Haave toisesta lapsesta
Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.
Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.
Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)
Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!
Yk3/kp4/25-28
Kommentit (645)
Huomenia,
Pakko purkaa täällä tuntoja, kun mies ei jaksa mun kotkotuksia enää ollenkaan :D
Masc hohoi, mitä kuuluu? Joko olet tehnyt uuden testin? Jännittää kovasti sun puolesta!
Ja Misskipsulla on myös jännät paikat. Jos sulla kerran oli ovis lyhyen kierron mukaan, niin tässä kohtahan pääset jo testailemaan. Toivottavasti tervehdyt pian, kuulostaa tosi ärhäkältä ja inhottavlta kesäflunssalta toi sun tauti.
Lindaliinille tsempit petipuuhiin. Nyt vaan pysyt pois palstalta ja pistät peitot pöllyämään ;) Kyllä me viikon verran voidaan vielä ihmetellä tätä keskustelun kesäajan radiohiljaisuutta :) Ai sä tilasit niitä royal geléejä? No nyt sit varmasti tulee takuuvarma tärppi ;) Toivottavasti niistä on apua myös tohon kilpirauhasen vajaatoiminnan aiheuttamaan väsymykseen. Liikunta onkin siihen paras, hyvä että oot ottanut päiväunilenkit päivärutiiniin. Tollanen kevyt, säännöllinen liikunta kuulemma myös edesauttaa vauvahaaveiden toteuttamista :)
Täällä ei näy tätiä vieläkään. Kumma juttu sinällään, koska mulla on 15-vuotiaasta saakka tullut menkat kellon tarkasti. Ne on olleet korkeintaan viisi kertaa ikinä 0,5-1 päivää myöhässä. Viime kerralla kun menkat oli myöhässä oli esikoinen tarttunut kyytiin.
Se Misskipsun kesäflunssa on seuraavaksi täällä :P Kurkku on ihan mahdottoman kipeä ja nokka tukossa. Kurkkukivun kaveriksi olen myös saanut alavatsakivut, eli en aio hassata rahojani apteekkiin tänään tai huomenna. Täällä siis katsellaan tilannetta ainakin viikonloppuun saakka.
Täällä meidän kaikkien puolesta jännittää
Rooroo, kp 30/27-28
Heips.. Aamulla tein Clearblue raskaustestin ja ihan selkee negatiivinen jälleen. Kyllä mä nyt jo uskon et en raskaana ole, koska esikoisesta kun samaisella testillä testasin plussa tuli näkyviin saman tien kun tyrkkäsin sen pissaan ennen kontrolliviivaa. Alkais nyt sit vaan ne menkat kerran ovat tulossa. Mulla on kyl ajatuksena et jos ei nyt seuraavassa kierrossa tärppää niIn otan yhteyttä lääkärin ja haluan jotain apuja tän kierron tasaamiseen ja ehkä raskautumiseenkib, kolmee vuotta en suostu odottamaan todellakaan niiku tuon esikoisen kanssa meni. Me tavallaan aloitettiin toisen yritys heti kun vaan olin toipunu synnytyksestä kunnolla, eli kohta on vuosi mennyt jo.. jotain alavatsan nippailua on ollu enemmän, tulis nyt ne menkat vaaaaan.
rooroolla on kyl oireet niin jännät, että luulis sen testin vielä positiiviseksi muuttuvan ja varsinkin jos kierto ollu noinkin säännöllinen aina. Toivottavasti tulis plussa :) entäs jos ovis ollu myöhemmin, vai ootko testaillu sitä?
Misskipsulle kans peukut pystyssä, toivottavasti olis tärppi käynyt! Olis kyllä ainakin hyvät mahdollisuudet kun ovis niin hyvin hyödynnetty :)
sain semmosen vinkin yhdeltä tutulta, et oviksen aikaan kannattaa juoda siideriä tai mistä nyt tykkää, kuulemma hänen kokemuksen mukaan moni tuttu juuri sillon raskautunut vaikka pitkä yritys takana :D ja kun tarkemmin aloin miettii niin esikoinen tais tulla kans just sillee et ovis sattui viikonlopulle ja häistä kun oli jäänyt viinipulloja niin tuli aina lasillinen tai pari juotua iltaisin. Vois melkein kokeilla ;) mietin et pitäiskö ihan taas hankkii ovistestejä taas, vaikkaoireitten perusteella oon hyvin sen pongannu ja monta kiertoa mennykkin sitten just oviksesta 2 viikkoa niin menkat alkaa. Nyt tosin ei ihan niin menny, ellei sitte tullutki myöhäss, tän kierron oireet ollu vähän hassut, olin kyllä oletettunaovis päivänä super kipee, mut en sit tiiä et tapahtuko se ovis just sillon, oireita kun tuli vähä muinaki päivinä.
Tintti
Menkat alkoi aamuyöstä, jee jee :) ovis oli siis just puolivälissä kiertoo, kun 4.7 oli kovat alavatsakivut just ja kierto nyt 30 päivää.. Eli tänään kp 1/30 :) oon kyl iloinen et ei tuon pahemmin venyny.
miestä harmitti kyllä, huomas selvästi et pettyi, oli kai kerenny jo toivoa et olis tärpänny, :-/
Tintti
Huomenta kaikille!
Tuore rouvasihminen kiittelee kaikkia onnitteluista! Olen tässä välillä käynyt lueskelemassa juttujanne, mutta en ole päässyt kirjautumaan kommentoidakseni ennen kuin nyt.
Pyrykö se oli jota piti onnitella plussasta? ONNEA! Ja Rosehille pahoittelut kp1:stä, tsemppiä uuteen kiertoon.
Me ei sitten saatu ihanaa häälahjaa, kp1 pyörähti häiden aattona eli viikko sitten perjantaina. Sitä ei siinä häätohinassa ehtinyt edes hirveästi harmitella, nyt tällä viikolla on sitten masentanut ja sitä on vain miettinyt että missä vika...:/
Nyt hain sitten greippimehua kaupasta ja juon sitä vähintään lasillisen päivässä. Luin myös jostain että oviksen aikaan ja jälkeen pitäisi juoda punaviiniä (lasillinen illassa max), kun parantaa kohdun verenkiertoa ja jossain puhuttiin asperiinin syönnistä myös. Siinähän sitä oliskin arsenaalia, mutta taidan toistaiseksi pitäytyä vain greippimehussa, kun ei pää eikä vatsa oikeen tykkää tosta punkusta.
Eilen vihloi vatsaa oikealta puolelta ja jotain limojakin oli havaittavissa, mutta silti eilen ja tänään ovistesti näytti vain haaleaa viivaa. Tietysti ovis sitten osuu juuri alkuviikkoon, kun mies pari päivää työreissussa...
Niin, tätä se meidän "tulee jos on tullakseen" on. Kaikki mahdolliset poppakonstit käytössä. Mieheltä kysyin ahdistaako sitä esim. toi tikuttelu, mutta ei kuulemma. On vaan hyvä jos tietää koska pitää olla latingissa! ;) Vaikka kyllä ne peitot heiluu vaikka ovistestit näyttäs mitä. Pitäähän tässä nyt jotain honeymoonin tapasta olla vaikka kotosalla vain ollaankin...;)
Anteeksi kaikki tämä omanapailu, tsemppiä jännäilijöille ja tervetuloa uusille, taisi jokunen uusi tuttavuuskin olla kirjoittanut tässä välillä!
-Elmia kp9/26-29
Lauantaita!
Harmillista, että täti punainen muisti sittenkin Mascin. Mutta kuten sanoitkin, olisi ollut vielä harmillisempaa, jos kierto olisi venähtänyt oikeasti pitkäksi. Uutta matoa koukkuun;)
Kiva kuulla Elmiasta, mutta harmi ettei teilläkään tärpännyt. Ehkä teidän vauva halusi vain odotella papin aamenen ja päättääkin ottaa alun nyt heti ensimmäisestä häiden jälkeisestä kierrosta. Usko pois, näin se menee! Minäkin harkitsen vakavasti muuten sitä greippimehun ottamista avuksi tähän vähän hitaasti etenevään projektiin -jos uusi kierto tulee ja alkaa.
Toivottavasti Lindaliini saa/sai siippansa kanssa hyödynnettyä oviksen mahdollisimman tehokkaasti. Peukutan!
Miten Rooroon piinailut on edennyt viime päivinä? Nythän on jo viikonloppu, joko testasit??? Sullahan on jo kierto niin pitkällä, että mahikset kasvaa hurjaa vauhtia, jos vuotoa ei ole kuulunut. Varmasti plussaat, nyt on sellainen kutina!!! On kyllä niiiin jännää, että huh huh x) x) x)
ON: Jännittää täällä niin paljon, ettei mitään rajaa! Kp 31 menossa. Eilen iltapäivällä jomotti oikein kunnolla oikealta puolelta alavatsaa ja yskiessä tätä yskääni alavatsan seutu on jotenkin hellä?!? Siis ei vatsalihakset, vaan jostain "syvemmältä". Tällaiset tuntemuksethan voisi laittaa suoraan tulossa olevien kuukautisten piikkiin, mutta kun minullahan ei ole normisti mitään kuukautiskipuja:/ Varsinkin esikoisen jälkeen menkat on alkaneet AINA ilman minkäänlaisia ennakkovaroituksia.
Ja jännitys kasvaa entisestään, kun pitää mielessä sen, että tikutin LH-huipun niin aikaisin, että täti punaisen olisi periaatteessa pitänyt jo osautua paikalle:O Enpä tiedä uskaltaisikohan testin kaivaa esiin huomenna? Näin kun on fiilikset nousujohteiset, niin katsotaanhan vain vuoto alkaa sitten puolen tunnin kuluttua!
Hauskaa viikonloppua kaikille:)
Misskipsu kp 31/29-32
Jep....meni kuitenkin puolen tunnin sijasta kolme tuntia -siis tuosta edellisestä kommentista ja hanat aukesi. Tää on niin tätä, huoh:(
Misskipsu kp 1/29-32
Täällä yksi haaveilija lisää! Tänään yk1 kp 20/27. Minipillerien jälkeen ollut vasta parit luomumenkat (pillerien aikaisia tiputteluja en merkannut ylös) joten tuo kierto vähän niin ja näin.
Kotona meillä häärii touhukas 1,5-vuotias, kuumetta on ollut puolisen vuotta ja mieskin lämmennyt vihdoin ajatukselle pikku kakkosesta vaikka ennen erikoistamme oli jopa sitä mieltä että yksi riittäisi. Onneksi tuli järkiinsä ;)
Oli kuin tilattu to-pe välinen laivareissu ja taisi ovistakin pukata juuri sopivasti ainakin limoista päätellen. Pari päivää pupuiltu ja toivotaan tietenkin parasta ;) Voiko enää vainoharhaisempi olla kun oksensin jo viime yönä ehkä se kyllä vaikuttaisi miltään vatsapöpöltä :D edellisessä raskaudessa vältyin melkein kaikilta epämukavilta oireilta, ei siis ole juuri tietoa että voisko muka jo heti pupuilun jälkeen olla oireita? :D
Entä miten pystyn alkaa seurata tätä ketjua? Ainakaan puhelimella en löydä mitään pmappua.
Heippa,
Testi antoi taas negan, mutta menkkoja ei kuulu! Flunssa podettu ja kaikki oireet katosivat sen siliän tien. Taisivat johtua melkein kaikki siis vain orastavasta lenssusta. Masc ja Misskipsu, kertokaahan sille tädille että laitaa vipinää töppösiin ja tulee tänne ja sassiin! ;)
Mistä tää kiertohäiriö vois näin yhtäkkiseltään johtua? Ei kai muka 6 kg painonpudotus 2kk aikana nyt näin yhtäkkiä menkkoja kadota. Etenkin kun olen kuitenkin vielä siellä normaalipainon ylärajan tuntumassa eli mistään rankasta alipainosta ei kuitenkaan ole kyse. Aiemminkaan ei ole näin käynyt.... Huhuu!!! täti puolukka! Täällä ollaan, tervetuloa!!!
Kiva kuulla Elmiasta pitkästä aikaa! Sullahan on kiertopäivistä päätellen ovis ensi viikon aikana? Kovasti puh puh puhkun plussahönkiä sinne suuntaan :)
Tervetuloa Pallero86 myös mukaan! Mä en valitettavasti osaa auttaa sua ton puhelimella seuraamisjutun kanssa. Itse vanhakantaisena käytän selailuun vain läppäriä :D
Muiden viestejen perusteella alkavat/tulevat kierrot ovat greippimehun kautta voittoon! Pitäisköhän munkin kokeilla, kunhan saisi tän kierron pois alta :)
Rooroo kp 32/27-28
Heips!
PAHUS Misskipsu! Ekan viestisi jälkeen olin jo et JES nyt se tärppäs teillä, mutta ei niin ei. Greippimehukauppaan vaan niin katsotaan mitä me saadaan aikaiseksi tässä kierrossa! :) Ja Rooroo mukaan mehuilemaan. :)
Saa nyt nähdä oletko Misskipsu oikeassa, että vauva halusi sen papin aamenen kuulla. Siinä nimittäin kun alttarilla seisottiin ja pappi puhui jumalan rakkaudesta yms. yms. jeesus-juttuja, se tuijotti koko ajan mua silmiin. Ei edes vilkaissut mieheen. En tiennyt miten päin olisi pitänyt olla, ihan kuin se pappi olisi arvannut että olen ateisti...(mies vaati kirkkohäitä).
Tervetuloa Pallero! Vissiin ovulaatiokin voi aiheuttaa pahoinvointia, mutta sitten olisitte ainakin olleet oikeaan aikaan vällyjen välissä!
Mascille myös pahoittelut uuden kierron alkamisesta.
Itsellä ollut huono olo jo pidemmän aikaa. Nyt eilen googlettelin oireita, niin voisi olla närästystä, ilman sitä polttelua. Pyysin miestä eilen tuomaan piimää, kokeillaan saisiko sillä ton kuriin. Ei nyt huvittais yhtään mitään lääkkeitä syödä.
Tsemppiä viikon alkuun kaikille! Mä olen saikulla vielä ens viikon ja sit pitäs töihin lähtee...
-Elmia kp10/26-29
Jee, tädin huhuilu kannatti ja tänään hanat aukesivat. Viimeinkin pääsin piinoistani! Olin jo asennoitunut huomenna soittamaan terveyskeskukseen, jos rättipäivät olisivat vielä loistaneet poissaolollaan. Oli muuten eka kerta ikinä, kun oli näin pitkä kierto (en ole tainnutkaan muistaa mainostaa sitä joka ikisessä viestissäni :P ). Ihme homma.
Tänään taidan poiketa mehukauppaan! ;)
Rooroo kp1/27-33
Mehudouppaus alkakoon! Sanoiko joku aijemmin, että Valio valmistaa greippimehua? Tarkoitettiinko siis Valion Hedelmätarha verigreippi-greippi mehua? Pyörin äsken kaupan mehuhyllyllä, kuin se kuuluisa "ryssä Anttilassa" :D Ostoskärriin valikoitui juurikin tuota edellämainittua Hedelmätarhamehua ja Tropicana greippimehua.
Huh, juuri vedin ensimmäisen 2dl satsin Tropicanan mehua ja täytyy sanoa, että oli kyllä helkkarin pahaa!!! Tuo 2dl päivässäkö siis oli riittävä annostus? Jollakulla teistä oli tietoa asiasta. En jaksa lähteä nyt googlettaa...
Eilen kerroin miehelle, että täällä keskusteluryhmässä useamman keskustelijan piina on päättynyt taas punaisiin päiviin. Mies lähetti teille terveisiä Jouni Hynysen sanoin: "Jaxuhaleja"! Mua huvitti...ja eniten sen vuoksi, että Hynynen ei ole meidän perheessä kovinkaan korkealle noteerattu henkilö (täysi moukka mehtäläinen koko tapaus!) Mutta jaxuhalit mun ukkelilta teille kaikille uuteen kiertoon tipahtaneille. Herttaista -eikö? ;D
Lopuksi tervetulon toivotukset Pallero86:lle!
Misskipsu kp 3/29-32
Täällä taas.
Ihana mies sulla Misskipsu! Kiitäpä ukkelia jaxuhaleista, tuo vähän piristi...Nyt nimittäin v..ttaa kuin pientä oravaa jolla on käpy jäässä. Testasin just vahvaakin vahvemman ovisplussan ja missä mies on? No töissä tietenkin. Eikä ole tulossa kotiin ennen kuin keskiviikkona. Eilen kyllä puuhasteltiin, mutta jotenkin pelkään että ei ne siimahännät kuitenkaan ole jaksaneet tähän asti sinnitellä...:/
Poika on kuumeillut eilisestä lähtien ja sitäkin nyt pähkäilen pitäisikö sitä lähteä lääkäriin viemään kun on valitellut myös niskakipua. Ja tuolla kun ei IKINÄ ole kuumetta, tämä taisi nyt olla elämänsä toinen kerta kun mittari kipusi juuri yli 38.
Tämmöinen pikainen ketutuksen purkaus tässä nyt vaan...
-Elmia kpkp11/26-29
Ps. Misskipsu, meidän kaupasta löytyi vain tuota tropicanan mehua ja sitä on nyt jo toinen purkki menossa. 1-2 lasia olen päivässä juonut, sen kai pitäisi riittää. Valion mehusta palstoilla aina puhutaan mutta sitä en löytänyt.
Heippa kaikille taas pitkästä aikaa! Olemme olleet menossa ja pienen levähdyshetken jälkeen lähdemme tien päälle taas viikonloppuna. Yritän kovasti nyt parin päivän aikana saada paneuduttua teidän kaikkien kuulumisiin paremmalla ajalla. Vauvakuumeen lisäksi päälle ryöhäsi tietenkin ihan oikeakin kuume juuri kun kotiuduttiin niin tässähän se menee sairastaessa ja pyykin pesun merkeissä nämä muutamat kotipäivät.
Kierrossa mennään niinkin pitkällä kuin kp 23 eli noin viikko mahdollisesta oviksesta. Testannut en taaskaan koska mummolassa oltiin mutta viimeiset uimarit saatiin matkaan sunnuntaina juuri ennen kun mies palaili kaupunkiin töihin ja me tytöt jäätiin mummon hoiviin. Ja kuulkaas naiset, jos tässä kierrossa ihme tapahtuisi voisimme kertoa lapselle, että hän sai alkunsa mummon kylphuoneen lattialla!! Ai kauheeta, ei olla kyllä tuommoiseen ryhdytty sitten ikinä :D Mutta neiti nukkui makuuhuoneessa päiväunia ja sohvalla ei kehdattu, joten siihen kylppärin lattialle mut kellistettiin ;) Mummo oli menoillaan juuri silloin, joten sitä ikkunaa ei vaan voitu jättää käyttämättä kun tiedossa oli viikko erossa. Huh heijaa... hyvää se toisaalta teki näin "vanhankin" välillä villiintyä oman kodin ulkopuolella ;) Ajoituksesta en nyt takuuseen mene, saattaapi olla että hieman liian aikaisessa oltiin ja parhaimmat päivät tulivat vasta myöhemmin viikolla mutta yritettiin ainakin :)
Ja vielä pahoittelut uuden kierron aloittaneille :( :( Ja Elmialle onnittelut naimisiin menon johdosta! <3
Niin ja greippimehusta vielä! Valiolla oli ennen ihan puhdasta greippimehua (kyllä, olin suurkuluttaja!) mutta sen tuotanto on vissiin lopetettu kokonaan koska sitä ei ole näkynyt kaupoissa pitkään aikaan. Sen tilalle tuli just se Hedelmätarhan greippi-verigreippi. Ja Tropicanaakin olen nyt paremman puutteessa juonut. Mua harmittaa se vietävästi koska mä oikeasti pidin siitä Valion greippimehusta ja syön greippejä muutenkin. Nam!
Palataan pian!
Moikka kaikille!
Liityn myös seuraanne. En ole aiemmin koko keskustelupalstalle kirjoitellut, mutta nyt tuntuu siltä, että pakko päästä jakamaan ajatuksia muiden kanssa, kun ei läheisistä kukaan ole samassa tilanteessa :)
Meillä esikoinen on nyt 1,5 vuotias ja ajatus toisesta lapsesta on ollut mielessä jo hetken aikaa. Varailin tänään juuri aikaa kierukan poistoon ja ensi viikoksi sain ajan. Tästä se matka kohti pikkusisarusta sitten lähtee.. ensimmäisen kohdalla tärppäsi nopeasti, saa nähdä miten nyt käy.
Heips!
Tervetuloa joukkoon Sefki ja tsemppiä yritykseen!
Kuulostipa Roseh hauskalta tuo teidän kellistelynne, tosin voin veikata ettei tästä mahdollisesti alkunsa saanut lapsonen halua kuulla isänsä ja äitinsä petipuuhista yhtään mitään, saatika sen, että homma tapahtui kylppärin lattialla. Eihän kenenkään vanhemmat sellasia harrasta...;)
Mekin kyllä tossa viime viikolla istutettiin tuo 4-vee telkkarin eteen katsomaan piirrettyjä ja livahdettiin yläkertaan pikaiselle. Meillä yläkerta ei siis ole käytössä, kun olisi remppaa vailla. Sitä joutuu perheellinen olemaan välillä luova, jos haluaa vipinää vällyjen väliin (tai kylppärin lattialle...;)
Hain kaupasti vaihteeksi tuota Valion mehua, täytyy kohta maistaa sitä. Tosin tuntuu mehun litkiminen turhalta, kun ukko kerran oli n. 80km päässä oviksen aikaan, mutta jos nyt elättelis toiveta että siitä päivää ennen tapahtuneesta touhuilusta olisi joku sinnikäs kaveri jaksanut hengailla mestoilla seuraavaan päivään! :)
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
-Elmia kp 13/26-29
Moi!
Kiva kuulla muiden kuulumisia. Niin vaan se täti on monelle tullut taas kyläilemään. :/ Kuinka paljon kullakin on yritystä takana? Meillä ehkä 2kk? Viime kierto jäi välistä.
Kyllä meidänkin esikoinen sai alkunsa kai kylpyhyoneen lattialla.. ;) Ihan hyvä paikka..
Ovista on hyödynnetty, joskin viimeisillä voimilla, minä ja mies. Miehellä ollut pitkää päivää töissä ja itsellä on ollu vähän flunssaa ja lämpöä.
Niitä royal gele kapseleita oon nyt popsinut. Ei oikeen vielä ainakaan tunnu mitenkään erilaiselta mutta selkeesti nyt oviksen aikaan on kyllä vihlonu paljon enemmän ja selkeemmin kun aikaisemmissa kierroissa..enhän mä välttämättä ees tuntenu mitään aiemmin. Saas nähdä nappaako.Vielä pitäis tänää jaksaa laitaa simppoja uimaan! :)
JAXUHALEJA ;)
Lindis kp.. öö 14/ 27-28
Moro!
Nyt kyllä hymyilyttää, kun luin Rosehin kylpyhuonesessiosta. Jos Lindaliininkin esikoinen on saanut alkunsa kylppärin lattialla, voinen minäkin tunnustaa, että myös meidän esikoinen on näitä Made in Kylpyhuone-tapauksia. Kohta saadaan perustaa uusi ketju nimellä: Lapsensa kylppärissä alulle pykänneet:D Ja toivotaan kovasti, että Roseh on seuraava, joka voi liittyä sitten joukkoon!
Joku mainitsi keskusteluissa aijemmin sen, että voisi olla hyödyksi se, että oviksen aikaan olisi myös tilkka alkoa veressä. Ja sekin on ainakin meidän esikoisen kohdalla näytetty toteen. Se ilta, kun esikoinen sai alkunsa oli kyllä samaisen kesän kostein ilta, alkoa oli veressä hieman enemmänkin, kuin tilkka. (On muuten siitä illasta lähes päivälleen 2 vuotta aikaa) Juhlistettiin silloin kesäloman alkua ja meno oli sen mukaista;D
Olen totisesti miettinyt, että pitäis viedä ipana hoitoon ja vetäistä pitkän tauon jälkeen kannat kattoon. Tämänhän voisi yrittää ajoittaa ovulaatioajankohtaan. Jospa se tärppi vaatisi vain sen totaali relaamisen! Tiedäpä sitten auttaisiko?
