Voi nolous! Elämäsi NOLOIN kokemus?
Kommentit (210)
Hitto jos joku tunnistaa..
Ajelin pyörällä aamulla kouluun, oli hiljainen kylänraitti ja sumua. Puhelinlangoilla pyörätien sivussa istui iso lintuparvi rivissä ihan kaikessa rauhassa. En tiedä mikä muhun aikuiseen ihmiseen meni, aloin nimittäin ihan spontaanista reaktiosta haukkumaan linnuille, kuin koira. En edes katsonut ympärilleni että onko tapauksella todistajia; no kuten asiaan kuuluu: sivutieltä pyöritteli päätä suuntaani joku koiranulkoiluttaja. Jatkoin ihan muina naisina matkaani, niinkuin mulla olisi haukuskelemalla tapanakin karkotella lintuja. Hävetti, hävetti, hävetti.
Ja siis, pahintahan tässä on se, että ne linnut tosiaan
säikähtivät ja lähtivät lentoon..
:(
Oli alkuaikoja tulevan mieheni kanssa. Oltiin ravintolassa syömässä illallista ja juotiin punaviiniä ruuan kera. Jostain syystä se punaviini jo ekan lasin jälkeen alkoi turvottaa vatsaani enkä olisi jaksanut syödä ruokaa loppuun. En pystynyt sitä yhtä lasia enempää edes juomaan. Menyyhyn kuului vielä creme brule -jälkiruoka, jonka pakottamalla pakotin alas, koska olin juuri sitä varten kyseisen aterikokonaisuuden valinnut. Huono olo oli melkoinen, kun lähdetiin ravintolasta ja tuntui, että vatsa räjähtää. Päästiin ravintolan ulkopuolelle ja oltiin keskellä suojatietä, kun räjähti. Kaaressa lensi laatat kesken askelen keskellä suojatietä. Onneksi ei ollut ketään alla. Hävetys oli melkoinen. Ja vain sen yhden punaviinilasin jäljiltä.
Nyt tuo mies on puolisoni ja aikaa kulunut lähes 20v. Hän muistaa edelleen kertoa tätä kultahetkeä alkuajoiltamme illanistujaisissa... :)
Mä kyllä ymmärsin tämän siten, että on suomalaisena ollut jossakin muussa maassa eli toisinsanoen ulkomaalaisena..
Minulla oli kerran tosi pahoja ilmavaivoja, mutta jostain syystä pierut eivät haisseet eivätkä kuuluneet ollenkaan. Se oli kuitenkin itselle sen verran ikävää, että kävin lääkärissä asiasta.
Vastaanotolla kerroin lääkärille vaivoista ja pystyin päästelemään "paukkuja" ilman että lääkäri huomasi mitään. Antoi kuitenkin reseptin.
Kuurin jatkuttua viikon ilmavaivat eivät olleet lähteneet mihinkään, mutta pierut haisivat aivan JÄRKYTTÄVÄLLE. Uudella vastaanottoajalla sanoin lääkärille, ettei lääke auttanut ilmavaivoihin vähääkään, vaan tilanne on pahempi, kun pierut haisevat. Tähän lääkäri sanoi kovaäänisesti korvaani: "Nyt kun on saatu ruovalta NENÄ AUKI, niin keskitytään seuraavaksi tuohon KUULOPUOLEEN." Vähänkö nolotti...
Olin gynellä ottamassa koepaloja kohdunsuulta, eikä siinä mitään puudutuksia annettu eikä mitään. Tuntui tosi pahalta ja koko sen 15 min mitä se kesti itkin ja puristin sänkyä. Lopulta kun se oli ohi, pyysin saada hetken levähtää siinä sängyllä kun oli niin huono olo, pyörrytti kivusta. Hoitaja sitten muutaman minuutin kuluttua pyysi nousemaan kun pitäisi valmistella seuraavaa potilasta varten, niin aloin nousta ylös sängyltä, oksensin ja pyörryin lattialle suoraan sängyltä omaan oksennukseeni. Hetken kuluttua heräsin ilman housuja pylly pystyssä omasta oksennuksesta kun hoitajat herättelee.
