mikä on mielestäsi pervointa mitä olet tehnyt.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni hyvin siveelliseksi, kun luen näitä juttuja.
Itse työnsin kerran sukkapuikon miehen virtsaputkeen.
Auts
Itse saanut unenpöpperössä paksua virkkuukoukkua ei ollut yhtää kivaa, ei onneksi tyntänyt sitä koukkupäätä edellä vaan sitä sileetä.
Kaikkea nuo akat keksii millä kiduttaa miespoloisia.
Annoin miehen mennä toiselle reiälle.. Eksä nautti minusta se oli epämieluisaa..
Joskus sinkkuna puutteessa ajatukset harhailivat harmaille alueille ja kokeilin millaista oli pukeutua naiseksi. Hommasin erilaisia fetissi-asusteita millaiset itseäni kiihottivat naisten päällä. Punainen kissapuku, korsetti sukka nauhoilla, huppu, pitkät käsineet ja pitkät sukat. Koin kiihottavaksi jo pukea niitä ja loppujen lopuksi näytin kaulasta alaspäin aika seksikkäältä (meikkejä ja meikkaamista en harjoitellut). Paremmat sääret minulla on kuin monella exällä. Muutamia kertoja nettisekstailin biukkojen kanssa, mahtavat orkut. Kiehtoi kokeilla livenä miehen kanssa mutten sitten rohjennut.
t. nykyisin 40n mies (vieläkin hyvät sääret!)
Lähdin perjantaina aamupanon jälkeen töihin. Ruokiksella panin assistenttiani (26v virolaisnainen) perseeseen. Lastit naamalle ja kullin pesu imutellen. Iltapäivällä menin vanhimman rakastajattareni luo kahville ja panin häntä keittiön työtasoa vasten perseeseen. Hän tuli huutamalla ja itkien nuoli kullinini suunnilleen puhtaaksi.
Kuudeksi sitten kotiin jossa illallisen jälkeen vaimoa panemaan. Häntä ei saa panna kuin pilluun ja näin sitten teinkin. En olisi tullut millään muuten lauennut mutta ajatellessani kaikkia muita panoja paljaalla ja nytkin pesemättömällä kullilla räjähdin hetkessä. Tätä olen harrastanut jo pitkään. Vanhempi rakastajatar tietää kyllä kuvion ja kiihottuu siitä etttä kullini menee joskus seuraavaksi hänen perseestään suoraan vaimoni pilluun... ei kuitenkaan tiedä että olen ennen häntä pannut nuorta tyttöä perseeseen...
Ja vielä lisättävä edelliseen että vaimo ei halua pyllypöpöjä pilluunsa ja siksi hänen pyllyään ei saa koskettaakaan...
Pannut rakastajatartani, joka oli siinä vaiheessa eronnut, hänen ex-miehensä kotonaan heidän entisessä aviovuoteessaan. Paikoista oli pula ja mies oli sopivasti reissussa ja naisellani oli vielä avain. Tuli ylimääräistä kiihkoa touhuun. Suhteen alkaessa olimme vielä molemmat varattuja mutta tuolloin hän oli jo eronnut. Yritimme lopuksi siistiä sotkumme mutta onnistuikohan.
Vierailija kirjoitti:
Pannu
Kahvipannuun vai pahvikannuun ?
Vierailija kirjoitti:
Pannut rakastajatartani, joka oli siinä vaiheessa eronnut, hänen ex-miehensä kotonaan heidän entisessä aviovuoteessaan. Paikoista oli pula ja mies oli sopivasti reissussa ja naisellani oli vielä avain. Tuli ylimääräistä kiihkoa touhuun. Suhteen alkaessa olimme vielä molemmat varattuja mutta tuolloin hän oli jo eronnut. Yritimme lopuksi siistiä sotkumme mutta onnistuikohan.
Tuo on paikkana kieltämättä erikoinen. Hyvä jos eksät ovat väleissä ja avaimet löytyy
Pitänyt kasvojani heiluvassa peppuvaossa, tyttöystävä "pyyhki" peppureikäänsä kasvojani vasten (se oli toki puhdas ennen koko touhua) oli upeaa! Laitoin kielen ulos ja nuolin sitä antaumuksella. Välillä hän painoin peppureikäänsä nenääni vasten ja sanoi "kaiva, kaiva!", välillä hän siirsi sen suulleni jotta pystyin nuolemaan ja imemään sitä. Tätä jatkui pitkään ja loppui siihen että koko naamani oli haiseva ja syljestä ihan märkänä, kieleni turtana ja lastini vatsani päällä sekä tyttöystäväni käsillä.
Kaikenlaista on tullut kokeiltua ja seksielämä on ollut kolmeen kymppiin mennessä melko rikasta. Olen onnellinen myöskin nykyisessä parisuhteessani sillä nautin suuresti naiseni kanssa yhteisestä seksistämme, näin on ollut oikeastaan aina ja sperma kuuluu myös meillä tosi olennaisena osana seksiä. Naiseni nauttii kontrollista ja nai usein mielellään päällä "lypsäen" mun kulliani mistä pidän aivan mielettömästi, mutta ihaninta usein lopussa on kun pystynyt sinnittelemään loppuun saakka tulematta ja saa hänet kokonaan ja voin tehdä kuten haluan ottaen itse kontrollin. Usein tulen hänen sisäänsä tai suuhun, naiseni pitää molemmista, ja kiihottuu ajatuksesta että siitän naistani. Anaali ei kuulu meillä siihen mitä tehdään, hänellä on tästä huonoja kokemuksia ja toisaalta en itse ole saanut myöskään pepun naimisesta ikinä isoja kiksejä, toki en kiistä ettei se olisi kivaa jos toinen on myös mukana. Mieleeni tuli joskus, että haluaisin naida naistani liikkuvassa yöbussissa ja haluaisin toteuttaa tämän myös joku kerta :)
Joitain juttuja mitä elämässä on jäänyt harmittamaan ja liittyy menneiden vuosien teinipano hommeleihin. Noin kahdeksannella luokalla olisin halunnut naida naapurissa asuvaa saman ikäistä gimmaa. Tyttö oli nätti ja olimme kavereita enemmänkin, äitimme tunsivat toisensa. Olimme joskus keskenämme tytön luona, muistan vieneeni hänelle tupakkaa tai jotain muuta, se hymyili ja antoi suukon mistä meni pasmat sekaisin. Etumus pullotti ja olin tulla housuihini ja tyttö huomasi homman ja meni punaiseksi ja vähän hämilleen. Pyysin kai lasin vettä ja lähdin himaan. Vähän myöhemmin tultiin samaa matkaa jostain kotibileistä ihan tuhannen pätkässä ja menin naapuriin yöksi hänen luokseen. Nukuin lattialla, tai saatoin myös sammua, gimma tuli viereen pelkissä stringeissä ja mikkihiiri yöppösessä ja olisin varmasti saanut naida jos olisin laittanut hommaan efforttia.. sen sijaan menin ihan lukkoon toivotin hyvää yötä. Näin aikuisiällä näen häntä silloin tällöin, olin menneenä vappuna hänen luonaan yötä eikä edelleenkään päädytty lakanoihin, joten tämä taisi jäädä kokematta.. mutta jos pettäisin nykyistäni niin haluaisin tehdä sen hänen kanssaan, naapurintyttö fantasia kuuluu joskus omaan agendaan kun olen itsekseni ;)
Toinen tapaus oli kaverini exä joskus lukio aikaan, näitä ei ikinä saisi käydä panemassa. Näin kolmekymppisenä olen toki joskus haaveillut naivani häntä siinä samassa paikassa missä oltiin silloin. Homma meni silloin siten, että olimme viettämässä kesäpäivää ja ajettiin fillareilla rannalle porukalla. Kyseinen gimma oli ehkä viikkoa aikasemmin eronnut hyvästä kaveristani melko riitaisissa merkeissä ja ihmettelin miksi hän halusi hengata meidän porukassa edelleen, kaveri ei ollut tietysti tuolloin viettämässä meidän kanssa iltaa. Toinen kaverini lähti muijansa kanssa jossain vaiheessa hakemaan lisää juomia eikä heitä sen kummemmin tainnut enää missään näkyä sinä iltana. Sen sijaan meillä rannalla alkoi hommat mennä kiimaiseksi ja päädyin naimaan häntä takaa pukukopin takana. Koska mistään ehkäisystä ei ollut mitään tietoa, muistan kuumottaneeni mahdollista raskautta todella pitkään, mutta pano jäi mieleen ehkä parhaana teinipanona mitä itselläni oli. Tätä nykyä kyseessä myös ihan näppärän näköinen nainen, panisin uudelleen :)
En tiedä oliko tässä erityisesti mitään pervoa, tykkään itse enemmän vanilla linjasta.
m21
Pervointa varmaan on tyttöystäväni nainti, kun toisen miehen lastit on hänen sisällään, nuollut myös, kun toisen miehen lastit on hänen sisällään ja suudellut, kun toisen miehen lastit on hänen suussaan.
Runkkaaminen netissä yli kymmenen katsellessa nettikameraani.
Pervointa mitä olen tehnyt .
Josku nuorempana pakottanut siloisen tyttö ystävän töihin 4 isot geisapallot pilussa. Työskenteli Anttia kassalla . Töiden jälkeen naitin samantien hiacen takakontissa työkalujen seassa.
Roiskinut viikon lastit naisen kasvoille levittänyt sen kasvoille ja hiuksin ravintolan inva wc ssä jonka jälkeen vienyt naisen suoraan syö kyseisen ravintolaan. Lasteni naamalla ja hiuksissa.
Pakottanut ex tyttö ystävää pitämään peppu tapia kauppa reissulla .
Nainut tyttö ystävää kaupan sovitus kopissa jonka jälkeen poistuttiin kaupan ilman pyhkimisiä ja tyttis ilman pikkarita hameessa . Tavaran valuessa pitkin reisiä.
Järjestänyt ex tyttö vähän erinlaisen yllätyksenä . Eli sopinut netti chatissa toisen naisen kanssa tästä. Sidoin tyttö ystävän sänkyyn, peitin silmät ja korvat erareilla plus kuulokkeet korville ja rauhallista musiikkia. Jonka jälkeen kutsuin paikalle tuon toisen naisen joka sitten minun katsellessa rakasteli ex tyttö ystävää. Ex tyttö ystävälle selvisi tietysti aika nopeasti että joku muu oli myös paikalla mutaa ei paljon voinut asialle tehdä koska oli sidottu. Toinen nainen poistu paikalta eikä tyttö ystävä tiedä tänä päivänäkään miltä tuo toinen nainen näyttää. Sainpahan kokemuksen miltä tuntuu toinen nainen :) eikä tuntunut lopulta pistävän ollenkaan pahaksi. Kokeiltiin siten myöhemmin muutaman muun kansaa ihan silmät pettämättä
Pakottanut vaimoa pitämään viikon siveyvyötä kiusoitelut joka päivä eri tavoilla ja ylläpitänyt kiimaa. Pakottanut hoitelemaan minut ja kiusoiteluut muutenkin. Sovittu että saa seksiä suununtaina illalla. Sunnuntai iltana sidoin vaimon mahalle sänkyyn ja poisti. Siveysvyö ilmoitin kuitenkin että ainut seksi onkin anali seksi. Vaimo ei pidä niinkään anaalista mutaa oli ilmeisen kiimassa eikä kovin paljon vastusteluun. Jo muutaman työtön jälkeen tuli todella kovaa ja kuulemaa elämänsä koviman orgasmin ja tämän siis peppu seksistä :) :)
Mies 46 kirjoitti:
Pervointa mitä olen tehnyt .
Josku nuorempana pakottanut siloisen tyttö ystävän töihin 4 isot geisapallot pilussa. Työskenteli Anttia kassalla . Töiden jälkeen naitin samantien hiacen takakontissa työkalujen seassa.
Roiskinut viikon lastit naisen kasvoille levittänyt sen kasvoille ja hiuksin ravintolan inva wc ssä jonka jälkeen vienyt naisen suoraan syö kyseisen ravintolaan. Lasteni naamalla ja hiuksissa.
Pakottanut ex tyttö ystävää pitämään peppu tapia kauppa reissulla .
Nainut tyttö ystävää kaupan sovitus kopissa jonka jälkeen poistuttiin kaupan ilman pyhkimisiä ja tyttis ilman pikkarita hameessa . Tavaran valuessa pitkin reisiä.
Järjestänyt ex tyttö vähän erinlaisen yllätyksenä . Eli sopinut netti chatissa toisen naisen kanssa tästä. Sidoin tyttö ystävän sänkyyn, peitin silmät ja korvat erareilla plus kuulokkeet korville ja rauhallista musiikkia. Jonka jälkeen kutsuin paikalle tuon toisen naisen joka sitten minun katsellessa rakasteli ex tyttö ystävää. Ex tyttö ystävälle selvisi tietysti aika nopeasti että joku muu oli myös paikalla mutaa ei paljon voinut asialle tehdä koska oli sidottu. Toinen nainen poistu paikalta eikä tyttö ystävä tiedä tänä päivänäkään miltä tuo toinen nainen näyttää. Sainpahan kokemuksen miltä tuntuu toinen nainen :) eikä tuntunut lopulta pistävän ollenkaan pahaksi. Kokeiltiin siten myöhemmin muutaman muun kansaa ihan silmät pettämättä
Pakottanut vaimoa pitämään viikon siveyvyötä kiusoitelut joka päivä eri tavoilla ja ylläpitänyt kiimaa. Pakottanut hoitelemaan minut ja kiusoiteluut muutenkin. Sovittu että saa seksiä suununtaina illalla. Sunnuntai iltana sidoin vaimon mahalle sänkyyn ja poisti. Siveysvyö ilmoitin kuitenkin että ainut seksi onkin anali seksi. Vaimo ei pidä niinkään anaalista mutaa oli ilmeisen kiimassa eikä kovin paljon vastusteluun. Jo muutaman työtön jälkeen tuli todella kovaa ja kuulemaa elämänsä koviman orgasmin ja tämän siis peppu seksistä :) :)
Kunnon panomiehen tunnistaa siitä, ettei ole ollut aikaa edes opetella kirjoittamaan.
Istunut bussin takapenkillä miehen sormettaessa minut märäksi
Runkannut miestä porealtaassa
Nainut keskellä päivää kerrostalon parvekkeella
käynyt kesken päiväkaljojen baarin vessassa pikapanolla
Ja ihan omat, silloiset poikakaverit ovat aina olleet kyseessä, en pystyisi samaan kuin kaveri joka raahasi junassa tapaamansa solttupojan vessaan!
teininä pantiin kaverini kanssa yhdä täti ihmistä samaan aikaan ykköseen ja kakkoseen. mikä parasta, sain laittaa tiukempaan reikään, kun kaveri halusi laittaa ykköseen.
Puolassa ,3 naista nuoli persreikää ja otti suihin vuorotellen..M 48 v
Vierailija kirjoitti:
Istunut bussin takapenkillä miehen sormettaessa minut märäksi
Runkannut miestä porealtaassa
Nainut keskellä päivää kerrostalon parvekkeella
käynyt kesken päiväkaljojen baarin vessassa pikapanolla
Ja ihan omat, silloiset poikakaverit ovat aina olleet kyseessä, en pystyisi samaan kuin kaveri joka raahasi junassa tapaamansa solttupojan vessaan!
Harvassa on kyllä niin aloitteelliset naiset jotka uskaltais raahata tosta vaan vessaan pikapanolle junassa vaan kyllä sellanen ois kiihottava tilanne ja olisin heti kyllä mukana.
Kävitkö tuntemattoman kanssa baarin vessassa vai tuttu kumppani? Valuiko tavara reisille takaisin tullessa kuten meillä sillosen panon kanssa kun tällä oli hame ilman pikkareita. Yhä kiihottaa todella paljon nainen hameen tai mekon kanssa ilman pikkareita julkisella paikalla ja sellaista pannessa tulee helposti liiankin nopeaa. Muita kuumia muistoja nuoruudesta se kun kerran baarissa hyvännäköinen vanhempi nainen oikein levitti haarojaan kun huomasi minun silmäilevän häntä ja turpeat häpyhuulethan sieltä paistoi alta ja kyllä meinasi mennä kaljat väärään kurkkuun. Naisilla on niin helppo kiusata miehiä
Olin juontamassa nuorisotyögaalaa hyväntahdonlähettiläänä ja vinkkailin teinikissoille silmää. Etsin mirrit instagramista töiden jälkeen, kala söi, yksi asia johti toiseen jne. Kuvasin koko homman.