Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi nolous! Elämäsi NOLOIN kokemus?

Vierailija
26.08.2010 |

Kommentit (210)

Vierailija
41/210 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä opiskeluelämää viettäessäni aloin eräänä maanantai-iltana tekemään kouluhommia. Avasin kirjoituspöydänlaatikon....se oli ihan täynnä kuivunutta oksennusta. Lauantai-iltana tuli juhlittua aika rankasti. Sänky oli juuri tuolla kohtaa, joten ilmeisesti olin vaistomaisesti oksennuksen tullessa avannut laatikon ja kumartunut siihen. Olipas kiva pestä kaikki kynät  yms. omasta oksennuksesta.

Vierailija
42/210 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut vuosiin ollut sukulaisillani kylässä eli ei ollut kovin läheisiä minulle. Eräiden sukujuhlien yhteydessä yövyin kuitenkin heidän luonaan. En tiedä, minkä ruokamyrkytyksen sain (en ollut juonut alkoholia), kun yöllä heräsin kauheaan vatsakipuun ja ennen kuin ehdn tehdä mitään ripuloin rajusti lakanoille ja patjalle. Kyllä hävetti aamulla pyytää perheen äitiä katsastamaan aikaan saannokseni ja selittää asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/210 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä pyörryin uimahallin suihkuun uinticooperin jälkeen. Oli aivan äärimmäisen noloa havahtua siitä makaamasta alasti, vaikka toki muutkin olivat suihkussa alasti. Sellainen ensimmäinen pyörtymiskokemukseni.

Vierailija
44/210 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa kauppaan,kun juutuin korkkareiden koroista aulassa mattoon ja kaaduin mahalleni..tämä sattui muutama vuosi sitten.

Vierailija
45/210 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olimme kaveriporukalla terassilla. Mukana oli mies, joka oli kiinnostunut minusta. Tunne ei ollut molemminpuolinen, mutta annoin miehen hieroa jalkojani, kun kehui taitojaan. Olin sonnustautunut melko miniin hameeseen. Hieronta rentoutti niin hyvin, ett karkasi lyhyt, kimakka pieru! Onneksi suurin osa oli niin humalassa, ettei tajunnut. Mies tosin taisi hoksata. Siihen sen miehenkin kiinnostus laimeni :)

Opiskelin amk-tutkintoa. Opiskelujen lopussa oli harjoittelujakso, joka kesti n.3 vkoa. Harjoittelun lopuksi opettajalle tulisi palauttaa paperi, johon merkattaisiin harjoittelun tunnit (6-8h/ vrk). 

Menin kaverini kanssa samaan paikkaan harjoitteluun. Ohjaajan kanssa sovimme tekevämme hommat 3 vrk aikana, jolloin saisimme pari viikkoa lomaa ja ohjaajakin pääsisi helpommalla. Tyovuorolomakkeet täytettiin ja allekirjoitettiin 3. päivänä.

Seuraavana päivänä menimme koululle kirjoittelemaan oppariamme, jota teimme kaksistaan. Mietittiin sitten, että voitaisiin ne harjoittelulomakkeet palauttaa samalla kertaa, jottei tarvitsisi koululla rampata edestakaisin.

Opettaja oli tuntiopettaja, jolla ei ollut omaa lokeroa koululla. Mietimme minne laittaisimme paperimme, kun kurssiin kuuluvalla nettiosiollakaan ei lukenut, minne ne palautettaisiin. Menimme sitten tiedustelemaan muilta opettajilta, mihin palautamme ne lomakkeet.

Saimme sitten lainaan jonkun opettajan puhelimen, jolla kaverini soitti kurssimme opettajalle. Tomerana kaveri ilmoitti kurssinopettajalle, ettei nettisivulla ole tietoa, minne harjoittelun tuntilomakkeet palautamme, kun ne olisi nyt valmiina mukanamme. Seuraavaksi kaverisi oli vaikeana ja ei saanut juuri sanottua sanaakaan. Meni puhumaan kauemmas minusta ja puhelimen lainanneesta opettajasta.

Kaveri tuli kohta takaisin punaisena ja sanoi asian olevan selvitetty. 

kiitimme puhelimen lainannutta opettajaa ja poistuimme. Kaverini selitti kauhuissaan, kuinka kurssiopettajamme oli ollut ihan ihmeissään, mihin tarvitsimme palautustietoja nyt jo, kun lomakkeiden palautus oli vasta reilun 2vkon kuluttua!! Opettaja oli aikonut laittaa ne vasta, kun viimeinen viikko harjoittelussa olisi alkanut. Kaverini oli sitten alkanut selitella, ett kunhan kyseltiin jo valmiiksi. Mitä nyt sen takia lainailtiin jonkun muun opettajan puhelintakin... ja ilmoitettiin ensin lomakkeiden olevan jo allekirjoittuna sun muuta, vaikka harjoittelu vasta ihan alussa...

