Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haave toisesta lapsesta

06.02.2013 |

Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.

Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.

Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)

Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!

Yk3/kp4/25-28

Kommentit (645)

201/645 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Pitää tässä varmaan yrittää ruveta siirtämään tätä rytmiä aamupainotteiseksi, kummasti taas lipsahtanut rytmi siihen että kukkuu myöhään yöhönasti ja lojuu sitten sängyssä aamusin ties kuin pitkään. Poika antanu mun aika hyvin olla n. kymmeneen asti, sitten kyllästyy viihdyttämään itseään. Osaa jo laittaa telkkarin päälle ja löytää sieltä piirretyt! Kätevää...:) Eilen oli viimeinen saikkupäivä ja tänään mä vietän hurjan yhden päivän kesäloman. Maanantaina töihin...:/

Ei tuo poitsu näköjään sen kummempaa tautia kehittanyt. Vähän tukkoinen ja honottava ääni sillä on, mutta kuumeilu loppui jo.

Pallero, pidetään peukut pystyssä että oireilusi olisi juurikin sitä! :) Greippimehun sanotaan vahvistavan kohdun limakalvoja ja tekevän ovislimoista juoksevampaa, että simppojen on helpompi liikkua. Sitä pitää siis juoda kierron alusta ainakin ovikseen asti. Mulla kyllä ovis oli ja meni jo, mutta kiskon mehua vieläkin...

Mä oon nyt tainnut jäädä jostain paitsi kun täällähän kaikki näköjään sekstailee kylppärin lattialla! ;) Ja vissiin saaneet vielä tärpit siitä, pitäisiköhän yrittää? :D

Itse huomasin eilen että rinnat on arat. Tai nännit lähinnä lähes kosketus arat. Mies kun yritti leikillään niitä näprätä, piti lyödä sormille, että näpit irti, sattuu..Ei kyllä yleensä ole, mutta yritän nyt olla nostamatta toiveita liian korkealle! Kituutettava vielä ainakin viikko ennen kuin alkaa tuhlailemaan noita testejä, joita tilasin netistä taas lisää. Mikäli teistailuun asti edes pääsee, jos se täti paukkaa paikalle...Te jotka oireillette raskautta tisseillänne, miten nopeasti oviksen jälkeen ne on muuttuneet aroiksi?

Oikein ihanaa perjantaita kaikille ja nauttikaa viiikonlopusta!

-Elmia kp15 / 26-29

Nyt mä oon ihan sekasin. Munhan pitää oottaa vielä KAKS viikkoa ennen kuin kannattaa testailla! Argh!

202/645 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi!

Ja taas mä sain kunnian aloittaa uuden sivun enkä siis taaskaan näe kommentoitavia viestejä. Vastailaan nyt ulkomuistista edes jotain :)

Hahahaa, ai että mua nyt naurattaa! Kylppärikerhossahan piisaa jäseniä! Toivottavasti nyt Roseh sai kylppäritärpin :) Mä en ole varma saiko meidän esikoinen alkunsa olohuoneessa vai kylpyhuoneen pesukoneen päällä, joten en nyt voi liittyä tähän klubiin täysivaltaisena jäsenenä :D Jään siis takapiruksi tässä :)

Mä komppaan kanssa punkkukuuria oviksen aikaan. Toimii ja varmasti! Tyhjennettiin miehen kanssa yhtenä viikkona lasi-pari illassa tahtia häistä jääneitä viinipulloja ja se oli kuulkaas kerrasta poikki. Mä en nyt koskaan muistanut ostaa kaupasta sitä hiiskatin greippimehua, joten punkun voimalla siis mennään täällä ainakin tämä kierto, kun kaappeja siivotessa löytyi muutaan vuoden takainen joululahjapullo :)

Tervetuloa mukaan Sefki! Kiva saada uutta verta mukaan keskusteluun, mutta toivottavasti ei ihan kirjaimellisesti ;)

Lindis, meillä alkaa nyt yk2 junioria yrittäessä. Ihan alunalkaen takoitus oli aloittaa tositoimet vasta ensi kierrosta, mutta tultiin miehen kanssa siihen tulokseen, että yritetään jo aiemmin, kun kaikki "tavoitteet" (mun painonpudotus, hätävararahaa sukanvarteen, mun töiden jatko, miehen koulutusputki yms) pikkusisaruksen odotukselle oli jo täyttymässä. Toivottavasti sulla muuten ne gelee-kapselit alkaa vaikuttaa ja tuottaa toivottua tulosta. Ainakin te olette näköjään ahkerasti hyödyntäneet mahdollisen oviksen :)

Elmia kyseli rintaoireiluista. Mulla oli ihan kamalan turvonneet ja kipeät tissit ekaa odottaessa just pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tuo "rintakipu" jatkui melkein koko ekan kolmanneksen ja alkoi uudelleen raskausajan loppumetreillä. Tiiä sitten, että josko toista odottaessa tuo maitorauhasten uudelleenkasvatus alkaisi tuntumaan jo aiemmin, kun keho tietää jo mitä tehdä. Toivottavasti jostain tällaisesta olisi kyse ;) Kärsivällisyyttä, kärsivällistyyttä. Odottavan aika on pitkä, mutta nt se kaksi viikkoa toivottavasti menee niitä sun töitä aloitellessa ihan supernopeasti :)

Misskipsun miehelle vielä erityiskiitokset hynysen jaxuhaleista. Ai että mä repesin. Täälläkään kyseistä miehenkuvatusta ei kauhean korkealle arvosteta (eli ei siis lainkaan), joten osui ja upposi :D

Pienet omanapailut tähän vielä, kummalista kiertoa seurasi kummalliset kuukautiset. Ihan kuin olisi ollut menkat kaksi kertaa peräjälkeen. Ensin ihan älyttömän runsas vuoto kp1-3, joka melkein loppui kuin seinään, kp4 oli enää pikku tiputtelua. Kp5 hanat aukesivat jälleen ja nyt kp7 alkaa koko homma olla ohi. Aloin vain miettimään, että olisiko voinut olla varhainen km... Testit kuitenkin näytti vaan negaa. Oli mikä oli, niin suunta etiäpäin! Leuka ylös ja kohti uutta yritystä!

Tsemppiä kaikille!

Rooroo kp7/27-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/645 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai-huomenta!

Niin tää vika viikko kyllä kipitti ohi hirveetä vauhtia ja huomenna pitäs mennä töihin? Enhän mä osaa tehdäkään siellä enää mitään! Ja miten helkkarissa saan itteni viideltä aamulla ylös...Se tässä jännittää eniten...

Ihme oireita tässä nyt on. Noi tissit kipeytyy päivä päivältä enemmän. Alavatsaa nipistelee tai vihloo tai sitten siellä on vain sellainen paineen tunne. Aamuisin niin järkky pissahätä että luulen räjähtäväni justiinsa. Ja nälkä koko ajan.

Nyt kun mä tässä luettelen oireita, niin kyllä taas täti parin viikon päästä putkahtaa paikalle...Kun jokapuolella sanotaan, että jos tässä nyt olisikin se tärppi tullut, niin niitä oireita EI VOI vielä tuntea. Mutta en taatusti kyllä kuvittele tota tissikipua. Se on ainakin aitoa, tosin syy onkin sitten vielä hämärän peitossa...

Tsemppiä Rooroo uuteen kiertoon! Testaa sä nyt se punkku sitten niin me Misskipsun kanssa pysytään mehulinjalla. ;) Tosin Misskipsu vois ottaa tohon vielä sen punkun lisäks, niin tulis testattua kaikki combot: pelkkä mehu, pelkkä punkku sekä molemmat yhdessä? :) Mä saan niin järkyttävän hedarin jo yhdestä lasillisesta punkkua ja pakki sekaisin että jätän itse sen suosiolla väliin...:/

JAXUHALEJA  kaikille uuteen viikkoon! ;)

-Elmia kp 17/ 26-29

204/645 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ei oo totta! Täällähän on vallan villiinnytty kylpyhuoneiden puolilla! :D Ihania "tunnustuksia" ;) Made in kylpyhuone lapsosista päätellen, aika onnekas paikka siis! Toivotaan, että pääsen liittymään joukkoonne :) Elmian kommentista tuli mieleeni, että eipä tosiaan taida lapsi itse haluta sitä tietää mutta kertoisin varmaan kuitenkin ihan vaan kiusallani sitten kun on aikuinen :) Ja lapsena itsehän kivenkovaa väitin, ettei omat vanhempani ole koskaan harrastaneet seksiä, juu juu. Toinen vähän enemmän lisääntymisestä perilläoleva kaverini yritti kovasti valistaa, että kylläpä muuten on :D Onneksi nykyään olen jo hieman paremmin perillä asioista :)

Yrityskuukausista kyseltiin... seuraava alkava kierto on yk7 eli puoli vuotta yritystä tuli tässä kuussa täyteen. Esikoisesta meni tuplasti vielä, joten aika maltillahan on mentävä. En ole jotenkin ikinä osannut ajatellakaan, että lapsi saisi alkunsa nopeasti niin kuin monilla tekee, eihän se toki minulla ole koskaan niin käynytkään. Puolensa siinäkin, helpottaahan se hieman kärsivällisyyden kanssa kun ei odota liikoja. Esikoinen sai alkunsa juuri kun olimme aloittamassa hedelmöityshoitoja, joten olen todella kiitollinen, että tulin silloin kuitenkin niinkin "helposti" lopulta raskaaksi.

Kierrossa mennään ihan kalkkiviivoilla, oireita ei kyllä ole sitten minkäänlaisia. Eilen tuntui vihlontaa alavatsalla mutta niinhän se tuntuu aina loppukierrosta. Joissakin kierroissa tuntuu selvästi olevan enemmän tuntemuksia ja toisissa ei sitten yhtään mitään. Helpompi toki näin, eipä tarvitse liikoja piinailla itseään hulluksi :) Kohta auto starttaa taas ja päämääränä on maaseudun rauha ja pappalan kesäpaikka tällä kertaa. Mukavasti varmasti hanat aukeaa siellä, jossa on ulkohuussi... ihanaa... Mukavampaa olisi toki jos eivät alkaisi ollenkaan ja pääsisi testailemaan plussaa.... oijoi.

Valtavat tsempit kaikille piinailijoille ja kaikille omiin vaiheisiinsa <3 Ja tervetulotoivotukset vielä uusille!

Roseh kp 28/30-32

Vierailija
205/645 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille.

Minä oon ollut hetken poissa ja hiljaista on varmaan jatkossakin hetken. Meille tuli tärppi, joka osoittautui kohdunulkoiseksi raskaudeksi. Puoli vuotta yritystä ja nyt sitten tätä tärppiä parannellaan tässä. Kovin tuntuu siltä, että onko tämä minun elämää, eka lapsonen kun meillä sai alkunsa oppikirjamaisen helposti. Noh, nyt ootellaan muutama kierto ja jatkellaan yritystä.

Meidän tärppi tuli muuten kuussa, jossa tuli vedettyä paristikin viunaa. Kostea syksy siis edessä ;) Samoin esikoinen sai alkunsa ryyppyreissun jälkeen. Uskon siis rentoutumiseen.

Nyt söin myös noita gelee royaleja. Tuskin kohdunulkoinen niistä mitenkään johtui, mutta taidan jättää loppu purkin kuitenkin syömättä.

Greippimehua täällä menee myös. Aiemmin kanssa tykkäsin kovasti siitä Valion greippimehusta ja nyt tuota hedelmätarha versiota juonut. Siihen kun on tottunut niin appelsiinimehu maistuu ihan sokerihötölle :D

Tsemppiä kaikille <3

206/645 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola84, todella ikävä kuulla kohdunulkoisesta raskaudestasi. Pahoittelut! Tiedän hyvin miltä se tuntuu, olen sellaisen kokenut silloin kun esikoista yritettiin. Meillä meni kaikki vielä melkein vaikeimman kautta, joten tiedän ettei ku raskaus ole aina ihan helppo juttu ja vaatii oman aikansa parantuakseen. Pikaista toipumista sinulle ja onnea uuteen yritykseen sitten kun sen aika koittaa. Tsemppiä <3

Tuli muuten vielä mieleeni, että jos tässä kierrossakaan ei onnistu meinaan ensi kuussa ottaa sitten taas kaikki täsmäaseet käyttöön :D Niin greipit, ovistestit kuin muutkin. Olen myös harkinnut vahvaa E-vitamiiniakin kohdun limakalvoa vahvistamaan, kenties vehnänalkioöljyn tai ihan kapselin muodossa. Ja ehkä pitäisi kokeilla sitä kannat kattoon meininkiä myös kun sen nimeen täällä niin vannotaan ;) Siitä on kyllä todella kauan, joten se ei varmaan montaa annosta vaatisi... Meillä on tuloillaan hääpäivä, joten mummo on hieman lupaillut taaperon vahdiksi, joten kenties kenties saataisin yön yli ihan omaa aikaa :) Ja on muuten ehkä just seuraavan ovisksen aikoihin.

Niin ja tissioireista kyseltiin myös. Esikoisestahan en tuntenut rinnoissa muutoksia ennen plussatestiä muuta kuin verisuonet tulivat selkeämmin näkyviin ja varmaankin vasta joku viikko plussasta ne alkoivat aristamaan jonkin verran. Mutta ei ne koskaan niin kipeät olleet niin kuin olen kuullut joillakin olevan. Kuppikoon kasvoivat myös mutta eipä sen enempää. Joten itselläni ei rintoja kauheasti kannata seurailla... Toivottavasti Elmian tissikivut olisivat the real deal, peukut senkun pystyyn!

No mutta nyt lähden lastaamaan autoa, palaillaan sitten taas aktiivisemmin kun ehdin olla enemmän taas koneella!

207/645 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 29.7.2013

Rooroo kp 9/27-32

Misskipsu kp 10/29-32

Masc kp 11/30

Elmia kp 18/26-29

Lindaliini kp 19/27-28

Roseh kp 29/30-32

Pallero86 kp 29/27

Mörkö91 kp 32/29

Viola84

Sefki

Pamuk

Diudau

Kurnusimppu

Sininenmarja

Piia20

Pimpelipom

Jayded

Plussanneet:

Korppi

Mimiav

Pikkusisarus

Viikari33

Mimiku

Aliisia

Naspu

Rix

Rory

Pyry

Päivittelin pitkän tauon jälkeen listan, toivottavasti ei tullut virheitä.

Mietin samalla kovasti, että mikähän lie tilanne Pallero86:lla ja Mörkö91:llä? Kumpaisellakin kierto jo siinä vaiheessa, että ehkä ovat molemmat jo päässeet testailemaan, jos uusi kierto ei ole pukannut päälle.

Oi, oi ja "meistä ketjun konkareista" myös Roseh elää kovin piinaavia päiviä!!! Pidän niiiiin kovasti peukkuja:)

Olipa surullista lukea Viola84:n kuulumiset:( Todella paljon voimia sinne<3

Pallero86 otti kirjoituksessaan esille minua kovasti askarruttaneen asian. Nimittäin tuon aktin jälkeisen jalkojen seinälle heivaamisen. Olen lukenut useamman kerran, ettei sillä hötsyttelyn jälkeisellä jalkojen ylöspäin pitämisellä ole tutkitusti merkitystä. Mutta silti olen sitä itse toisinaan harrastanut. Ja minullahan on lääkärin sanojen mukaan voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu. Onko teillä muilla tietoa asiasta? Kannattaako niitä kinttujaan ojotella taivasta kohti, siinä vaiheessa kun on saanut ne lahjat sisäänsä?

Elmiallahan on varsin selviä raskausoireita:) Kuule, se on nyt tuore rouva raskaana!!! Ihan varppina on! Maltat vielä muutaman päivän, niin sitten pääset varmistamaan asian testillä. Laitahan alkoholitonta kuohuvaa valmiiksi jääkaappiin, niin saat sitten kilistellä testituloksen kunniaksi;)

Ja juoma-aiheeseen kun nyt päästiin... Voin ilmoittaa myös pysytteleväni kaukana punkusta, vaikka sillä voisi ollakin hyviä vaikutuksia raskautumiseen. Ei ole punaviini minua sytyttänyt ikinä. Olen kuivan omenasiiderin ja valkkarin ystävä;) Ja nimenomaanhan se joku tutkimus osoitti valkoviinin erityisen haitalliseksi naisille, jotka mielivät tulla raskaaksi:( Mitenhän lie tuon omenasiideri? Eihän se kauaksi valkkarista heitä... Täytyy myöntää, että pari Fizziä tuli viikonloppuna nautiskeltua saunan jälkeen. Jos tässä vaiheessa ottaisi jo absolut-linjan ja tärppiä joutuisi odottelemaan ties miten kauan, niin enempi vaan stressaantuisi, kun ei voisi "normisti" elää. Kierron lopusta olen sitten ollut kuivin suin, jos sattuisi olemaan se toivottu matkalainen tarttunut kyytiin. Mutta siis nyt toivotaan siitä greippimehusta olevan apua, toinen tölkki menossa.

Tulihan tuota tekstiä taas! Mutta nyt täytyy ruveta leikkimään tehokasta kotiäitiä, kun on ensin tässä koneella istunut...iso kasa puhdasta pyykkiä odottaa viikkaajaansa, siispä heipat seuraavaan kertaan!

Misskipsu kp 10/29-32

208/645 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Kiitos Misskipsu listan päivityksestä! Kävi se viikonloppuna itselläkin mielessä, mutta ei saanut rauhassa juuri istua tässä koneella, niin jäi tekemättä...

Voi Viola, olen todella pahoillani tapahtuneesta! Mutta nyt vain kohti uutta yritystä , kyllä se sieltä vielä tärppää!

Rosehille ja muille loppukiertolaisille peukkuja! Saisivat tosiaan Pallero ja Mörkö tulla ilmoittautumaan! :)

Pakko tunnustaa oma kärsimättömyytensä huipentuma, olen tässä jo tuhlannut kaksi testiä...Kun meinasin että jos oireet on näin selviä (?), niin pakkohan sen olisi jo testissä näkyä. No ei näy. Ens maanantaina tulee oviksesta se 14pv, sitten saan testata seuraavan kerran. Jos siis enää tarvetta on. Tuli tilattua 10 halpaa testiä netistä, niin surutta niitä tulee tuhlailtua. Pitäs varmaan ostaa vaan yksi joku pirun kallis kepukka, mitä ei raaskis käyttää ennen kuin on jo muutenkin lähes satavarma! ;) (misskipsu: häistä jäi yksi holiton kuohari, tuolla se on kaapissa ollut siitä lähtien. On siellä pari holillistakin vielä vaikka niitä ollaan koitettu jakaa pois aina tilaisuuden tullen. On siis molempia tilaisuuksia varten juomat valmiina, plussa --> holiton, menkat -->kaks pulloo holillista pahimpaan ketutukseen...)

Oli rankka arjen aloitus eilen meillä kaikilla. Poika nukkui huonosti ja oli eilen illalla niin yliväsynyt ettei huudosta tullut loppua. Kestäähän silläkin taas totutella hoitopäiviin...Itse nukuin peräti 3 tuntia, kun työpuhelin surisi yöpöydällä laturissa. Yritin sitä illalla käynnistellä, mutta ei lähtenyt. Pistin sitten laturiin, jossa se vain surisi ja surisi...Eikä käynnistynyt vielä aamullakaan. Oli kiva mennä ekaa päivää töihin ja heti ilmoittaa pomolle, että hei, mun työluuri on rikki!

Nyt on luuri huollossa ja pomon oma henk. koht puhelin varapuhelimena. Mut josko tänään saisi jo jotain töitäkin tehtyä?

-Elmia kp 19/26-29

209/645 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Pahoittelut Viola84 kohdunulkoisesta. On lupa surra.

ON: Oltiin kyllä vähän laiskoja taas oviksen aikaan, kahtena päivänä laitettiin simppoja uimaan mutta saa nähdä riittikö se. Ihan pientä satunnista vihlontaa ollu, saa nyt nähdä.

Lindis - en muista mikä kp /27-28

210/645 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helouuuu!

Enpäs kuulkaas itekään tiedä missä mennään. Nyt kp 31/27 eikä tätiä kuulu. MUTTA testitkin näyttää negaa!! Oon tulossa jo ihan hulluks, kun tissit on ainaski kipeet mutta silti en testien mukaan olisi raskaana! Huomasin eilen illalla etten oo kuvitellu sitä kipua, kun mies alkoi vaikkakin hellästi puristella tisujani, kivahdin että nyt ne tassut irti, kun sattui!

Olen melkein joka päivä nyt testaillut perjantaista lähtien. Eilen tuli sen verran turhautunutta puhetta miehelle että hän sanoi piilottavansa ne tikut etten voi testailla :D Ehkä ihan hyvä niin. Josko se näkyisi vähän myöhemmin... Kun malttais vaikka viikonkin olla testailematta!

Ainiin. Tulihan mulla toissapäivänä pöksyihin joku lähes olematon tuhru. Mulla oli punaset pikkarit niin siitä juuri ja juuri erotti tahran. Pistin siteen mut siihen ei tullut enää yhtään mitään, eikä pyyhkiessäkään. ARG! Mutta niinku sanoin, saattaa kierto olla oikeesti mitä vaan. Ennen ekaa raskautta kierto oli 47 pvää... Silloin tosin olin syönyt varmaan 7 vuotta e-pillereitä (tais tärpätä yk3 jälkeen), mut nyt sen raskauden jälkeen oon käyttänyt minipillereitä, enkä suinkaan mitään 7 vuotta ;) Pieni muistikuva olis et aikoinaan ennen pillereitä kierto olis ollut 27-30 paikkeilla... Kyllähän mä tänne toki tule heti kertomaan jos on jotain kertomisen aihetta! ;)

Josko vielä yrittäisin ottaa osaa teidän tunteisiin. Viola84, ikävää tuo kohdunulkoinen :/ Eräällä ystävälläni oli tuossa viime syksynä sama ja meni niin pitkälle että jouduttiin toinen munasarja poistaan. Nyt hän on kuitenkin onnellisesti raskaana viikolla 36-37 eli kävi siis paremmin kuin pelättiin :)

Elmia. Itsekin tilasin sen 10 kpl niitä halpoja tikku (plus 2 kaupan päälle) joten aika surutta tullut testailtua "kun kyllähän niitä tossa riittää". Tää on ihan hullua kun pyörii vaan tää asia mielessä koko ajan! Ei mulla varsinaisesti  vauvakuumetta ollut ennen ensimmäistä mutta nyt on sitten senkin edestä!! Eikä tähän vauvakuumeeseen auta yhtään että suurinpiirtein joka toinen ystävä on raskaana tai juuri saanut vauvan <3

Nyt kun kerrankin pääsin koneelle (työpaikalla) niin ei malttais lopettaa kirjottelua ollenkaan :D Mutta ehkä mä syön noi eväät ennen ku ovat kylmiä... (Lomilta palailtu täälläkin maanantaina ja voisko yhtään enempää kiinnostaa... ;) )

-Pallero86 yk1 kp 31/27(?)

211/645 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Pallerolla tosissaan jännät paikat! Toivottavasti testi pian näyttäisi plussaa! :)

Nyt vähän ooännää, ennen kuin rojahdan hetkeksi sohvalle lepuuttamaan. Aivan tajuton väsymys, haukottelen koko ajan...Se voi toki johtua tästä työn alkamisesta, joten en nyt sitä laske kummoiseksi oireeksi.

Mutta oon erittäin tietoinen parista mun ruumiinosasta. Tiedän kokoajan että mulla on tissit ja alavatsa kun ne tuntuu niin hassuilta, väillä sattuu, välillä vaan puristaa ja kiristää tai tuntuu muuten omituisilta. Jatkuvasti menee kylmiä väreitä kun lämmöt lähellä 37 kokoajan.

Ei, nyt ei kyllä pää toimi yhtään, ehkäpä poistun nukkumaan ja kirjottelen taas kun ajatus juoksee vähän liukkaammin...krooh...

-Elmia kp20/26-29

212/645 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

voi pallero, onpa nyt jännää! Toivottavasti pian tulee plussaa.

Ja Elmia kuule rouvaseni, sinähän olet raskaana :D joko olet uskaltanut testata?

Pienet omanavat täältäkin, ovis on ovella ja meikkiksellä on tulossa ärtsyn puoleinen flunssa. Kurkku kipeänä ja olo on nuutuneempi kuin salaatilla Saharassa. Voi pee...

213/645 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Nyt uusi yritys jos tulisi vähä selkeempää tekstiä:) Ei todellakaan tarvinnut eilen unta odotella, kun sänkyyn pääsi niin se oli taju veks lähes samantien...Näin vielä jotain painajaista ja toi mun nykyinen herätysääni alkaa aivan karmeella äänellä (kuin joku kirkuisi?) ( on pitänyt vaihtaa se, mutta unohtunut) ja se jotenkin stemmas kivasti sen unen kanssa, eli tuli aika karmea aamuherätys tänään...:/

Valitettavasti olen testaillut, ei noi halvat testit oo yhtään hyvä juttu...Kun vielä esikoisen perusteella tiedän, että plussaan aika myöhään, niin negojahan tässä on tipahdellut, viimeksi äsken. :(

Eilen olin kyllä aivan kuutamolla. Aamun aloitin heti painilla roskalaatikon kanssa ja mitkään tavarat meinanneet käsissä pysyä, ketsuppipullot lenteli ja piimäpurkit kaatuili. Voi sählä. Ihme että selvisin hengissä Helsingin keskustasta, kun piti appivanhemmat hakea satamasta.

Rooroo ottaa nyt sitten reippaasti c-vitamiinia ja vähän finnrexiniä tai panadol-hottia, jos niiden voimin jaksaisi touhuta? Coldrex on muuten ihana flunssalääke ja siinähän on sitä c-vitskuu valmiina? Ja aspiriinia ja senhän piti muutenkin olla hyväksi raskautta yrittäessä? :)

Ja jos miehesi on ymmärtäväinen, sanot sille vaan, että hoida sä hommat, mä lepään tässä sillä välin...;)

No joo, tiedän kyllä että kipeenä ei oo mitenkään hehkee olo. Itelläkin jotenkin vähän lentsuinen olo ja ärsyttää suunnattomasti kun mies jatkuvasti vihjailee että mites olis...No ei olis nyt!

Nyt täytyy lähtee herättelee tota poitsuu että päästään ajoissa liikenteeseen kun anoppikin tulee tänään samalla kyydillä töihin. Täytynee tänään siis jättää roskalaatikkopainit väliin...;)

-Elmia kp 21/26-29

214/645 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ilmoittaudutaan nyt täälläkin. Nyt menossa kp22/28? yk1. Imetystä lopetellessa menkat alkoivat heinäkuussa ja nyt toiveessa olisi toinen heti tähän perään. Ovis oli todennäköisesti kp 14 paikkeilla.

Kotona hääräilee 8 kuukautinen tyttö, joka pitää äidin kiireisenä ja virkeänä. Neiti kun ei pysy hetkeäkään paikoillaan :)

Tuosta ensimmäisestä raskaudesta sain plussatestin todella myöhään. Vasta kun menkat olivat melkein kaksi viikkoa myöhässä. Yhden testin olin tehnyt aikaisemmin, mutta saattoihan se olla jotenkin viallinen.

Nyt tässä jännitetään, että koska uskaltaisi ensimmäisen testin tehdä. Ei ainakaan ennen ensi viikon loppua. Mutta enpä tiedä maltanko sinne asti odotella :)

215/645 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Tai yötähän tuo alkaa jo olemaan. Minä olen tosiaan ottanut tavoikseni täällä myöhällä kukkumisen. Vaikka olen kotiäippä, niin päivisin ei vaan meinaa mitenkään ehtiä koneelle. Taapero pitää kiireisenä... Oppinut kiipeämään sohvaan, hilluu siellä ja räplää sohvalta käsin valokatkaisinta. Sama räplääminen tv:n, digiboxin, stereoiden ja keskuspölynimurin rasian kanssa. Oppi viime viikolla avaamaan myös takanluukut ja saa virrat päälle pyykinpesukoneeseen. Juo vettä koirien vesikupista ja kyttää tilaisuutta päästä uittamaan käsiään wc-pöntössä. Koko huusholli on kuin hävityksen jäljiltä koko ajan! Kyllä on päivät ohjelmoituja niin tarkkaan, ettei läppäriä ehdi avata...kiva, kiva:/ Mutta silti, ei ole kyllä yhtään ikävä töihin!

Mutta joo... Tervetuloa Jalokivi. Toivotaan, että saatte tyttöselle nopsasti leikkikaverin. Minä olisin niin kovasti itsekin halunnut ihan minimaalisen ikäeron lapsille, mutta niin tämä vaan tuntuisi venyvän meidän tapauksessa.

Onpa Pallero86:lla nyt TODELLISET piinailupäivät! Kierto jo noin pitkällä...Huh, tuo menee kyllä nyt liian jännäksi, kun ei tiedä "että ollako, vai eikö olla"?! Toivotaan, että "olet" ;)

Elmialle myös pitkää pinnaa ja peukkuja. Ne kuuluisat lehmänhermot olisi kyllä hyvät olla olemassa, niin ei menisi testejä hukkaan. Mutta ymmärrän, helpommin sanottu, kuin tehty. Varsinkin noin selvien oireiden kanssa on vaikea malttaa itsensä. Eli uutta ureaa tikkuun!

Rooroo toivottavasti tauti ei saa sinusta yliotetta. "Olo nuutuneempi, kuin salaatilla Saharassa" -aukaisit lauseellasi minun nauruhanat, ihan kympillä! Emännällä sana hallussa:D Ja jos tauti on pahimmillaan juuri, kun pitäisi olla kissana vällyjen välissä, niin on tosiaan tehtävä kuten Elmia vinkkasi: Pyytää vain miestä hoitamaan hommat. Pikaista toipumista sinne päin!

Itsehän odottelen täällä paita hampaissa miestä saapuvaksi kotiin huomenna. Eilen tikutin ovista ensimmäistä kertaa tässä kierrossa, eikä näkynyt testissä, kuin kontrolliviiva. Meinasin jättää tämän päivän väliin tikuttelussa, mutta sitten iltapäivällä kuitenkin testasin. Ja tasavahvat viivat tuli testiin! Onni on myötäinen sen suhteen, että mies on huomisesta tiistaihin saakka kotona. Hyvä niin, sillä siimahäntä talletuksia ei ole päästy tekemään nyt koko tällä viikolla, kun mies on ollut taas tiiviisti duunissa. Jospa saisi sitten kunnon lastit;) Just, meikeläinen alkaa kuulostaa joltain pornohirmulta, kun on joutunut olemaan jonkun päivän ilman! Ja kyllä se luontoäiti on tosiaan järjestänyt nämä kuviot, niin että oikeaan aikaan ne kovimmat halut tuntuisi olevan!

Ei parane jatkaa tekstiä tässä mielentilassa, saattaa muuten mennä Regina-tyylin jutuiksi;D 

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Misskipsu kp 13/29-32

216/645 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Jos Misskipsu hoitaa noi yövuorot täällä palstalla, niin mä sitten oon tää aamuvuorolainen! :)

Aamun naurut sai aikaan mielikuva Misskipsusta eteisessä seisomassa paita hampaissa kun mies tulee kotiin...:D No kun luontoäiti on kerran järjestänyt niin että niitä lapsia tehdään näin hauskalla tavalla, niin tottakai siitä saa kirjoittaa! Sitä vartenhan täällä ollaan.

Tervetuloa joukkoon Jalokivi! Pidetään peukkuja että pääset samantien siirtymään odottajien puolelle ja tällä en sitten suinkaan tarkoita sitä etteikö haluttais keskustella sun kanssa täällä...:)

Eilen oli koko päivän alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia. Yleensä menkkakivut tulee mulle vasta kun vuoto on jo alkanut ja jos tärppi ei ole tullut, menkkojen pitäisi alkaa vasta ensi viikon lopulla...Tai no lyhyimmän kierron mukaan tiistaina. Saas nyt nähdä mitä tästä tulee vai tuleeko mitään...Niitä lehmänhermoja kyllä kaivattaisiin, mutta mä en tainnut olla paikalla kun niitä jaettiin. Pitäisi ottaa mallia tosta meidän 2-vee akitasta joka on varsinainen havukka-ahonajattelija. Sillä ei ole ikinä kiire mihinkään ja pentunakaan kukaan ei sitä pennuksi olisi rauhallisuutensa perusteella uskonut. Lenkillä välillä jokseenkin turhauttava ominaisuus, mutta nyt mun pitäis jotenkin päästä tohon samaan mielentilaan sen kanssa...

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

-Elmia kp22/26-28

217/645 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, tuli laitettua Misskipsun sanoin uutta ureaa tikkuun kun töistä pääsin...ja haalean haalean haalean haaleampi haamu siihen tuli...En nyt vielä juhli, katsotaan miten tää tästä etenee. Mieskin näki sen hailakan viivantapaisen, mutta totesi myös että haluaa nähdä vielä vahvemman viivan ennen kuin alkaa heittää kärrynpyöriä!

-Elmia kp21/26-28 dpo11

218/645 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei!

Täällä ei mitään uutta auringon alla. ei oireita ei mitään. ei oo tissit yhtään kipeet. tänään sain pms(?) raivarin. ei vihlo. ei tunnu miltään.ärsyttää. vähän menkkajomotustakin jo. Ma:na tai ti:na pitäis alkaa menkat.huoh..taas harmittaa että voi kun ois ollu aktiivisempi oviksen aikaan mutta oli flunssaa ja väsymystä.

sori negativiinen postaus. kauhee mahakuume ja vauvakuume.mutta synnytys kauhistuttaa oli niin raskas tuo prinsessan synnytys kun lähemmäs 5  tuntia ponnistin häntä maailmaan. siitä oli leikki kaukana ja jäi ''vähän'' traumoja.

Noh toivon plussaaaa teille!

Lindis kp 24/27-28

219/645 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEII enpäs tajunnut onnitella sua!! Onnea haamusta Elmia!!

220/645 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ärsyttää, kun kirjotin just ihan megapitkän jutun ja kommentoin nokkelasti muiden tekstejä ja eikös se kadonnut just kun olin painamassa lähetä, kun piti alkaa sähläämään laturinpiuhan kanssa.

Kirjotan ehkä uudelleen huomenna jos jaksan.

Hei, uusia viestejä! JEEEE ELMIA!!! Mä sanoin että siellä se rouva on raskaana :) Haamu on haamu ja kaikki lasketaan! :) Nyt kaivat sen holittoman skumpan kaapista ;) Miehelle sit se kaks pulloa holillista, niin eiköhän ne kärrynpyörät ala kohta sujua suvereenisti ;)

Hitsin vitsit Lindis sun menkkatuntemuksista. Ymmärrän hyvin, ettei flunssaisena kauheesti kiinnosta ladata lasteja, joten ei kannata olla paha mieli. Toukokuukin on ihan hyvä kuukausi syntyä :) Ja yleensä hei sanotaan, että seuraavat lapset syntyy nopeammin kuin ekat, joten toivottavasti saat tästä vähän positiivista ajateltavaa. 5h ponnistus kuulostaa kyllä aika hurjalta, toivottavasti sun ei tarvii enää samanlaista kokea. Luuletko, että hyötyisit synnytyspelkoryhmässä käymisestä, jossa voisit käsitellä ja työstää traumat pois mielestä?

Tsempit myös paita hampaissa eteisessä passissa olevalle Misskipsulle, toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä. Tuut sitten parin viikon päästä kertomaan kuinka 

Täällä alkaa elämä voittamaan, kiitos finrexinin. Flunssa tuli ja kaikilla mausteilla. Ei kyllä edelleenkään kiinnosta minkään valtakunnan petipuuhat, kun jo pystyasennossa hengitys kuulostaa lähinnä isomummon kuolinkorinoilta. Siitä on kuulkaa naiset erotiikka kaukana kun lahnana makaisi villasukat jalassa ja toppahousut puolisääressä, pää räästä turvoksissa, nenä tukossa rohisten ja köhisten. Kun olo on mitä on, niin ukko pitäköön näppinsä irti kunnes toisin ilmoitetaan, oli kuinka ovis hyvänsä.

Jolloin päästään Lindiksen kuvaamaan tilanteeseen: menkkoja odotellessa... No, kuten sanottu, toukokuukin on ihan hyvä kuukausi syntyä. :)

Tällaista täällä tänään.

Rooroo kp jotain/jotain.