerron uutisia, kun on jotain kerrottavaa...

Tervetuloa uusille maaliskuisille!! Rizza ja Annihelena on niin pitkän ajan kuumeilijoita, että sydämestäni toivon, että odotuspuoli teille pian koittaisi!!=)

Sofi kp29/28-34 yk2

Vierailija
38/60 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannukset on juhlittu. Muutaman siiderin kanssa otin =)

Rizza: Ei, ei... Luin, että olit inseminaatiossa ja lähetin miljoonia plussasäteitä sulle. Toivottavasti plussa ei enää anna kauaa odotuttaa. Olet odottanut jo aivan tarpeeksi!!! Halit ja hurjat plussapuhurit sinne!

Tari: Kiitos tsempeistä ja plussaonnea sullekin!

Sofi121: Kiitos! Ihanaa saada kannustusta. Me mennäänkin ihan samoilla kiertopäivillä. Mulla on kanssa tänään kp29. Mikä on ilman hormonilääkitystä aivan ihmeellisen paljon mulle. Odotin koko vkonlopun tätiä, onneksi ei tullut pilaamaan juhlimista.

Voi olla, että testaan kanssa huomenna, jos ei yö tuo tätiä tullessaan.

Tää päivä on ollut melkein oireeton ja se on yleensä mulla päivää ennen tätiä.

Paljon plussaonnea sulle!

Ihanaa, että vieläkin saa loppukierrosta tätä jännitystä aikaan. Muuten ei varmaan jaksaiskaan, jos aina olis tasapaksua.

Kaikille plussaonnea!

AnniHelena kp29 dpo14 yk18

Vierailija
39/60 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sofi ja Tari! Toivon kovasti plussaa tässä kierrossa myös teille molemmille! Sofilla alkaakin olla jo jännät päivät kyseessä. :)

AnniHelena: Kiitos kovasti plussasäteistä. Valitettavasti inssi ei kuitenkaan tuonut plussaa viime kiertoon. Mutta kiinnittymisyritys tuo kuitenkin edes hiukan toivoa. Niin kovasti toivon plussaa sinulle tähän kiertoon! Olet ollut niin pitkään täällä jo kuumeilemassa. Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että täti ei tule yön kulessa ja huomenna pääset testaamaan plussan!!!

Tänään ajattelin, että kuinkakohan pitkään sitä vielä oikein saa odottaa sitä plussaa. Tässä on kuitenkin jo yli kaksi vuotta mennyt aikaa ja kaipuu on valtava. Olen monesti ihmetellyt, miten olen jaksanut tämän kaiken vielä masentumatta tämän enempää. Kyllähän sitä on jo ollut mielessä, että mitäs jos joudun rankempiin hoitoihin, jos inseminaatiosta ei olekaan meille apua. Niin toivoisin, että tulisin nyt kesän aikana raskaaksi. Ensi viikolla sitä voikin jo alkaa taas odottelemaan ovista. :)

Plussatuulia kaikille!!!

Rizza kp 10/30, yk 27

Vierailija
40/60 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin mukaan maaliskuisiin.. Nyt en olekaan hetkeen palstaillut.

Niin hieman esittelyä. Minä 30v mies 32v. Meillä poika 3/07. Nyt siis toista kovasti kuumeillaan. Ensimmäinen sai alkunsa yk 4. Siis melko nopsasti. Saas nähdä kuinka toinen onnistuu..

Nyt menossa yk 2. Oviksesta ei tietoa, en ole tikutellut. Viime kierto meni vähän ohi.

Plussatuulia kaikille!

kp 22/28-34