Mun siskoni sanoi tänään, että aikoo pieraista meidän häissä.
Mulla on ollut parikymppisen pikkusiskoni kanssa jo vuosia vähän kaikenlaista kränää ja nyt tämä neitonen ilmoitti, että aikoo pilata minun hääni pieraisemalla kirkossa kuuluvasti. Sisko on paikalle kutsuttava, koska muuten äitini haukkuu minut koko suvulle ja pistää välit poikki. Voinko mitenkään estää siskoani pilaamasta häitäni? Ja joo, pokkaa sillä todellakin riittää tähän, vastaavia tempauksia on sattunut aikaisemminkin.
Kommentit (37)
Häistä aikaa päiväyksen perusteella jo yli 10 vuotta. No tuliko se pieru vai ei? Ei tule uni silmään, ennenkuin saa tietää näin tärkeän asian!
Vierailija kirjoitti:
Häistä aikaa päiväyksen perusteella jo yli 10 vuotta. No tuliko se pieru vai ei? Ei tule uni silmään, ennenkuin saa tietää näin tärkeän asian!
Tuli varren kanssa. Mekko muuttu ruskeaksi ja haju oli karmiva!
-ap-
Vierailija kirjoitti:
No pieraisisiko se?
Pierasi ja kakki housuun.
Äänekäs ja hyvin ajoitettu pieru saa hymyn muunkin hääväen huulille ja muutenkin vapautumaan estottomammaksi, jolloin häissä käy flaksikin paremmin.
Onko sisko taivuteltavissa muuttamaan mielensä?
Kirkossa piereskely taitaa kulkea teillä suvussa. Veikkaan, että vamma johtuu siitä, että sukupolvet alkavat olla liian läheistä sukua keskenään. Oletteko läheisempiä keskenänne kuin serkukset? Ei hyvä. Noin siinä sitten käy. Mutta se siitä. Pieru on merkki siitä, että ainakin suolisto toimii, jos ei sitten enää mikään muu toimikaan. Ota pieru lahjana, se saattaa olla parasta, mitä siskosi kykenee koskaan antamaan. Tallenna se äänitiedostoihin.
Miksi menet siskosi kanssa naimisiin? Onko tämä Vantaalla tavallistakin?
Vierailija kirjoitti:
Tästä irtosi päivän hykerrttävimmät naurut-kiitti siitä sulle ap. ( mietityttämään vaan jätti ,että pieraisikohan se sinun siskosi tosiaan sitten siellä häissäsi, vai jäiköse häneltä vain vain lupaukseksi...)
Ääääääk, apuaaaa, mä en kestääääää... *läts* Eiiiiiih...
Entäpä jos pieru ei tule niin onko itsemur..........n paikka,vai vetäseekö jälkipoltolla paskan kakkuun.
Mitä helkuttia edes mietit?
Ilman muuta et siskoasi mukaan kutsu. Viis muun suvun mielipiteistä. Kasva aikuiseksi ja ota vastuu omasta elämästäsi. Jos siskosi tai äitisi on pimeä, sinun ei tarvitse olla.
Tästä irtosi päivän hykerrttävimmät naurut-kiitti siitä sulle ap. ( mietityttämään vaan jätti ,että pieraisikohan se sinun siskosi tosiaan sitten siellä häissäsi, vai jäiköse häneltä vain vain lupaukseksi...)