voiko huonon omantunnon kanssa elää?
haluaisin niin kovasti harrastaa seksiä yhden tyypin kanssa(tunne molemmin puolinen)...mutta varattu kun olen, niin tilanne on vaikea... pettämisestä ei kokemusta ole, mutta kovasti houkuttelee.... jos joku voi myöntää pettäneensä, niin kartokaa kannattiko?
Kommentit (43)
Ehkä emme olisi tässä pisteessä, jos olisit niitä perusteluja antanut jo silloin. Miksi mielestäsi sinulla on oikeus tyrmätä minut mutta minulla ei oikeutta puolustautua?
No, jospa sitten teen kuten sinä ja päätän tämän " keskustelun" todeten: Se nyt vaan on niin ja piste.
Tässä jankuttajalle yksi argumetti:
Vaikka olen uskollinen ja rehellinen, niin uskon, että elämä tuo kaikkea arvaamatonta eteen ja ihminen on elämän edessä dynaaminen. Joksus työnteko ei auta vaan ihminen on ihan ymmällään. Tekee ratkaisuja, joita ei olisi uskonut tekevänsä. Katuu ja erehtyy. On polvillaan ja menee taas eteenpäin. Puoliso voi hukkaantua ja tulla uusi. Mutta silti minä olen hyvä, rakastettava ihminen. Ja minun täytyy antaa itselleni anteeksi ja toivoa anteeksiantoa muilta. Elämä opettaa.
Näihin väsyneisiin sanoihin voimme kai lopetella.
t.33
Harmillista, että sen sijaan, että olisimme päässeet keskusteluun alkuperäiseen asiaan liittyen ja kuulleet sinun kommenttisi itse asiasta päätitkin itsepintaisesti, että minä olen väärässä eikä sinun tarvitse asiaa perustella.
Kuten edellä jo totesinkin, niin onhan se helpompi tie.