Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tilanneet tuotteita tuolta Sinunapteekki.fi verkkokaupasta?

Vierailija
14.08.2010 |

Onko ollut millaiset toimitusajat?

Rekisteröidyin sinne, mutta sähköpostiin ei ole tullut vahvistusta joten en sitten tilannut mitään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kahvia ym. aletuotteita. Muutamassa päivässä tuli paketti.

Vierailija
42/50 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, paras ja halpa. 1-2 päivää tulee pakettiautomaattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Laitan tänne tiedon, että työskentelen pienessä apteekissa ja avasimme juuri

U U D E N verkkoapteekin: 

www.pohjolanverkkoapteekki.fi

Tavoite on olla luotettavin ja vastuullisin verkkoapteekkitoimija Suomessa :)

Ja pienestä apteekin koosta johtuen pystymme toimimaan ketterästi ja tilaukset lähtevät meiltä matkaan 1-2 päivässä :)

Käykää ehdottomasti siellä tutustumassa ja otamme mielellämme vastaan kehitysideoita! Etenkin toivomme ideoita siihen, millaista kanta-asiakasjärjestelmää asiakkaat apteekeilta toivoisivat.

Ja toivovatko asiakkaat tietynlaisia digitaalisia palveluita apteekeilta verkosta. Tällä hetkellähän apteekkiverkkotoiminta on lähinnä tuotemyyntiä eli eroaa melko lailla meidän päivittäisestä työstämme.

Vierailija
44/50 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosien ajan tilannut tuotteita Sinun apteekista. Sisätauti lääkärin kehotuksesta käytän ubikinonia, ja täältä saa edullisimmin. Ja muut vitamiinit, marja jauheet ym. Olen tyytyväinen toimitukseen ja asiakaspalveluun

Vierailija
45/50 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut rekisteröitymättä, toimi ihan hyvin.

Vierailija
46/50 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tilattua kun sieltä saa halvemmalla kuin muualta. Tilaus tulee matkahuollolla yleensä kolmessa päivässä ja aina on ollut oikein.

Vierailija
47/50 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan monta kertaa vuodessa tuolta tavaraa. Edulliset hinnat ja nopea toimitus. Päivä tai pari menee kun tulevat. 

Vierailija
48/50 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kannata enää tilata Sinunapteekki/Finnserrasta. Tein tilauksen ja maksoin saman tien, olin tehnyt niin aiemminkin. Odottelin tilausvahvistusta, ei tullut, laitoin kolme s-postia, ei vastausta, puhelinyhteyttä heille ei ole edes 020202 ei löytänyt. Maksamani summan käyn vaatimassa Kuopiosta paikan päältä, mikäli ko. yritys on enää siellä.

Vierailija
49/50 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä jo vuosia ilman rekisteröitymistä. Toimii hyvin ja välillä on mahtavia tarjouksia ja outletissä paljon poisto- ja päiväystavaraa isolla alennuksella. 

Vierailija
50/50 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta tilattu sieltä ja aina olen ollut tyytyväinen. Nyt meni kuitenkin ensimmäinen tuote palautukseen. Rahat saa takaisin mutta ei muuta korvausta. Asiakaspalvelu ystävällinen mutta samat asiat joutui kysymään moneen kertaan kunnes sai vastaukset.