mikä on mielestäsi pervointa mitä olet tehnyt.
Kommentit (154)
Sidoin panokaverin sukkahousuillani sänkyyn, kusin alushousuihini ja tein niistä suukapulan. Ratsastin ns. auringonlaskuun kivikovan kyrvän päällä.
Nuorena mopojantterina saunoimme usein kavereiden kesken ja runkkailimme itseksemme löylyissä. Kerran sitten kokeilimme runkata kaksistaan toisiamme ja kuinka ollakkaan tilanne eteni homoseksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori tyttö lähti baarista kotiini känniss.. Nippa nappa 18 v. ellei sitten ollut väärillä papereilla liikenteessä. Ei tarvinut edes houkutella kun sain housut alas ja v -tun esiin ja pääsin painamaan ilman mitään esileikkejä. Painoin myös perseenreikään ilman sen isompia protestointeja.
Miten se voikin olla niin, että nuoret naiset ottaa isoakin jortikkaa ihan innokkaina b -rappuun ja oikein ahneesti työntyvät vastaan lykkiessä. Aikuiset naiset puolestaan kieltäytyy sanomalla, että "tuollaisella pelillä ei peppuseksiin ole mitään asiaa". M41
Minulla ainakin kova miellyttämisenhalu sekä omien toiveiden täydellinen ohittaminen koska uskoin että sellaista seksin kuuluukin olla.
Nainnut naista pyllyyn. Puolen tunnin päästä nuolin hänen pyllyyn puhtaaksi.
Pervointa oli kiljahdella miesystävän alla lukioikäisen veljeni kuullen hänen ollessa samassa kerroksessa vierashuoneessa nukkumassa. Sisälläni myörivä ja juuri oikeita kohtia stimuloiva penis saa aina itsehillinnän pettämään. Aamiaispöydässä sain veljeltä virnuilua, jonka syytä ei tarvitse arvailla. N23
Olin todella ihastunut itseään vanhempaan mieheen, ja siinä ihastushuumassa annoin hänen pervoilla sellaisia juttuja, jotka oikeasti oli ällöttäviä. Esileikki oli sitä, että hän virtsasi suuhuni ja sitten imin munaa. Samalla hän huoritteli ja kutsui likaiseksi lutkaksi. Hän tahtoi myös panna peppuun (pimperoon ei koskenutkaan) ja aina pepusta suuhun ja takaisin peppuun, jne. Kyseli myös, että mille maistuu.
Maminpoju kirjoitti:
Kävin päivähoidossa +50 v Mamin luona. Hän imetti rintojaan, nuoletti pilluaaan ja pyllyään. Pani peppuani... pissasi päälleni... ja kerran jouduin lähtemään takaisin töihin vaipoissa. Ja sain tekstarilla käskyn pissata vaippaan. Vasta sitten sain mennä ottamaan vaipat pois.
PERVO!
nussin koko viikonlopun 14v likkaa joka oli muodollisesti kehittynyt oli tiukkaa rintaa ja pillukin ihan napakka ikäisekseen, tosin siellä oli jo saakeli käyty
itse taisin olla armeijasta lomilla
Kyllä itselläni täysheterolla pervointa on ne muutamat kerrat, kun olen nuollut vaimolle orgasmin tai kaksi ja sen jälkeen nainut häntä laueten pilluun. Laukeamisen jälkeen olen siirtynyt takaisin nuolemaan hänelle pari orgasmia samalla kun oma sperma on valunut pillusta ulos. Joskus olen tehnyt myös niin, että olen ennen laukeamistani vetänyt ulos ja runkannut spermat vaimon pillun päälle ja siitä alkanut nuolemaan häntä taivaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Runkkasin mällit kaverin vaimon suuhun baarin vessassa
Minä samoin mutta kaverin itsensä suuhun, ja toisinpäin myös. Muijat imi baaritiskillä lonkeroitaan. - jontte26 -
Otin aikoinaan vaimooni tekstareilla yhteyden vieraana, häneen ihastuneena miehenä. Kehuin ja ylistin hänen olemustaan ja esiintymistään. Ehdotin lounastapaamista. Hän oli hyvin kiinnostunut tapaamaan ja kertoi olevansa kyllä varattu, mutta mielellään tutustu uusiin ihmisiin. Oli yllätys, mutta mieluinen kylläkin.
Omat ihan semikilttejä juttuja
Kerran fwb-miehen (minua reilu 10 vuotta vanhempi, urheilullinen, musikaalinen, isokaluinen yliopistolehtori, silloin noin 61-vuotias) kanssa matkalla kuuntelemaan nimekkäitä, suomalaisia jazz-muusikoita konserttisaliin. Minulla mekko, olin ihan kiimainen. Oltiin varattu aikaa käydä jossain tuhmailemassa. Valittiinkin sitten paikka, josta ja jonne jokseenkin hyvä näkyvyys läheiseltä tieltä ja kiertoliittymän läheisyydestä, jolta olimme poikenneet (kaupunkiliikennettä).
Hän on aina ihan kovana tavatessamme, ja nautin suuresti imeä ja nuolla häntä! Ulos autosta, apukuskin ovi jätettiin näkösuojaksi auki, suudeltiin, kunnes en malttanut enää olla ottamatta hänen ympärileikattua housuistaan ja alkaa hyväilemään sitä kuumassa suussani! Kuuntelin ja tunsin hänen nauttivan suuresti!
Käännyin ja nostin mekonhelman pepun päälle, hän tarttui pikkuhousuihini ja antoi niiden pudota hiekkatielle. Kumarruin, kädet kiinni apukuskin penkissä, hän tarttui kovaan ja vei sitä muutaman kerran vaollani edestakaisin, kunnes työnsi sen kosteikkoon! Lähellä kulkevaa liikennettä samalla tähyillen hän veteli jonkin aikaa kiimaista rakoani, kunnes roiski siemenensä sisääni!
Nuolin hänet puhtaaksi, nostin pikkarit, ja hän ajoi meidät konserttiin! Oli ihanan kiimaista istua pikkarit märkänä konsertissa ja väliajalla ja konsertin loputtua jutella hänen ikäistensä ystävien (hänen tuttaviaan) kanssa. Mietin, mahtoivatko arvata, millainen suhde meillä oli ja mitä konserttia oli edeltänyt.
Tutustuin rannalla mieheen, jonka kanssa päädyin rannan läheisyydessä sijainneen frisbeegolfradan alueelle harrastamaan paljaalla isoa havupuuta vasten!
Miehellä oli erittäin iso ja kova! Hänen vetäessään itsensä ulos minusta, valtava satsi hänen sisääni pumppaamaa, kuumaa tavaraa lätsähti neulasten peittämään maahan.
Kävellessämme tuolta tapahtumapaikalta kohti pysäköityjä autojamme, nahkasandaalistani rikkoontui solki. Mekon alla reiteni olivat hänen lastinsa liukastamat!
Olen antanut nakurannalla miehen kosketella itseäni!
Turussa jokunen vuosi sitten. Olin aurinkoa ottamassa ja kiihottunut lämpimästä auringosta ihollani. Nautin siitä, että minua katsottiin ja himoittiin.
Eräs itseäni hieman vanhempi mies (alasti toki hänkin) lähestyi minua ja istuutui viereeni - itse olin selälläni makuulla, mutta nousin istumaan.
Juttelimme niitä näitä, ja hän laittoi kätensä reidelleni! Vaikka halusinkin sitä ja enemmän, ääni sisälläni sanoi, etten oikeasti halua. Annoin hänen kuitenkin kosketella itseäni, näin, että hän nautti siitä. Hänen äänestään kuului hengästyminen.
Vuosia sitten lähdettiin exän kanssa ulkoiluttamaan koiraa myöhään illalla läheiseen pieneen metsään.Päästiin polulle niin kaivoin taskusta toisen kaulapannan ja flexin.Sujautin naisen kaulaan ja käskin nartun menemään kyykkypissalle puiden sekaan.Siinä sitten päästin flexiä ja exä panta kaulassa kyykylle.Tämän jälkeen kävelytin vähän matkaa näin kunnes käskin polvilleen ottamaan suihin ennen vapauttamista.
Mies36 kirjoitti:
Vuosia sitten lähdettiin exän kanssa ulkoiluttamaan koiraa myöhään illalla läheiseen pieneen metsään.Päästiin polulle niin kaivoin taskusta toisen kaulapannan ja flexin.Sujautin naisen kaulaan ja käskin nartun menemään kyykkypissalle puiden sekaan.Siinä sitten päästin flexiä ja exä panta kaulassa kyykylle.Tämän jälkeen kävelytin vähän matkaa näin kunnes käskin polvilleen ottamaan suihin ennen vapauttamista.
Hyvin koulutettu narttu!!!
Paneskelu kaverin halukkaan vaimon kanssa kaverin luvalla. Varattujen naisten kanssa olin nainut aiemminkin ja ollut vieraan pariskunnan kolmantena pyöränä, mutta seksi hyvän kaverin vaimon kanssa tuntui erityisen pervolta.
Kerroin 19 vuotiaana inttikundina kännissä silloiselle anoppikokelaalle että mulla on fantasia hänestä. Fantasioin että olisin runkannut hänen karvoitukselle ja sen jälkeen nuollut pillun puhtaaksi.
No - silloin ei nuoren miehen rohkeus riittänyt, hän nimittäin oli ihan kympillä mukana. Minulta petti pokka