Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on mielestäsi pervointa mitä olet tehnyt.

Vierailija
01.02.2009 |

tai haluaisit tehdä?

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpiii kirjoitti:

Mun pervoin.. Teininä 17-19v harjoittelin seksiä 66v alkoholisti naisen kanssa. Muutama kalja mukaan ja naisen asunnolle. Muutamalla kaljalla hänestä sai seksiorjan koko illaksi käyttöön.

Kyllä se tällainen koko illan ja pidemmän ajan seksiorja/narttu ois kiimaista löytää mutta ei kylläkään mitään kännistä akkaa vaan ihan muutoin vaan omasta halustaan miehen tarpeille kiltisti alistuva Nainen ;)

Vierailija
82/154 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rimpiii kirjoitti:

Mun pervoin.. Teininä 17-19v harjoittelin seksiä 66v alkoholisti naisen kanssa. Muutama kalja mukaan ja naisen asunnolle. Muutamalla kaljalla hänestä sai seksiorjan koko illaksi käyttöön.

Kyllä se tällainen koko illan ja pidemmän ajan seksiorja/narttu ois kiimaista löytää mutta ei kylläkään mitään kännistä akkaa vaan ihan muutoin vaan omasta halustaan miehen tarpeille kiltisti alistuva Nainen ;)

Mä oon monesti miettinyt mikä tossa hommassa kiihotti ihan hulluna. Mut varmasti nuoruus.

Se että ei tarvinnut yhtään miettiä naisen nauttimista, ei yhtään omaa vartaloa tai suorittamista.. Pelkkää eläimellistä itsensä tyydyttämistä just miten halusi. Ikinä ei tarvinnut esileikkejä ei mitään, muna vaan suuhun ja menoksi. Akkakin oli tyytyväinen vaikka laukes 5kertaa 10 minuutin sisään. Jotenkin toi vaan oli niin likaista ja irstasta. Vaikka toi nainen ei kiihottanut pätkääkään ulkoisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kiihottavimmista kuvista mikä mun mielen valokuva albumiin on tallentunut.

Olin tulossa partsilta seksin jälkeiseltä röökiltä.

Tää mursua muistuttava muija makaa kyljellään sohvalla, pillusta valuu reiden päälle spermanoro ja leulla,poskilla, rinnoilla sama juttu kun laukesin toisella kertaa naamalle.

Sekunnissa iski erektio päälle uudelleen ja eikun "voimalla" akka mahalleen ja raivokas anaali pano. Yksi kovimmista orgasmeista mitä olen ikinä saanut.

Vierailija
84/154 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla julkisella rauhallisella paikalla suihin antaminen. Pomon vaimon paneminen samaan aikaan kun pomo sammuneena 5 metrin päässä.

Vierailija
85/154 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ensin masturboin porkkanalla, jonka sitten annoin porkkanoita rakastavalle ihastukselleni. Tuntui tosi pervon kiihottavalta katsoa kun hän söi porkkanan joka oli vielä märkä minusta.

Vierailija
86/154 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttö lähti baarista kotiini känniss.. Nippa nappa 18 v. ellei sitten ollut väärillä papereilla liikenteessä. Ei tarvinut edes houkutella kun sain housut alas ja v -tun esiin ja pääsin painamaan ilman mitään esileikkejä. Painoin myös perseenreikään ilman sen isompia protestointeja.

Vierailija
87/154 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitään niin hirveän pervoa ole tehnyt, mutta annoin poikaystävälleni pienen hetken suuseksiä yläkoulussa tunnilla. Luokassa oli niin paljon hälinää ja hän otti kalunsa esiin kun meidän piti tehdä ryhmätehtävää pöydät yhdessä, mutta muut ryhmäläiset olivat livistäneet jonnekin. Istuimme takana. Pippeli nousi heti täyteen stondikseen ja ajattelin, miksipä ei. Kiihotuin samalla itse. Aikaisemmin olin vastaavassa tilanteessa hieronut kovaa kullia pojan housujen päältä.

Vierailija
88/154 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:05"]Olen työntänyt käteni lehmän märkään pilliin

pilluun

Nuorempana kotitilalla sikalassa emakoita porsitettaessa käsi oli usein kyynärpäätä myöden emakon vaginassa :) Piti aina huolella tarkistaa onko kohtuun jonnekin jäänyt pikku possuja. Ei ollut erityisen pervoa se kylläkään. :)

Vierailija
89/154 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuollut antaumuksella mieheni pyllyä. Myös kieltä sisään.

