Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
VOIH! apua, tietääkö joku miten onnistuu pipareiden koristelu allergiselle, siis kun munaa ei voi käyttää
15.12.2005 |
- siis tomusokerikuorrutteeseenhan tulee kai yleensä munanvalkuaista, ja nyt sitä ei ehdottomasti voi käyttää - MITEN ONNISTUISI? Olisko kellään vinkkiä/kokemusta?????
Kommentit (5)
Vierailija:
en käsitä. Lähes kaiken voi tehdä ilman munaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pelkkä vesi riittää! Joskus oon laittanu sitruunaa makua tuomaan, mutta tuo toki huono vinkki allergiselle...
Ei ehkä tuu niin topakkaa, mutta jonkinlaista kuitenkin.
Alue: Aihe vapaa
en käsitä. Lähes kaiken voi tehdä ilman munaa!