Kyllä hävetti, vaikka onneksi on nuo hoitoalan ihmiset varmasti nähneet jos jonkinlaista.
olin laivalla kaveriporukalla, otimme reippaasti pohjia ja menimme sitten yökerhoon tanssimaan. olin synnyttänyt vuotta aikaisemmin ja mielestäni saanut jumpattua alapään hyvään kuntoon (minulla oli pari kk synnytyksen jälkeen pahaa virtsankarkailua), mutta olin väärässä.. hytkyin siinä tanssilattialla, ja olin vielä hetkeä aikasemmin käynyt pissalla! kun yhtäkkiä virtsaa alkoi lorahdella ryöppyinä ! en muista mitä sanoin syyksi, mutta läksin sitten kompuroimaan hyttiin läpimärissä, virtsanhajuisissa farkuissa. JA AIVAN KUIN TÄMÄ EI OLISI OLLUT TARPEEKSI, laiva keinahti äkisti niin että iskin pään lavuaariin ja tuuperruin hytin vessaan perse paljaana.seuraavan päivän oksentelin ja näkyi kahtena, laivalta sitten suoraan päivystykseen jossa selvisi että aivotärähdys. ja ne pissaiset farkut, joita olin koettanut lavuaarissa huuhtoa, jalassa kun ei ollut muita housuja mukana!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 20:28"]
Olin gynellä ottamassa koepaloja kohdunsuulta, eikä siinä mitään puudutuksia annettu eikä mitään. Tuntui tosi pahalta ja koko sen 15 min mitä se kesti itkin ja puristin sänkyä. Lopulta kun se oli ohi, pyysin saada hetken levähtää siinä sängyllä kun oli niin huono olo, pyörrytti kivusta. Hoitaja sitten muutaman minuutin kuluttua pyysi nousemaan kun pitäisi valmistella seuraavaa potilasta varten, niin aloin nousta ylös sängyltä, oksensin ja pyörryin lattialle suoraan sängyltä omaan oksennukseeni. Hetken kuluttua heräsin ilman housuja pylly pystyssä omasta oksennuksesta kun hoitajat herättelee.
Kyllä hävetti, vaikka onneksi on nuo hoitoalan ihmiset varmasti nähneet jos jonkinlaista.
[/quote]
Nolompaa hoitajille kun eivät antaneet potilaan levätä vaikka olit sanonut että heikottaa!
Kerran olen lomareissulla paskantanut housuihini oikein kunnolla. Luulin ehtiväni hotellihuoneen vessaan mutta hotellin pihalla petti sulkijalihas totaalisesti. En olisi uskonut aikuisella mahdolliseksi jos ei olisi itselleni tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2010 klo 21:05"]
tein suunnilleen koko viikon ruokaostokset, ladoin ne kassalle ja pakkailin samalla. hintaa tuli melkein 200e. kassa sanoi, sori, tää kortti ei käy. käytiin kaikki kortit läpi, ja mikään ei käynyt, kävin automaatilla katsomassa, ja tajusin että palkka tulee vasta seuraavana päivänä.. voi nolous, sinne jäi 5 pakattua pussia ruokaa.. naama punaisena poistuin paikalta.
[/quote]
Mullekin on joskus käynyt niin että tilillä ei olekaan ollut tarpeeksi katetta, mutta mulla on näitä tilanteita varten luottokortti jolla maksan sitten.
Täälläkin yksi pierutarina. Olin poikaystäväni kanssa yötä hänen vanhempiensa tyhjässä kerrostalokämpässä. Päivän aikana ei ollut tullut käytyä isommalla hädällä ja illalla oli pieniä ilmavaivoja, joita koitin pidätellä. Virhe! Mentiin nukkumaan olohuoneen vieraspatjalle ja minua väsytti ihan mielettömästi. Olin nukahtanut miehen katsellessa vielä telkkaria ihan kyljessäni kiinni, niin silloin se tietenkin tapahtui. Kaasu vapautui suolesta hirveän papatuksen kanssa ja herään itsekin siihen meteliin ja poikaystäväni ihmettelyyn. Koitin teeskennellä nukkuvaa naama tomaatinvärisenä. En muista koskaan hävenneeni yhtä paljon. Onneksi asiaa ei otettu aamulla enää puheeksi.
Jännä miten pierut hävettää niin paljon ihmisiä. Ihan normaali ruumiinreaktio... Ei sillä hävettää ne minuakin. Kunpa vain olisi nolon tilanteen kohdatessa pokkaa vain sanoa "ohho onpa vatsa sekaisin" tms.
