Oletteko tilanneet tuotteita tuolta Sinunapteekki.fi verkkokaupasta?
Onko ollut millaiset toimitusajat?
Rekisteröidyin sinne, mutta sähköpostiin ei ole tullut vahvistusta joten en sitten tilannut mitään.
Kommentit (50)
Oon tilannu varmaan neljä kertaa luonnonkosmetiikkaa, vitamiineja, käsidesejä ja maskeja. En tilaa enää muualta, kun on niin hyvä kauppa! (Tämä ei ole maksettu mainos :D)
Mäkim tykkään. Monta kertaa tilattu ja aina tosi nopeasti tulee.
Täällä myös tyytyväinen asiakas. Harvinaisen hyvä kauppa - mahtavia alennuksia ja NOPEA toimitus.
Todellakin 5/5 toimintaa. Molemmat tilaamani tuotteet olivat kympin halvemmalla kuin esim. sokoksessa (sinunapteekki 25 e, sokos 35e), ja tilaus tuli postiin seuraavana päivänä! Uskomatonta. Eilen aamupäivällä tilasin ja äsken hain postista.
Oli pakko tulla tänne kehumaan, koska itsekin tämän ketjun rohkaisemana uskalsin tilata sieltä.
Suosittelen muillekin!
Ongelmien sattuessa kaikki ei menekään niin kuin kuuluisi ja laki sanoo.
Olen tilannut muutaman vuoden, keskimäärin kerran kahdessa kuukaudessa.
Kun tänään tilaan, paketti on automaatissa huomenna.
Hinnat ovat edulliset ja paljon hyviä tarjouksia.
Täydet pisteet.
Tilaan tuolta usein muutamia ihonhoitotuotteita, kun ovat halvempia kuin muilla apteekkisivustoilla. Hyvin toimiva kauppa ja suht nopea toimitus, ei valittamista.
Parasta palvelua, mitä nettikaupasta voi saada. Edullisimmat hinnat, laaja valikoima. Jos kysyy sähköpostilla jotain, vastaus tulee nopeasti. Olen ollut tyytyväinen asiakas jo vuosien ajan.
Kerran tilannut (noin kuukausi sitten) ja tilaus oli postitettu suunnilleen ennen kuin ehdin juoda kahvikuppiani tyhjäksi. Samalla viikolla noudin pakettiautomaatista.
Suosittelen. Todella nopea ja varma toimitus.
Olen tilannut monta kertaa ja aina olen ollut tyytyväinen.
Tilasin eilen ensimmäistä kertaa, ja tuotteesta tuli Postin saapumisilmoitus tänään, alle 27 tuntia myöhemmin. Tuotekin on mitä pitikin.
ihan harmittaa että en ole aiemmin tähän sivuun törmännyt, vaikka nettikauppoja käytän paljon muuten. Säästää sievoisen summan rahaa. Käytän vain luonnonkosmettiikkaa ja tuolla on kaikki ne tuotteet mitä käytän ja paaaljon halvemmalla kuin muualla ja tietty kaikki vitamiinit. Paketti tuli seuraavana päivänä tilauksesta.
Tein tilauksen sunnuntaina, maanantaina puolenpäivän aikaan tilaus oli toimitettu ja tiistaina perillä. Aika nopeaa toimintaa!
Onko kellään kokemusta tästä? https://www.sinunapteekki.fi/products/eat-less-coffee-konjac?_pos=1&_si…
Mitähän tekemistä tällä kommentilla on sinunapteekin kanssa?
Kun silmiini osui tämä nosto, niin kehun minäkin ohikulkiessani. Useamman vuoden asiakkaana olleena, en voi muuta kuin kehua. Laaja valikoima, edulliset hinnat ja todella nopea toimitus.
Tilasin helmikuussa. Tilaus maanantaina ja tiistaina sain tuotteet Itellan pakettiautomaatista.
Miksei se ole sinunapteekki.si? Tyhmää.
Hyvä paikka ja äärettömän nopeat sekä edulliset toimitukset.
Myös hinnat halvimmasta päästä ja aina todella hyviä tarjouksia.
Ei löydy mitään valitettavaa, täysin 10/10, nettikauppojen eliittiä,
luotettava kotimainen firma.