Lindaliini kyseli yrityskuukausia. Sitä mietin joskus itsekin, että mitenkähän kauan nyt itsekelläkin on ollut tilaus vetämässä. Aika tuntuu itsestä ikuisuudelta, mutta ihan piti kalenterista laskea. Helmikuussa on ollut esikoisen syntymän jälkeen ekat kuukautiset. Jos siitä aloittaisi laskun, niin 5kk yritystä takana:/ Esikoisen jälkeen ei ollut kyllä minkäänlaista ehkäisyä, olis saanut pikku kakkonen tulla vaikka heti ensimmäisen perään. Ensin odottelin kuukausi kaupalla kuukautisten paluuta ja nyt sitten sitä tärppiä!
Kyllä ymmärrän todella hyvin Elmian V-käyrän nousun, kun mies joutuu olemaan muualla otollisimpaan aikaan! Tuo ei ole reilua:( Mitenkäs muuten esikoisen vointi? Menikö kuume itsestään ohi vai pitikö käydä lääkärillä? Meidän tuttavapiirissä ollut tälle kesälle pari keuhkokuume tapausta... Toivottavasti siellä teillä ei ollut mitään vakavaa.
Mukava, että joukkoon eksyy tasaisesti myös uutta porukkaa. Tervetuloa Sefki!
*Haukotus*...Väsyttää ja pitäisi kammeta koisimaan. Nättejä kesäpäiviä teille kaikille:)
Misskipsu kp 5/29-32
Heippahei!
Olen enemmänkin taustapiru mutta täällä lueskelen innolla teidän muiden kirjoituksia. Kylläpä sitä ollaan hurjiksi heittäydytty kun kylppärissä pupuillaan ;) Nuoresta iästäni huolimatta ollaan jo niin vanha pari että ei olla kyllä pahemmin enää heittäydytty ku sänkykamarin puolella :D
Aloin muistella että missä olin kun erikoinen sai alkunsa, mutta vahvasti kyllä epäilen että "tylsästi" omassa sängyssä jalat seinällä, taaksepäin kallistuva kohtu kun on ja siitä jalkojen nostamisesta kun kai voisi olla apua. Tällä kertaa en kyllä sitä harrastanut. Yritys siis vasta ihan aluillaan jos nyt joku sitä tietoa kaipasi.
Mikäs toi greippimehujuttu oikein on? En jaksa nyt tällä puhelimella googlettaa (mies prkl meinaa vasta ens kuulla korjata meidän tietokoneen), mutta täältä varmaan saa vielä paremmin tietoa asiasta? ;)
Tikuttelin tänään malttamattomana kun vihdoin tikut kolahti postilaatikkoon, mutta negaahan se näytti. Mieskin kyselee välillä että koska tädin pitäisi tulla kylään ja täytyy sanoa etten ole itsekään varma. Ehkä lauantaina. Eli jos nyt malttaisi odotella esim. ensi viikkoon ja testailisi sitten uudelleen. Pari päivää ollut semmonen fiilis et olisin raskaana kun alavatsa on ollut herkkänä. Ei niinkään kipeä, mutta outo, normaalista poikkeava. Yhtenä iltana kuvittelin että rinnat olivat kipeät mutta nää on niin näitä! :D Mutta miten onkin unohtanut miten viimeksi huomasi olevansa raskaana! Yritin muistella millaisia tuntemuksia silloin ilmeni, mutta ei ole kyllä mitään muistikuvaa alun oireista...
Jep, mutta kai sitä voisi lähteä noita pyykkejä taittelemaan...
Minäkin täällä jännään teidän puolesta.
Hyvänen aika kun mullahan on kohta jo ovis käsillä. Aika menee aika nopesti ja varsinkin kun on suht. lyhyt kierto. Tädin tulo ei ollut yllätys tässä kierrossa kun meni ovis sivusuun.
Mä tilasin royal gelejä, täytyy vaan hakea postista ja alan sit niitä syömään. Mulla on kilpirauhasenvajaatoiminta, arvot ollu ihan hyvät kyllä. Mutta joskus vaan on niin vetämätön olo. Jospa niistä sais vähän lisä potkua! Aloitin nyt myös lenkkeilemeään lapsen päikkäri aikaan sohvalla makaamisen sijasta niin varmaan energia lisääntyy. :D