Mun siskoni sanoi tänään, että aikoo pieraista meidän häissä.
Mulla on ollut parikymppisen pikkusiskoni kanssa jo vuosia vähän kaikenlaista kränää ja nyt tämä neitonen ilmoitti, että aikoo pilata minun hääni pieraisemalla kirkossa kuuluvasti. Sisko on paikalle kutsuttava, koska muuten äitini haukkuu minut koko suvulle ja pistää välit poikki. Voinko mitenkään estää siskoani pilaamasta häitäni? Ja joo, pokkaa sillä todellakin riittää tähän, vastaavia tempauksia on sattunut aikaisemminkin.
Kommentit (37)
alttarilla ennen seremonian alkua, että arvoisat kutsuvieraat, mikäli seremonian aikana kirkkosalista kuuluu peräilman päästämiseen liittyviä ääniä, kyseessä on rakas pikkusisareni.
Pistäkää se kaikkein kauimmaiseen pöytään istumaan, saa hakea ruokansa viimeisenä.
EIköhän terveet aikuiset ymmärrä että tuo on lapsellista käytöstä ja sivuuttavat asian.
Miksi siskosi käyttäytyy tuolla tavalla?
että itsensä hän tässä nolaa. Mutta kun ei auta! Hän ei häpeä yhtään mitään ja jotenkin tuntuu siltä, että mun pitäisi olla oikeastaan ennemminkin kiitollinen, että hän tyytyy vain pieraisemaan siellä.
Kauimmaiseen pöytäänkään emme voi häntä sijoittaa, sillä muut sisarukset istuvat samassa pöydässä. En haluaisi alkaa selitellä suvulle, että miksi yksi sisaruksista istuukin sitten nurkassa. Mitä siinäkin pitäisi sanoa, " siksi kun hän pieraisi kirkossa? " Sittenhän ne vasta nauravatkin mut pihalle sieltä. Lapsenvahdiksikaan emme häntä voi nakittaa, koska häihin ei ole lapsia tulossa. ( Siksi kun niitä ei vain kellään ole, täsmennän ennen kuin joku pillastuu. :D )
- AP
En usko, että saa välttämättä tulemaan kunnollista just silloin.
Mutta uskokaa pois, kyllä pystyy. Sitä ei usko ennen kuin on itse todistamassa, mutta hän todellakin pystyy siihen.
Pikkusiskoni on saanut aina kaiken haluamansa eikä vanhemmat ole kieltäneet häneltä koskaan mitään. Hän on teini-iästä asti kuvitellut olevansa ihan kaiken yläpuolella, kukaan ei mahda hänelle mitään, hän ei pelkää eikä häpeä mitään ja minä tietenkin olen (suora lainaus) " omahyväinen vitun huora ", kun kehtaan hänen korkeuttaan kieltää esimerkiksi ilmaantumasta keskellä yötä kaveriporukkansa kanssa lämmittämään meidän ulkosaunaa.
- AP
- AP
Voivatko sisarukset istua kirkossa siskon lapsenvahtina ? Ja jos tuo pieraisee niin osoittavat kaikki näyttävästi syyllistä jos ihmiset vilkuilee =)
Vinkkinä että yksi pieru ei häitä pilaa. Meillä kärpänen kiusasi meitä hääparia kirkossa. Ukkonen jyrisi vihkimisen aikana. Odotettiin mielenkiinnolla tuleeko sähkökatko ja miten kanttori olisi sitten hoitanut soittamiset.
Vihkimisen aikana trombi oli heittänyt juhlapaikan pihalta katokset mökin katolle ja siellä ne odottivat kun mentiin juhlimaan. No onneksi kukaan ei loukkaantunut joten pyysin miehiä nykäsemään katokset pois katolta ja oven edestä ja lytättiin metsänreunaan kun ei kerta enää satanut.
Tarkoitus on vain vinkata että jokatapauksessa häissä sattuu monenlaista eikä yksi pieru pysty häitä pilaamaan.
Toivottavasti saat viettää unohtumattoman ja hienon hääpäivän.
narsisti kyseessä. Mutta mitä sitten jos pieraisee, siinäpähän muut näkevät että kyseessä on vähän sairas ihminen.
Mutta uskokaa pois, kyllä pystyy. Sitä ei usko ennen kuin on itse todistamassa, mutta hän todellakin pystyy siihen.
Pikkusiskoni on saanut aina kaiken haluamansa eikä vanhemmat ole kieltäneet häneltä koskaan mitään. Hän on teini-iästä asti kuvitellut olevansa ihan kaiken yläpuolella, kukaan ei mahda hänelle mitään, hän ei pelkää eikä häpeä mitään ja minä tietenkin olen (suora lainaus) " omahyväinen vitun huora ", kun kehtaan hänen korkeuttaan kieltää esimerkiksi ilmaantumasta keskellä yötä kaveriporukkansa kanssa lämmittämään meidän ulkosaunaa.
- AP
- AP
Minä en pystyisi. Miehet taitaa kyllä pystyä... mutta että nainen...hmmm..
Haloo ap, ei häät yhdestä pierusta pilalle mene.
Toinen on, että ähäkuti, mäpä pierasenkin teidän häissä, kirkossa vielä ja toinen sitten, että yhyy, toi sano pierasevansa meidän häissä, ny häät pilalla.
Kasvakaa nyt aikuisiksi, sinä edes ap, jos siskosi ei siihen kykene. Anna pierasta. Et sä sitä alttarille kuitenkaan kuule, ja jos kuulet niin tiedätpähän ainakin kuka se oli, niin ei tarvi kääntyä katsomaan.
mitä pilaamista tuossa on? fanfaarit siskon puolesta...
toiset palkkaa soittokuorot, sisko hoitaa sen ilmaiseksi ;)
Miksi SINUN tarvitsisi meittiä toisen tekemisiä? Ne eivät millään lailla ole sinun ongelmasi. Ei siis yhtään mitenkään.
Onko sinua pakotettu ottamaan vastuuta siskosi tekemisistä vai miksi pelkäät sitä pierua niin? Suhtaudu siskoosi kuin epämiellyttävään säähän: sinä et mahda sille mitään, eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä sinun kanssasi. Hän on oma persoonansa ja sinä olet sinä. Sinä olet vastuussa vain itsestäsi, sekä häissäsi että ihan muutenkin. Anna typeryksen ola typerys.
varma olen, ettei ole edes ainoa :D
suuri ongelma...
Kirjoita ohjelmistoon kirkkoon "siskon pierut" ja asia on hoidossa, voit vielä toivoa että siskosi voisi pieraista yhdessä kanttorin kanssa, saatte mukavan kuoron! älä näytä loukkaantumistasi siskollesi, saa vaan nautintoa!
ja tämä tempaus varmasti nolottaa siskoa olisi kuinka iso ego... muutenkin minä pistäisin välit tuommoiseen siskoon, uhkailee äiti mitä vaan!
ihan taatusti repsahtaisin nauramaan.
Sitä varmaan muisteltaisiin vielä mummonakin ;-)
Ap on tainnut kuunnella Jaakko Tepon Hilma ja Onni -biisiä...
...kostan sille ja pierasen häissä...
sellaisen oikeanlaisen tulemaan oikeaan aikaan.
Emmä ainakaan pysty kovaäänistä pierua tosta vaan tuottamaan. Esim. nyt mua ei pieretä yhtään. Aika paljon saisin pinnistellä ja ponnistella saadakseni aikaan ehkä jonkun hiirenhiljaisen hiipijän.
Vai meinaakohan vetää saavillisen hernerokkaa ennen tilaisuutta?
se siinä nolaa :D :D :D