Kiihotun pissaleikeistä todella paljon, joten useammat pissat olen saanut rinnoilleni/pillulle/pyllylle. Viime kerralla nuolin terskaa samalla kun mies kusi, suussakin kävi nesteet (syljin pois).

Mikä nainen!

Vierailija
90/154 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen kova eritepervoilija. Pikkupoikana tarkkailin läheltä ikäisteni tyttöjen takapuolia heidän pissatessa,kakkiessa ja pierressä uteliaana pelkästään anatomisena ilmiönä. Aikuistuessani syttyi sitten seurauksena kova himo näihin naisten toimintoihin. Olisi pitänyt ottaa tosissaan näärännäppyuhkailut.

Vierailija
91/154 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli viimeisenä rantasaunassa ja pyysi vähän pesemään selkäänsä. Vetäisi siinä samalla pyyheliinan päältäni poijea ja otti kullini suuhunsa. Annoin estoitta imeä kaluani koko selänpesun ajan.

Vierailija
92/154 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrospukeuduin pvchaalariin, korsettiin, pitkiin kumisukkiin ja käsineisiin ja kävelin kesäyössä kotitiellä, kyykistelin anustappi pyllyssä ja runkkasin itseäni. Oli kova puute ja seksuaalisuus harhaili harmailla alueilla.

M45

Vierailija
93/154 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on pervoa mikä pervointa. Mutta naapurissa asusteli vanhempi nainen ja hän oli jostakin lukenut tai "lukenut" että miehen siemennesteen hierominen naisen vatsalle helpottaa vaihde- ja/ tai vanhuusoireita.

Hän soitti ja pyysi minulta tuota "ihmeellistä ainetta".  Ensin vastustelin, oikeammin ujostelin, mutta sitten lupasin. Juttu meni niin, että ähersin puoliveltolla kullille orgasmin ja nainen hieroi sperman vatsalleen.

Tämä toistui muutaman kerran ja opin nauttimaan siitä, odotin jo milloin hän tarvitsee "lääkitystä". 

Muistan nuo hetket kun touhuan yksikseni ja nyt kun erektio on heikko toivon, että löytyisi nainen joka kaipaisi tuota "lääkitystä".  Tai vaikka katselisi touhuani.

Sitä mulla vielä tulee

Vierailija
94/154 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maminpoju kirjoitti:

Kävin päivähoidossa +50 v Mamin luona. Hän imetti rintojaan, nuoletti pilluaaan ja pyllyään. Pani peppuani... pissasi päälleni... ja kerran jouduin lähtemään takaisin töihin vaipoissa. Ja sain tekstarilla käskyn pissata vaippaan. Vasta sitten sain mennä ottamaan vaipat pois.

Olisi mielenkiintoista olla tuollainen Mami...

Vierailija
95/154 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mur155

Vierailija
96/154 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tytär on sellainen sali-intoilija ja kerran kun tuli treeneistä sanoin että voisin tehdä hänelle proteiinipirtelön. Toki olin jo poissaollessaan ottanut varastoon hyvän määrän omaa proteiininestettä ja sinne se blendaantui hyvin kaikkien kananmunavalkuiaisten yms. kanssa. Ja kuulemma hyvää oli! :D

Vierailija
97/154 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaimon kanssa baarissa ja molemmat vaipoissa :) Ei tarvinnut vaimonkaan jonottaa naisten veskiin .

Vierailija
98/154 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enempi fetissi, kuin pervoilujuttu, mutta haluaisin panna sellaisten törkeän isoiksi turvonneiden huulten väliin. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0ad38f71-878d-4aea-b3f9-d212e9… Ei todellakaan  kauniit, mutta olisi kiihottavaa työntyä noiden huulien puristuksessa nälkäiseen suuhun; tuntea turvonneiden huulien painautuminen tiukasti nivuksiini sillä hetkellä kun laukean syvälle nieluun.

Vierailija
99/154 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin mällit kaverin vaimon suuhun baarin vessassa

Vierailija
100/154 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kun työpaikan pikkujouluissa oltiin mökillä ja annoin vanhemman työkaverin nuolla mun pillua ja muut piti hauskaa alakerrassa. Sitten nussittiin. Oltiin molemmat varattuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi