Oletteko tilanneet tuotteita tuolta Sinunapteekki.fi verkkokaupasta?
Onko ollut millaiset toimitusajat?
Rekisteröidyin sinne, mutta sähköpostiin ei ole tullut vahvistusta joten en sitten tilannut mitään.
Kommentit (50)
tilauksesta tuli kyllä vahvistus meiliin ja tuotteet tuli postissa vajaassa viikossa.
Ihan ok.
Tilaus tulee kyllä vajaa viikos mutta siellä myydään sellaista pahan makuista laihdutus juomaa että älkää ostako joudutte heittä se tunkiolle.
Onko ollut millaiset toimitusajat? Rekisteröidyin sinne, mutta sähköpostiin ei ole tullut vahvistusta joten en sitten tilannut mitään.
Sähköpostiin tulee vahvistus vasta sen jälkeen kun on tilannut.
OK kokemukset - olen tilannut usein ja aina tulee vajaassa viikossa.
Minä sain seuraavana päivänä tuotteet voi maksaa laskulla tai tiliin ostolla.
Tänään tilasin . Edulliset hinnat ja nopea toimitus.
Kokeile tilata. Olen itse ollut tyytyväinen. Edullista.
Hyvät valikoimat, edulliset hinnat ja nopea toimitus. Tuotteissa pitkästi käyttöaikaa jäljellä ennen parasta ennen-päiväystä. Olen ollut tosi tyytyväinen.
Erittäin nopea pavelu. Pri påivää vain.
Olen tilannut monta kertaa. Edulliset hinnat ja nopea toimitus!
Hintavertailu kannattaa, Sinunapteekki merkittävästi edullisempi kuin esim.Life-kaupat. Säälittää vähän ne kaupat, eivät pärjää hintakilpailussa, kun kulut suuremmat kuin verkkokaupassa.
Olen ollut tyytyväinen nopeaan toimitukseen ja hintoihin.
Erittäin nopea ja edullinen, tuotteet jo seuraavana päivänä noudettavissa. Olen tyytyväinen.
Mä en ymmärrä, miksi monessa verkkokaupassa, kuten yhdessä toisessa apteekissa, tuote onkin loppunut, vaikka laskurissa niitä on ja antaa tilata ja maksaa. Sitten pitää vekslata niitä tilauksia, joko odottaa viikko lisätoimitusta tai palautella rahoja. Toki on palvelu ollut ystävällistä, mutta toivoisi, että kerralla selviäisi siitä tilauksesta.
Eilen laitoin tilauksen menemään ja tänään hain paketin postista! ERITTÄIN nopea toimitus voisinko sanoa!! Ehdottomasti tilaan jatkossakin :)
Olen jo monta vuotta kayttanyt Euran nettiapteekkia, koska se on tietaakseni ainoa, joka toimittaa ulkomaille. Euran nettiapteekkiin olen ollut erittain tyytyvainen!
Tilasin lauantai-iltana, tänään tiistaina tuli saapumisilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut millaiset toimitusajat?
Rekisteröidyin sinne, mutta sähköpostiin ei ole tullut vahvistusta joten en sitten tilannut mitään.
Olen ollut jo vuosia todella tyytyväinen tilaaja. Muistaakseni jo vuodesta 2013. Asikaspalvelu on priimaa. Joskus paketti on tullut jopa jo seuraavana päivänä tilaamisesta pakettiautomaattiin. sinunpteekki.fi on myös pyynnöstä ottanut valikoimiinsa tuotteita, joita heillä ei valikoimissaan ole ollut, että saan kaikki yhdestä paikasta. Olen suositellut ystävilleni samaa yritystä ja kaikki ovat ollet tyytyväisiä.
Vaikka aloitus on jo vuosien takaa, oli nyt vaan ihan pakko antaa kiitos ko. yritykselle tätäkin kautta.
Olen tilannut usein, edulliset hinnat, nopea toimitus, useiden eri valmistajien tuotteita. Olen tyytyväinen.
viikossa mielestäni toimitus.