Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on mielestäsi pervointa mitä olet tehnyt.

Vierailija
01.02.2009 |

tai haluaisit tehdä?

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pitää kokeilla. Mikä nyt sitten kenestäkin on pervoa. Aikanaan aasiassa kokeilin kolminpeliä tytön ja ladyboyn kanssa.( ja kyllä joistakin kokemuksista joutuu vähän tippaamaan)

Ensin perusteellinen pesu suihkussa ja sitten rentouduin selälläni sängyllä ja katselin, kun imivät vuorotellen. Kun ladyboy nuoli peppureikääni samalla kun tyttö imi oli lastin karkaaminen lähellä.

Kortsu päälle ja panin ladyboyta takaa peppuun samalla hyväilin ja sormettelin tyttöä.Ladyboyn pieni kulli laukesi aika nopeasti ja kortsun vaihto ja tyttöä panemaan. Vertailussa muuten pillu tuntui tiukemmalta. Lopuksi vetelin tyttöä takaa ja kun tuntui että alkaa tulla niin pyysin saada laueta tyttöpojan suuhun. Vauhdikasta panemista ja viime hetkellä kulli ulos, kortsu pois, työnsin suuhun ja sinne pulppusi.

Vierailija
122/154 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täräytin pierun kesken surkean takapanon. Tahallani. Sai leuhka ja silti surkea poika elämänsä yllärin. N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussinut lautailijapoikien kanssa lapissa viime talvena. Oli niitä ainakin 5 tai 6 , en muista , kun olin sen verta humalassa. Ja mieheni oli katsellut vierestä. Aamulla heräsin sängystä, jossa tuoksui yöllinen ilonpito ja joku oli vienyt pikkarini... muistoksi.

Vierailija
124/154 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liikunnanopettajan sijaisena lukiossa. Kun pojat pelasi korista, lentistä tai sählyä menin pukkariin haistelemaan heidän vaatteitaan, eritoten kalsareita ja sukkia. Sääli että oli vain lyhyt pesti. - Mikko23

Vierailija
125/154 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pyllyreiän nuoleminen oli sellainen extreme juttu jota exäni piti pyydellä kauan.

Vierailija
126/154 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä onko pervoa vai ei, mutta olen tehnyt spermasta jääpaloja ja heitellyt niitä naapurin naisen postiluukusta sisään aamuisin, kun hän on lähtenyt töihin. 

Vierailija
127/154 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä onko pervoa vai ei, mutta olen tehnyt spermasta jääpaloja ja heitellyt niitä naapurin naisen postiluukusta sisään aamuisin, kun hän on lähtenyt töihin. 

Ei ole pervoa vaan rikollista. 

Vierailija
128/154 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persepano se oli. Huono maku jäi suuhun, vaikka ei suuta käytetty lähelläkään.

Vierailija
129/154 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persepano se oli. Huono maku jäi suuhun, vaikka ei suuta käytetty lähelläkään.

Sama, huonosti valmisteltu anaaliakti ja kouristuksenomainen välitön exit. 1. ja vika kerta. 

Vierailija
130/154 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset ihmiset voi olla noin sairaita

Vierailija
131/154 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon fistannu naista joka oli viimesillään raskaana. Parin päivän päästä synnytti..

M42

Vierailija
132/154 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa moni näistä, jos ovat totta. Joku kehuu panneensa aikuisena 14 v. lasta. Hyi v..Kehu tuolla asialla myös julkisesti. Saattaa osua omaan nilkkaan, tavalla tai toisella.

Vierailija
133/154 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus että monet näistä teoista on puhtaasti rikoksia mitä täällä on kerrottu. Joku raja pitäis pervoilullakin olla.

Vierailija
134/154 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettanut sokerityttöä hotellissa hänen kanssaan samanikäisellä tummaihoisella ja hyvinvarustetulla miehellä. Itse istun sängyn vieressä ja runkkailen parit mällit. M51

Vierailija
136/154 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin monikaan tarinoista on totta. 

Vierailija
137/154 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä hetkessä pervoimmalta tuntui, kun harrastettiin ensimmäisen kerran peppuyhdyntää ilman kumia ja siinä laukeaminen sisään syvälle. Oli moninkerroin pervompi fiilis kuin kumin kanssa. Joillekin tämä tosin saattaa olla ihan vaniljaa.

Vierailija
138/154 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Otin aikoinaan vaimooni tekstareilla yhteyden vieraana, häneen ihastuneena miehenä. Kehuin ja ylistin hänen olemustaan ja esiintymistään. Ehdotin lounastapaamista. Hän oli hyvin kiinnostunut tapaamaan ja kertoi olevansa kyllä varattu, mutta mielellään tutustu uusiin ihmisiin. Oli yllätys, mutta mieluinen kylläkin.

On kyllä aika kova testi uskollisuudesta. Miten etenitte?

CFNM_haave
139/154 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen 50 shades of grey,  joka oli minusta niin hirveä etten kuunnellut sitä loppuun.

Tuntuu vähän surulliselta, että alistuit moiseen.

Vierailija
140/154 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täräytin pierun kesken surkean takapanon. Tahallani. Sai leuhka ja silti surkea poika elämänsä yllärin. N19

Mua nuoli mies ihan surkeasti ja halusin vaan lopettaa. Sanoin erttä on pako käydä kusella. Mies irrotti naaman witustani ja kusin heti hänen naamalleen ja paidalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi