Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ruokalähettipalvelut tehneet sinusta onnellisemman ihmisenä?

Vierailija
09.04.2026 |

En ole koskaan tilannut ruokaa, koska luulen ettei hyvinvointini paranisi siitä. Kannattaako kokeilla, kasvaako onnellisuus vai pelkästään housukoko?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt tarvetta läheteille.

Vierailija
2/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enenevässä määrin näkyy woltin robotteja liikenteessä ja vähemmän kuskeja. S-kaupan robotti näyttää myös olevan suosiossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulehan, onhan se nyt niin, ettei mikään ulkoa kannettu pahvilaatikko vedä vertoja sille tunteelle, kun saa istahtaa oman ruokapöydän ääreen ja haistaa sen oikean kotiruuan tuoksun. Itse olen sitä mieltä, että miehen pitää pitää ryhtinsä, ja jos siinä alkaa pelkästään muiden valmistamia pöperöitä sohvannurkassa mutustella, niin äkkiähän se vyönholvi alkaa kiristää ja olo käy veteläksi.

Ei se onni sieltä muovipussin pohjalta löydy, vaan kyllä se on se emännän laittama rehellinen pottu ja soosi, jotka miehen mielen virkeänä pitävät. Jos kerran olet tähän asti pärjännyt ilman niitä hienouksia, niin miksipä sitä hyvää tapaa muuttamaan. Siinä käy herkästi niin, että jos kerran antaa periksi mukavuudenhalulle, niin kohta sitä huomaa olevansa ihan pehmoinen koko ukko. Kyllä se ulkoilma ja itse haettu leipä on se, mikä pitää veret kiertämässä ja mielen tyynenä. Pysy vaan siinä vanhassa ja hyväksi havaitussa, niin pysyy housunkannattimetkin oikeassa kohdassa ja mieli kirkkaana.

Vierailija
4/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan woltannut enkä wolttaa. Periaatekysymys. Tilaan ruokaa vain paikoista missä EI OLE wolttia.

Vierailija
5/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut ruokalähettien tuomia ruokia. En halua edesauttaa noin sairasta järjestelmää. Suomi ja suomalaiset pärjäävät aivan hyvin ilman roskaruuan kotiinkuljetuksia. 

Vierailija
6/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat! N**kerit töihin!

Vierailija
7/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Ne ovat mahdollistaneet monta hyvää hetkeä yksin tai jonkun seurassa. Ilman näitä palveluja moni asia olisi jäänyt toteutumatta.

Vierailija
8/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistähän voi tilata ihan oikeitakin elintarvikkeita, ei vain mättöä ja ravintolaruokaa. Aikaa säästyy eikä tarvitse hikoilla hehtaarikaupassa ja painavien kantamusten kanssa.

Tilaan molempia.

Vierailija
9/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tilannut ruokalähettien tuomia ruokia. En halua edesauttaa noin sairasta järjestelmää. Suomi ja suomalaiset pärjäävät aivan hyvin ilman roskaruuan kotiinkuljetuksia. 

Mikä järjestelmässä on sairasta? Miksi vastut palvelua?

Vierailija
10/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järjestelmässä on sairasta? Miksi vastut palvelua?

Täällähän vastustetaan periaatteen vuoksi kaikkea.

Vierailija
11/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaruokaa? Se on epäterveellistä. Tilaan sittarista ja teen ruoat itse.

Vierailija
12/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen tilannut ruokarobotilla ja Woltilla. Olen ollut silloin sairaana, en influenssassa tai muussa taudissa lähde kauppoihin ja ravintoloihin tartuttamaan muita enkä sairaana muutenkaan jaksa .

Vierailija
13/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Säästäähän se aikaa paljon muuhun. Olen ruoanlaittoharrastaja, ja pidän ruoanlaitosta, mutta joskus nyt vain on hienoa kun saa kotiin herkullisen aterian vaivatta. 😊 

Vierailija
14/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukavaa työllistää ravintoloita ja kuskeja. Parempihan se on, että ihmisillä on töitä kuin että ovat työttöminä. 

Vierailija
15/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskaruokaa? Se on epäterveellistä. Tilaan sittarista ja teen ruoat itse.

Mä en tilaa roskaruokaa vaan terveellistä tuokaa. Sitä paitsi roskaruokakin voi olla terveellistä. Sana roskaruokahan vain tarkoittaa sitä, että ruoka on kääritty paperiin joka roskaa jos sen maahan heittää. 

Vierailija
16/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tilaan aina sata kiloa kissanhiekkaa, jos sää tuntuu kehnolta 👴🏼👍🏼

Vierailija
17/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut ikinä woltista mitään.  En ymmärrä koko firman mielekkyyttä.

Vierailija
18/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tilannut ikinä woltista mitään.  En ymmärrä koko firman mielekkyyttä.

Minä ihmettelen miksi pitää kommentoida jos ei ole kokemustq ja tietoa?

Vierailija
19/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa orjatyöfirmalta, jonka omistajat uivat rahassa. 

Vierailija
20/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tilaus valmiiksi usein ennen kuin lähdetään lenkille, sitten paluumatkalla lähetän sen. Ehdimme juuri sopivasti kotiin ja käydä pikaisesti suihkussa ja sitten sä me lenkin jälkeen nälkäisinä hyvää ruokaa. 

Fafa's:n pitat feta-munakoiso-falafel ja pesto-vuohenjuusto-falafel ovat aika usein tilauksessa. 

Myös thaimaalaiset keitot. Green Hipposta saa hyvää ja terveellistä myös, ja Fazerin kahvilan salaatit ovat tosi jees. 

Joskus ollaan myös ajoitettu tilaus saunan jälkeen. 😊 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän