Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valehtelee naurettavan pienistä asioista

Vierailija
17.10.2009 |

Vituttaa. Ukko on työreissulla ja minä lapsen kanssa kotona. Nyt on aikaa miettiä ja paisutella "ongelmaa". Mies valehtelee jatkuvasti todella pienistä asioista. Asioista millä ei ole merkitystä, mutta valehtelulla se merkitys luodaan. Vihaan valehtelua. Erityisesti vituttaa, että mies luulee minun uskovan kaiken. Kuvittelee että olen yhtä tyhmä kuin exänsä, jolle pystyis valehtelemaan kaikesta.

Mitä vittua sille tekis. En anna seuraavaan puoleen vuoteen, siinähän ihmettelee missä mättää, ilmoitan vain etten ole idiootti.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te TARKOITUKSELLA provosoitte APta syyttämään itseään ja eroamaan miehestään?!! Ajatteletko oikeasti APn olevan ongelma ja miehen vain uhri?!!!

Vierailija
22/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te TARKOITUKSELLA provosoitte APta syyttämään itseään ja eroamaan miehestään?!! Ajatteletko oikeasti APn olevan ongelma ja miehen vain uhri?!!!

tuollaiset ap:n miehen kaltaiset selkärangattomat ameebat eivät ihan oikeasti koskaan opi. Niillä ei ole henkilökohtaista moraalia eikä mitään periaatteita. Niihin ei voi koskaan luottaa.

Siksi kannatan eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos voit olla ilman seksiä vuoden. Meillä mieheni ja minä molemmat olemme kireinä jos emme saa seksiä. Seksin jälkeen molemmat rennompia ja lähentyneitä ja lähellä toisia. Seksi on suhteen liima.

Miestäsi et voi muuttaa, vain oman käytöksesi. Voit ottaa asiat rennommin tai jatkaa asioiden pikkutarkkaa vahtimista. Jälkimmäinen on sinullekin ahdistavaa.

Vierailija
24/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se sinulle kuuluu mihin rahansa käyttää.

en tiedä onko tässä kyse valehtelusta vaan enemmänkin avoimuudesta ja vastuunkantamisen välttämisestä avoimuuden välttämiselä.

Vierailija
25/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en siis ehkä lähtisi vaatimaan keskustelua valehtelemisesta vaan vastuista parisuhteessa, raha-asioiden yhteisyydestä ja erillisyydestä jne. Koska se on isompi ongelma siellä pohjalla.

Vierailija
26/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vituttaa kun hyvää miestä ja hyvää suhdetta rasittaa tällainen asia."

Mies valehtelee sinulle pienistäkin asioita (miksei siis suuristakin) ja hän on mielestäsi hyvä mies ja teillä on hyvä suhde. Hmmmm..

Vierailija
27/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muuntelevat jatkuvasti totuutta, eivätkä näe sitä minään paheena.

Omasta mielestäni tuollaiset ihmiset ovat todella vastenmielisiä ja kaivavat vain omaa kuoppaansa.

Isäni on hyvin samankaltainen kuin ap:n mies. En enää usko oikein mihinkään hänen sanomaansa, hän on ollut samanlainen jo vuosikymmeniä. Jos haluan tietää jonkun asian oikean laidan, kysyn äidiltäni, isäni sanoja en noteeraa.

Vierailija
28/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mukavaa kun vaimo jahtaa ja yrittää saada kiinni valheesta. Vähän vapaa-ajan tekemistä vaimolle. :)

Vierailija
29/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni oli myös samanlainen valehtelija ja valehteli asioista, joista ei olisi ollut mitään tarvetta valehdella. Siis todella jotain ihan mitättömiä juttuja. Juuri sellaisia, joita teininä lasketellaan äidille, kun ei haluta jäädä kiinni esim. röökaamisesta. (siis en mä polttanut, vaan kaveri puhalteli mun päälle savua -tyliin)

Minun exäni myös oli äärimmäisen taitamaton tässä valehtelussaan ja minua otti niin aivoon kun kerta toisensa jälkeen näin hänen valehtelevan. No, eihän siitä suhteesta mitään tullut ja se päättyi sitten lopulta.

Vierailija
30/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet nyt olemme vähän tälläisiä hölmöjä. Älkää rakentako elämäänne pelkästään meidän varaamme. Käykää keskenänne siiderillä ja jättäkää meidät miehet rauhaan. Kuten Jouni Hynynen osuvasti sanoi.

Miehesi ei pelaa teidän rahoja vaan omilla rahoillaan lyhensi omaa velkaansa. Millaisia miehen vanhemmat ovat?

Vierailija
31/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

emännän täytyy vähän pihtailla, se on mukavaa kun ukko pyörii panotuskissaan eikä pesää heru. On siinä vapaa-ajan tekemistä miehelle kun yrittää heruttaa.

Se on mukavaa kun vaimo jahtaa ja yrittää saada kiinni valheesta. Vähän vapaa-ajan tekemistä vaimolle. :)

Kiitos vastanneille. Yritän pohtia asiaa ja miten lähteä sitä purkamaan. Jotain on pakko tehdä, näin tämä ei voi jatkua.

ap

Vierailija
32/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on pakko silotella asioita, esim. ostosten hintoja ym. koska mies ottaa hepulit herästi. En saisi ostaa kalliita meikkejä ym. Pitäs jotain Lumenen käyttää vain. Enkä voi kertoa paljonko mulla on velkaa, koska siitä alkaisi skitsoilu. Vaikka ne velat on otettu osaksi yhteisiä hankintoja varten.

Vierailija
33/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei pelaa teidän rahoja vaan omilla rahoillaan lyhensi omaa velkaansa. Millaisia miehen vanhemmat ovat?

eikä siinä olekaan ongelmaa että lyhensi velkaansa. Se on minulle täysin ok. Ongelma oli siinä että hän aluksi valehteli minulle ettei ole mitään "normaalista poikkeavaa" raha-asiaa (tuo on meidän elämässä poikkeavaa) ja myöhemmin sitten "muistikin" sen. Näin hänen valehtelevan. En tuolloinkaan suuttunut, totesin vaan että hyvä että sanoit. En enää jaksa suuttua, olen vaan vittuuntunut ja lannistunut.

Miten niitä miehen vanhempia nyt kuvailisi, sellaisia "normaaleja" vanhempia. Olemme paljon tekemisissä, puhumme hyvin avoimesti. Mies on hyvin läheinen myös omiin vanhempiinsa ja tapaamme viikottain. Kaikin puolin mukavia ihmisiä.

Joku ihmetteli miten voin sanoa että menee hyvä mies ja suhde hukkaan. Niin, mies on huomioiva, hellä, hyvä keskustelemaan (joo, tiedän että tämä sotii kaikkea vastaan mutta ei siis ole mikään mykkä jörö) ja hyvä isä. Jollei tätä "ongelma"piirrettä huomioida niin kaikinpuolin hyvä mies. Kuten ystäväni sanoi "no kukapa ei x:stä pitäisi"

-ap

Vierailija
34/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä samantapainen, eli uskon että valehtelee usein siksi että ei halua hermostuttaa minua! Ja arvatkaa vaan suutunko vielä enemmän kun tajuan että toinen puhuu ihan puuta heinää ja sepittää mitä sattuu ja joskus kysymys todella pienistä asioista, ei ymmärrä ei!!! Enkä oikeasti ole mikään "pirttihirmu" joka suuttuessaan paiskoo tavaroita vaikka joskus puhutaankin vakavista asioista kiihkeäänkin sävyyn. Yhdestä isommasta valehtelusta on jäänyt kiinni ja sitten ihmettelee etten täysin luota esim. kun puhuu menoistaan tms... Olen yrittänyt uskoa että ei pettäisi eikä siitä valehtelisi mutta väkisinkin miettii voiko niin olla kun valkoisia valheita kuulee viikottain...

nim. mitä tehdä, mitä uskoa???

Vierailija
35/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ton skenaarion toteutat, niin eiköhän hän lähde etsimään uutta höynäytettävää. Pistä vaan kovaa kovaa vasten ja faktat esiin, sitten tiedät kestääkö tollanen luuseri totuuden vai kannattaisiko hänet vaan jättää... Olet kyllä itse yhtä tyhmä ja idiootti kun se exä :)

Vierailija
36/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee jo lapsuudesta oppinut niin selviämään.

En itse olisi hiilostamisen kannalla, ehkä kun SINÄ otat rennommin huomaa ettei ole tarvetta kaunistella asioita.

Hiillostamalla minä ainakaan en kertoisi enempiä koska sehän vain lisäisi hiillostamista.

Vierailija
37/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta ensimmäistä kohtaa.

Tilanteet menivät niin, että huomasin hänen salailevan jotain talouteen ja toisessa tilanteessa matkaa kohden. Kysyin, että onko nyt jokin taloudellinen asia & matkaan liittyvä asia mitä hän ei ole minulle kertonut. Sanoo silmät kirkkaina ettei mitään ole. Kysyn uudelleen, että oletko nyt varma. Sanoo että ei ole mitään. Huomaan että hän valehtelee. Vastaan, että vai niin, en taida uskoa. Menee muutama minuutti ja sitten hän aloittaa "ai niin.. unohdin kertoa että.." Kertoo luultavasti vain siksi koska huomasi etten usko häntä ja yrittää pelastaa tilannetta "muistavansa yhtä äkkiä", vaikka huomaan kyllä asian olleen hänen mielessään vastatessaan valheellisesti ettei ole mitään.

Exän suhteen en usko että heillä on mitään meneillään. Tai mistä minä tiedän, mutta en tällä hetkellä osaa katsoa ainakaan asiaa niin. Kai sen vain on valehdeltava, on valehdellut ennenkin ja jäätyään kiinni puolustellut itseään sanomalla, ettei tiennyt miten minä reagoin hänen ja exänsä yhteydenpitoon. "tietämättömyys" on mielestäni naurettavaa, koska ex ei ole ikinä ollut minulle henkilökohtainen ongelma, ainoastaan hänen ympärillä pyörinyt valehtelu on muodostunut ongelmaksi.

Niin, totta puhutte että mihin tämäkin voi vielä johtaa. Tällä hetkellä tuntuu että joudun tarkistelemaan kaikkia hänen puheitaan ja olemaan vainoharhainen, koska en voi tietää mikä on totta ja pikä ei - ja mitä jää tietoisesti kertomatta. On yhteinen lapsi, yhteinen koti ja asuntolaina. Vituttaa kun hyvää miestä ja hyvää suhdetta rasittaa tällainen asia.

-ap

täällä ollaan aivan samassa tilanteessa! Mikään muu ei rassaa suhdetta ja mies on hyvä isä ja puoliso muuten mutta valehtelu aivan samanlaista,. Niin olemattomia asioita kuten on ollut tietokoneella samalla sivustolla jolle itse menen, no siinä näkyy aukaistut sivut vihreänä ja totean että:" aiólet käynyt täällä lueskelemassa juttuja?" Vastaus:"no en todellakaan ole ja hirveä selitys jostain aivan ihmeellisestä syystä miksi se näkyy vihreänä..." Minä en usko mitään tuosta ja tiedän ettei totta ole ja sanonkin sen (enkä siis todellakaan olisi vetänyt herneitä nenään siitä että mies on käynyt siellä lukemassa) jolloin minä olen vainoharhainen tms...jos myöhemmin palaan tähän niin kaivelen vanhoja enkä koskaan saa "totuutta" vain lukemattomia selityksiä siitä jotka muuttuvat tilanteen mukaan.

Löytyy myös yhteiset lapset, asuntolaina jne. ja tähän asti olen myös uskonut ettei ole "pettäjä tyyppiä" eikä siihen pystyisi...nyt olen alkanut epäilemään sitäkin. Ja tähän joku todennäköisesti sanoo että olen kyttääjä ja mustasukkainen mutta kun en ole, alkuvuodet on saanut mennä hyvinkin vapaasti ja on paljon liikkunut ja reissannut ilman minua eikä minun koskaan tarvinnut epäillä mutta nyt vuosien jälkeen kun on huomannut toisen puhuvan palturia aivan olemattomissakin asioissa!!

Muuttuukohan koskaan vai käykö niin että kpla puhkeaa ja paljastuu vielä suurempia valeita!! tsemppiä ap:lle, se ei tosiaankaan ole kiva tunne, ei!

Vierailija
38/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit, ettet voi luottaa mieheesi.

Mutta voiko miehesi luottaa siihen, että jos sanoo ja kertoo asioita sinä et kilahda ja vedä heti herneitä nenään?

Eiköhän se ole luottamuksesta kyse, puolin ja toisin. Millaisissa tilanteissa itse kaunistelisit totuutta.

Vierailija
39/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en usko mitään tuosta ja tiedän ettei totta ole ja sanonkin sen (enkä siis todellakaan olisi vetänyt herneitä nenään siitä että mies on käynyt siellä lukemassa) jolloin minä olen vainoharhainen tms...jos myöhemmin palaan tähän niin kaivelen vanhoja enkä koskaan saa "totuutta" vain lukemattomia selityksiä siitä jotka muuttuvat tilanteen mukaan."

Siis kaivelet vanhoja jostain käydyistä sivuista, joista et muka olisi suuttunut, mutta nyt suututkin?

Vierailija
40/85 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valehtelu aivan typeristä asioista pistää suuttumaan ja kun esiin tulee uusia ja uusia asioita on silloin niitä joskus käsiteltävä eli myöhemminkin puhuttava ja näköjään vain ne jotka oikeasti elävät sellaisen ihmisen kanssa voivat sen ymmärtää!!!