Mies valehtelee naurettavan pienistä asioista
Vituttaa. Ukko on työreissulla ja minä lapsen kanssa kotona. Nyt on aikaa miettiä ja paisutella "ongelmaa". Mies valehtelee jatkuvasti todella pienistä asioista. Asioista millä ei ole merkitystä, mutta valehtelulla se merkitys luodaan. Vihaan valehtelua. Erityisesti vituttaa, että mies luulee minun uskovan kaiken. Kuvittelee että olen yhtä tyhmä kuin exänsä, jolle pystyis valehtelemaan kaikesta.
Mitä vittua sille tekis. En anna seuraavaan puoleen vuoteen, siinähän ihmettelee missä mättää, ilmoitan vain etten ole idiootti.
Kommentit (85)
Vanha ketju, mutta ihmeellistä miten moni ketjun kommentti on aivan kuin omasta elämästä. Kun mies voi valehdella kirkkain silmin, sitten vielä ihmettelee etten luota häneen. Lupaa muuttaa tapansa ja sitten selviää taas seuraava valhe. Ja kaikkihan eivät edes selviä.
Viimeksi jäi taas kiinni valehtelusta ja salailusta naistyökaverin viestien suhteen. Kuten ketjussa todettu, jos valehtelee pikkuasioista, miten ihmeessä voisi isoissakaan luottaa. Ei mitenkään.
Ap heittänyt miehen pihalle toivottavasti jo vuosia sitten
Ei se valehtele vain pienistä asioista. Valehtelee kaikesta. Mutta niistä pienistä jää kiinni kun niitä on niin paljon ettei kaikkea muista. Isot valheet pysyy kasassa.
Vanha aloitus, mutta aihe on mitä pysyvin. Onko nämä aina miehiä, vai löytyykö patologisia valehtelijoita yhtä lailla naisista?