Noin 17- vuotiaana olin jonkun kaverin kaverin juhannusjuhlissa ja siellä tuli tietenkin juotua ihan älytön määrä alkoholia. Seuraavana aamuna heräsin kotoani kun joku tuntematon mies menee parvekeelle tupakalle. Itse tietenkin huono-oloisena menin vessaan oksentamaan krapuloissani. Hetken kuluttua tämä mies tulee koputtelemaan vessan ovea ja sanoo jotakuinkin näin, että "joo, onhan toi sun naama aika pahan näkönen, sä kaaduit siihen soratielle pää edellä eilen, kun piti niitä viinoja suojella enemmän kun naamaa." Huono olo loppui kun seinään, kun piti nousta ylös katsomaan peilistä miten pahassa kunnossa se naama on. Ja voin kertoa, että näytti pahalta! Kävelin vessasta suoraan peiton alle makaamaan ja odotin n. 2 tuntia, että tämä mies tajusi lähteä pois. Luulin, ettei se lähde koskaan. Sen verran kiinnostuneesti katsoi Simpsoneiden uusintoja olohuoneessani.
Yllättäen toinenkin nolo juttu liittyy alkoholiin, itse en vaan ollut se mokaaja;
Tapailin erästä kivaa miestä pari vuotta sitten, ja erään baari-illan jälkeen hän tuli luokseni yöksi. Silloin oli todella kuuma aika kesästä ja kerrostaloasunnossakin sisällä lämmintä lähemmäs 30 astetta. Heräsin aamuyöstä ja huomasin, että sänky tuntuu märältä. Ajattelin, että kuuman ilman takia mies hikoilee vaan tosi paljon ja siirryin sohvalle nukkumaan. Heräsin aikaisin ja kävin suihkussa ja sen jälkeen tämä mieskin nousi ylös ja kysyi, että nukuinko koko yön sängyssä. Kerroin, että siirryin sohvalle, koska yöllä tuli kuuma, enkä kehdannut siinä vaiheessa sanoa, että hän hikoilee tosi paljon liikaa. Mies sanoi tähän vaan, että anteeksi että vähän kastui lakanat. Vastasin, että sattuuhan sitä, ei haittaa. (Itsellänikin oli välillä tosi tukalaa nukkua kuumuuden takia.)
Vein sitten autolla tämän miehen hänen työpaikalleen, kun töihinkin hänen piti sinä aamuna mennä ja kun palasin kotiin, meinasin mennä takaisin nukkumaan. Huomasin, että eihän tämä mies ollutkaan hikoillut yön aikana vaan ihan reilusti kussut sänkyyni!! Eikä tietenkään viitsinyt tätä kertoa minulle. Luuliko, etten tätä huomaa??
Laitoin tekstiviestillä uuden patjan hinnan ja tilinumeron. Kerran sen jälkeen tapasin tämän miehen sattumalta kaupungilla, kumpikaan ei tervehtinyt toista. En edes tiennyt mitä sanoa tämän jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 00:32"]
Noin 17- vuotiaana olin jonkun kaverin kaverin juhannusjuhlissa ja siellä tuli tietenkin juotua ihan älytön määrä alkoholia. Seuraavana aamuna heräsin kotoani kun joku tuntematon mies menee parvekeelle tupakalle. Itse tietenkin huono-oloisena menin vessaan oksentamaan krapuloissani. Hetken kuluttua tämä mies tulee koputtelemaan vessan ovea ja sanoo jotakuinkin näin, että "joo, onhan toi sun naama aika pahan näkönen, sä kaaduit siihen soratielle pää edellä eilen, kun piti niitä viinoja suojella enemmän kun naamaa." Huono olo loppui kun seinään, kun piti nousta ylös katsomaan peilistä miten pahassa kunnossa se naama on. Ja voin kertoa, että näytti pahalta! Kävelin vessasta suoraan peiton alle makaamaan ja odotin n. 2 tuntia, että tämä mies tajusi lähteä pois. Luulin, ettei se lähde koskaan. Sen verran kiinnostuneesti katsoi Simpsoneiden uusintoja olohuoneessani.
Yllättäen toinenkin nolo juttu liittyy alkoholiin, itse en vaan ollut se mokaaja;
Tapailin erästä kivaa miestä pari vuotta sitten, ja erään baari-illan jälkeen hän tuli luokseni yöksi. Silloin oli todella kuuma aika kesästä ja kerrostaloasunnossakin sisällä lämmintä lähemmäs 30 astetta. Heräsin aamuyöstä ja huomasin, että sänky tuntuu märältä. Ajattelin, että kuuman ilman takia mies hikoilee vaan tosi paljon ja siirryin sohvalle nukkumaan. Heräsin aikaisin ja kävin suihkussa ja sen jälkeen tämä mieskin nousi ylös ja kysyi, että nukuinko koko yön sängyssä. Kerroin, että siirryin sohvalle, koska yöllä tuli kuuma, enkä kehdannut siinä vaiheessa sanoa, että hän hikoilee tosi paljon liikaa. Mies sanoi tähän vaan, että anteeksi että vähän kastui lakanat. Vastasin, että sattuuhan sitä, ei haittaa. (Itsellänikin oli välillä tosi tukalaa nukkua kuumuuden takia.)