Pikkasen sekava teksti, mutta jospa tajusitte :D

Vierailija
46/210 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä... Nuorena pyöräilin kaveriporukalla ja yhtäkkiä taivaalta tippui linnunkakat suoraan mun päälle!

Jäin kerran kadulla katsomaan komean miehen perään ja törmäsin sittem suoraan edessäolevaan liikennemerkkiin.

Kerran töissä ehdin palvella asiakkaita pitkän aikaa, kunnes huomasin, että mun housujen vetoketju oli auki.

Vierailija
47/210 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/210 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin lapsena kiinni ilkivallan tekemisestä. En halua edes muistella asiaa...

Vierailija
49/210 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viettämässä serkun häitä toisella paikkakunnalla, ja etukäteen oltiin sovittu, että yövyn enoni ja tämän vaimon kotona. Tulin häissä sitten todella humalaan, ja jo jo yhdeksän aikaan halusin nukkumaan. Sain enon vaimolta kyydin heidän kotiinsa, ja menin heidän vierashuoneeseensa nukkumaan. No.. Joskus yöllä heräsin kauheaan hikkaan, enkä saanut sitä loppumaan sitten millään. Yritin siinä humalassa pidätellä hengitystä sun muuta, mutta hikka vain pysyi. Sitten päätin yrittää päällä seisomista, ja horjahdin siitä sängyltä seinälle rikkoen heidän taulunsa pillunpäreiksi. Eno ja tämän vaimo tulivat molemmat keskellä yötä ihmettelemään, että mitä ihmeen meteliä oikein pidin toisessa huoneessa.

Kyllä aamulla nolotti, kun olin ollut niin humalassa ja rikkonut heidän taulunsa.
Ja nämä ovat juuri niitä sellaisia sukulaisia, joita näkee kerran kymmenessä vuodessa, joten kovin läheisiä emme ollleet... :D

Vierailija
50/210 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on huono näkö ja siirryin todella lähelle tarkastelemaan kundin penistä, kasvot melkein siinä, ja jätkä kavalasti loikki sitä ylös että se yhtäkkiä hyppi ylöspäin ja läpsäisi leukaani, pelästyin huusin ja pieraisin!

sitten jätkä kutitti minua vaikka pyysin lopettamaan, nauroin ja pieraisin. oikeastaan siinä leuka läpsäytyksessä en pieraissut, anteeksi piti vaan sanoa niin:b mutta näin todella tapahtui ja olin suuttunut jätkälle siitä kun en ollut silloin varma haluaisino sen koskevan kasvojani ollenkaan.

Vierailija
51/210 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 16 -vuotias, lukion ekalla luokalla, eikä naiskokemuksia oikeastaan yhtään aiemmin ollut. Vähän ujo kun olin. Sitten eräänä perjantai-iltana olimme kaverin kanssa kävelemässä keskustaan (missä väki yleensä n. 23.00 alkaen alkoi pyörimään sitä pillurallia ja muuta hörhöilyä). Jostain syystä jutulle tuli 2 vuotta vanhempi, lukion 3. oleva tyttö. Ihan helvetin hyvännäköinen, josta monesti olimme kavereiden kanssa puhuneet. Jälkeenpäin ajatellen ei ehkä mikään ihme, että kiinnosti, sillä olin pitkä ja aika urheilullinen kropaltani. Mutta silloin se veti minulle ihan löysät housuun. Mitään kontaktia kun ei ollut naisiin aiemmin. Ja nyt yhtäkkiä yksi koulun parhaimmista herkkupepuista oli tekemässä aika suorasukaisesti tuttavuutta. Homma päätyi siihen, että isommalla porukalla mentiin tytön kotiin, josta vanhemmat olivat reissussa. Makuuhuoneessa tyttö ehti ehkä kerran koskea kaluuni kun tulin. Tyttö oli vielä siitä että "OK" ja jatkettiin hommia. Sitten kun hetken päästä yritin tulla sisään, niin toinen alkoi huutamaan, että "ei perseeseen, helvetti". Ja itse kun en ollut yhtään kärryillä mihin se kalu on menoillaan. Ja sitten tulin taas. Se riitti neidille ja hän poistui paikalta kovaäänisesti ilmoittaen että vittu tuo XX on ihan pervo, että yritään vaan perseen panna, eikä siitä ole mihinkään kun heti tulee". Mitä siiä on enää paljon selittelemistä. Pilalle meni eka kerta. Onneksi ei jäänyt pidemmän päälle traumoja.

Vierailija
52/210 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpaikan hississä ihan hirveissä ilmavaivoissa. Vatsaa käänsi ja korvensi ja olo oli että ilmaa tulaa litratolkulla ulos heti kun annan tulla. Neloskerroksessa muut jäivät hissistä pois. Ja sen jälkeen helpottuneena annoin tulla kaiken olos. Ajattelematta, että siinä on se 5. kerros välissä ennen kuin itse 6. kerrokseen jään. %. kerroksesta kyytiin tulikin se työpaikan ihanin mies. Mitä siiä enää tehdä voi. Hiljaa naama punaisena olin ja mentiin se yksi kerros vielä ylöstpäin. Haju oli kamala jopa omaan nenääni.

Vierailija
53/210 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäistä kertaa elämässäni keikalla bändissä sellistinä. Laitoin päälle tietenkin parhaan iltamekkoni, jossa kuitenkin oli kohtalaisen lyhyt helma. Vähän aikaa lavalla oltuani tajusin, että asuvalinta oli aika huono ajatellen, että joudun istumaan siinä lavalla jalkoväli levitettynä läpinäkyvän sähkösellon ympärille yleisön silmien tasalla. Loppukeikan ajan hyödynsin kyllä kaikki mahdollisuudet soittaa erilaisissa hämärissä puoliseisovissa asennoissa ja keikan jälkeen sain positiivista palautetta "sellistiksi todella rokkaavasta lavaesiintymisestä".

Vierailija
54/210 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
55/210 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäääääääääääää

Vierailija
56/210 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2011 klo 00:34"]

Olin menossa erääseen tilaisuuteen ja olin pakannut laukkuni huolimattomasti, kaikki paperit sikin sokin. Istuin alas, ympärillä ihmiset katsoivat, kun löysin viimein oikean paperinipun ja iskin sen pöytään. Nipun päällä oli kuukautissuoja. Olin vahingossa laittanut suojan väärään lokeroon laukkuun ja se oli päätynyt papereiden väliin. En kertakaikkiaan saanut tilannetta pelastettua mitenkään. Joku totesi vain että "sattuuhan näitä" ja sitten jatkettiin asiaa... minä naama punaisena.

[/quote]

Mulla tuli tästä mieleen vuosia sitten tapahtunut junamatka. Istuin minulle vieraan, ehkä noin 60v rouvan vieressä penkissä ja konduktöörin tullessa tarkastamaan matkaliput, rouva kaivoi laukustaan vahingossa lipun sijaan pikkuhousunsuojan ja tarjosi sitä...

Mutta sattuuhan näitä :) 

Vierailija
57/210 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2010 klo 00:31"]

Olen sh ison siaraalan ensiavussa. Napaurin rouva tuli kerran potilaaksi ambulanssilla ja todettiin tarvitsevan humalatilan selvittelyä. Meilal on "erityis huone" tähän tarkoitukseen joss avalvontakamera. Jossain välissä rouva asettautui "vauvanuni asentoon" eli kontalleen. Minihame nousi korviin ja stringivako paljastui kameralle, ennen kuin ehdimme peittamaan rouvan pääsi häneltä ripulit joka siis valui sieltä pyllistetystä stringivaosta! en tiedä mitä naapuri muistaa tapahtuneista mutta kanssahäpea oli aikamoinen!!

Eihän tässä mainittu paikkakuntaa, henkilöiden nimiä, vuotta... Kyllä hoitsut voivat jutella kokemuksistaan yleisellä tasolla.

Vierailija
58/210 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani väsynyt pitkästä matkasta kirjoitin tekstiviestin silloiselle "poikaystävälle" jossa kerroin rakastavani häntä mutta viesti menikin saman alkuiseen eri numeroon toiselle miehelle jota olin tapaillut aikaisemmin ja jonka kanssa en ollut halunnut suhdetta.

Vierailija
59/210 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran pierasin unissani ja mun mies kuuli ja haistoi sen ja otti avioeron. Tuomari antoi lasten huoltajuuden sille, kun kuuli mitä olin tehnyt. OMG kun vieläkin hävettää. Toivottavasti lapset ei saa koskaan tietää.

Vierailija
60/210 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri saanut ajokortin. Olin jo vanhempi ajaessani sen, n 25 v.

Polleana ajoin paikallisen ruokakaupan eteen, tein ostokseni ja olin lähdössä pois.

Auton olin parkkeerannut suht liki kaupan ovia, ihan sellaisen pylvään eteen. Oli kesä ja kaupan ikkunalaudoilla istui porukkaa. Lampsin rehvakkaana autoon, käynnistin ja kaasutin reilusti...KLONG...Olin unohtanut laittaa pakin päälle!

Vittu että hävetti! Rysäytin täysillä päin sitä metallipylvästä.

Ne kaupan ikkunalaudalla istuvat ihmiset tirskuivat ja tökkivät toisiaan osoitellen autooni päin. Räpelsin äkkiä pakin päälle ja kaahasin tieheni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi