Anoppini todellakin luulee lasten valmisruokapurkkien olevan jotenkin myrkyllisiä... =DD
heh, tää oli aivan uskomatonta ja ehdottomasti kaikkein älyttömin kommentti mitä anoppi on heitellyt... sanoin hänelle että ostan aina muutaman purkin kaupasta noita valmiita ruokia 1 vuotiaalleemme hätävaraksi niin anoppi siihen että " olen aina ajatellut että niissä on PAKKO olla jotain haitallista niissä purkeissa" . minä siihen sitten että ei kai ole kun jotkut antavat pelkästään niitä lapselleen ruuaksi.... =DDD jotenkin ensin suututti, mutta ei kai ihmiseltä joka ei edes osaa mikrouunia käyttää voi kamalasti vaatia..?
Kommentit (3)
ja tytön olisi pitänyt jo puolivuotiaasta (jos ei aikaisemminkin) syödä normaaleja kahvipullia kahvipöydässä..... huoh* anoppini edustaa " kunnon" vanhan kansan perheenäitiä, joka varmasti on aina tehnyt kaiken itse ja todellakaan ei osaa ruveta mikroa edes käyttämään vaikka heillä sellainen on ollut jo vuosikymmenen varmaan... aina on ruoka uunissa parikin tuntia lämpöisenä kun odottelee appea töistä tai sitten kärventelee pannulla ruokaa lämpimäksi! =DD ottaisi varmaan liikaa luonnolle jos joutuisi mikrossa lämmittämään!
-ap
se " loputon" sälyminen perustuu umpioimiseen pakattaessa.
Ja hassuinta oli kun lapsi oli jo lähes 1-v, ja se anoppi jaksoi kysellä, että eikö se voisi syödä jo oikeata ruokaakin, kun annoin 1-3v:n purkkiruokaa? Tätä se kyseli aina ekoista purkkiruoista alkaen.
Mummolareissuilla tuli usein näitä purkkiruokia syötettyä, oli ainakin heti valmista kun nälkä iski.