Vein sitten autolla tämän miehen hänen työpaikalleen, kun töihinkin hänen piti sinä aamuna mennä ja kun palasin kotiin, meinasin mennä takaisin nukkumaan. Huomasin, että eihän tämä mies ollutkaan hikoillut yön aikana vaan ihan reilusti kussut sänkyyni!! Eikä tietenkään viitsinyt tätä kertoa minulle. Luuliko, etten tätä huomaa??
Laitoin tekstiviestillä uuden patjan hinnan ja tilinumeron. Kerran sen jälkeen tapasin tämän miehen sattumalta kaupungilla, kumpikaan ei tervehtinyt toista. En edes tiennyt mitä sanoa tämän jälkeen.
[/quote]
Maksoiko hän sen uuden patjan vai jättikö vastaamatta viestiin?
Nämä ei ole sattuneet mulle, vaan luin ne jostain lehdestä, jossa oli kyselty lukijoilta tarinoita noloista jutuista, jotka on sattuneet työpaikalla. Taisi olla joku ammattiliiton lehti, mutta en ole ihan varma. Lukijoiden juttuja oli monia, mutta kaksi niistä jäivät kauheudessaan mieleen. Tässä tulee se ehkä nolompi niistä:
Naiskirjoittajalle joku työkaveri sanoi avoimesti muiden kuullen työhuoneessa, että voisit sitten jatkossa vetää vessan kakalla käyntisi jälkeen. Nainen vastasi hämmentyneenä siihen, että miten niin juuri hän ja mistä työkaveri tällaista on saanut päähänsä. Työkaveri sitten paljasti, että kakkelin päällä oli killunut käytetty tamponi ja ko. nainen sattui olemaan työyhteisön ainoa naispuolinen jäsen.
Toinen juttu siinä oli sellainen, että kirjoittaja teki vähän pidemmän päivää ja lähti illan koitteessa kotiin. Ajatteli olevansa ainoana paikalla koko firmassa ja töräytti hississä kammottavan mädältä kananmunalta haisevan pierun. Pling! Hissi pysähtyikin seuraavassa kerroksessa ja hissiin sisään astui itse toimitusjohtaja ulkomaisten yritysvieraiden kanssa. Mahtoi olla hyvä tunnelma hississä :-D
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 00:41"]
[/quote]
[/quote]
Joo maksoi kyllä, muutama päivä meni, että sain rahat tilille. Ihmetyttää vaan vieläkin, että miksei vaan sanonut suoraan tästä vahingosta. Onhan se noloa, mut tollanen kiertely lähinnä alkoi vaan ärsyttää. (Nukuitko koko yön vieressä - huomasitko että kusin sun sängyn..??) Ei tollaset patjat koko omaisuutta maksa, ois nyt sanonu, et näin kävi
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 00:41"]
[/quote]
[/quote]
Joo maksoi kyllä, muutama päivä meni, että sain rahat tilille. Ihmetyttää vaan vieläkin, että miksei vaan sanonut suoraan tästä vahingosta. Onhan se noloa, mut tollanen kiertely lähinnä alkoi vaan ärsyttää. (Nukuitko koko yön vieressä - huomasitko että kusin sun sängyn..??) Ei tollaset patjat koko omaisuutta maksa, ois nyt sanonu, et näin kävi
[/quote]
Mutta pahoittelihan hän lakanoiden kastumista, heikkoluontoisemmalta olisi jäänyt mainitsematta kokonaan... Onhan tässä ketjussakin moni häippässyt vähin äänin eritepurkauksen jälkeen, ja vaikkei se reilua ole, ymmärrän miksi.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:42"]
Mä kyllä ymmärsin tämän siten, että on suomalaisena ollut jossakin muussa maassa eli toisinsanoen ulkomaalaisena..
[/quote]
Nyt kun satun tätä foorumia tämän ketjun esillä ollessa lukemaan, niin selvennämpä itse kiistanalaisen viestin kirjoittajana. Molemmat tarinat sattuivat Suomessa, missä olen asunut ulkomaalaisena (ihan virallisesti, koska kotimaani Japani ei hyväksy kaksoiskansalaisuuksia) päätoimisesti tutkijana työskennellen jo pian 7 vuotta.
Olin tekemisissä uusien ihmisten kanssa ja sanoin, että siinä on kyllä poika isänsä näköinen.....kunnes isä korjasi, että tyttö.