Jos omakotitalossa uusi seinänaapuri (yhteistä raja-aikaa) välttelee kohtaamista menetkö silti väkisten tervehtimään?
Kommentit (17)
Onko sulla siis jotain asiaa hänelle?
En tietenkään, välttelen itsekin kaikenlaisia outoja hiippareita...
Asun kerrostalossa Hgissä ja oon toivottanut asukkaan tervetulleeksi, sijoitusasunto ja vuokralaiset vaihtuuu, kuka 2 v, kuka vuoden ja sitä rataa.
En tod. Välttelen myös. Jos resonoi henkilöt jotenkin keskenään, katsotaan sitten keskustelua tai jos hätätilanne. Jos tervehtii, saa aina tervehtiä non-stopina. Mistä tietää ettei naapuri ole rikollinen, siis teoriassa. Tai humalassa hiipijä. Vaikka tottakai osa on ihan normaaleja.
Hyi hitto, jos joutuisi asumaan muka-omakotitalossa, jossa naapurit ihan vieressä. Itse tervehdin samalla kadulla asuvia, mutten todellakaan mene väkisin toisten tontille tervehtimään, enkä tosiaan halua meille moisia naapureita..
Nämä ovat ihania.
Jos tyyppi näyttäisi vaaralliselta, välttelisin. Muuten tervehtisin reippaasti joka kerta kohdatessa! Oma häpeä jos on moukka eikä tervehdi takaisin.
Ok-taloissa ei ole seinänaapureita... Korkeintaan rajanaapureita, mielellään ei niitäkään
Et asu omakotitalossa, jos sinulla on seinänaapuri
Oli sitten kyse minkälaisesta naapurista tahansa, kunnioitan hänen omaa rauhaansa enkä todellakaan mene väkisin tekemään itseäni tykö.
On muuten todella vastenmielistä käytöstä.
Mitään ei saa tehdä väkisin! Kunnioita muita ihmisiä!
Odottaisin luontevaa kohtaamista. Joka tapauksessa on hyvä esittäytyä. Luo myös turvallisuuden tunnetta puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Odottaisin luontevaa kohtaamista. Joka tapauksessa on hyvä esittäytyä. Luo myös turvallisuuden tunnetta puolin ja toisin.
Meillä on menossa kolmannet naapurit. Ensimmäiset tunnettiin melko hyvin, toiset pintapuolisesti ja näitä kolmansia en ole nähnytkään.
Pakko se oli tervehtiä. Silti välttelen. Aina olen ollut tälläinen. En osaa tutustua sen paremmin.
Naapurit eivät ole toistensa seurahenkilöitä. Jos joku haluu olla rauhassa niin se omassa kotonaan ja pihalla saa olla, älä häiritse.
Kiinnostaa kuka menee väkisten