Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos suhteen alussa oisit lähdössä miehen kans esim.kylpylään,miten ajattelisit maksun?

Vierailija
05.02.2013 |

odotatko että mies maksaa vai yhdessä puoliksi oman osuuden?

mielipiteitä kehiin..

siis vaikka kylpylä vkonloppu,jota mies on ehdottanu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen voi tarjota ravintolaillallisen jos halua.

Vierailija
2/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy edes mielessä olettaa, että mies maksaisi minun kauneushoitoni tms.

Vai siinä tapauksessa, että mies on järjestänyt koko jutun minulle yllätyksenä tyyliin synttärilahja, voisin kuvitella, että en maksa.

Vierailija
4/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole tuloissa jotain rajua eroa. Jos toinen on vaikka opiskelija/työtön ja toinen tienaa 5 tonnia kuussa niin sit vois se tienaava jotain tarjota.

Vierailija
5/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies ehdottaa kylpyläreissua, niin minä oletan että hän tarjoaa...

Varautuisin kyllä maksamaan oman osuuteni, varsinkin jos varaan itselleni jtn hoitoja, mutta jos mennään kylpemään ja viettämään aikaa hotellihuoneessa, niin ehkä tosiaan ajattelisin että kutsjua maksaa, jso ei ole erikseen mtn sanonut maksusta.

Vierailija
6/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuja tarjoaa, jos ei ole erikseen sovittu. Itse maksat kauneushoidot jos sellaisiin menet.

Vierailija
7/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut pari kk. myöhemmin tuli riitaa. Aivan kun olis tehny hirveen uhdauksen, ja mä olin moukka kun mukisematta suostuin...

Vierailija
8/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos toinen ostanut ylläriksi ja selkeästi haluaa tarjota, niin tällöin sen mukaan. Tosin varmasti itse haluaisin sitten tarjota paikanpäällä illallisen tmv.

Jos taas idea lähtenyt yhdessä muhimaan (toki jomman kumman tällöinkin pitänyt asia puheeksi ottaa) ja yhdessä sopivaa kohdetta etsitään, niin lähtisin siitä, että molemmat maksavat oman osuutensa.

Vierailija
9/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies ehdottaa kylpyläreissua, niin minä oletan että hän tarjoaa...

Varautuisin kyllä maksamaan oman osuuteni, varsinkin jos varaan itselleni jtn hoitoja, mutta jos mennään kylpemään ja viettämään aikaa hotellihuoneessa, niin ehkä tosiaan ajattelisin että kutsjua maksaa, jso ei ole erikseen mtn sanonut maksusta.

Vierailija
10/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa ruuat, hotellit ja muun ekstrakivan. Olen 45 ja olen seurustellut kohta kaksi vuotta. Ei tulisi mieleenkään maksaa itse.

Vierailija
11/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa ruuat, hotellit ja muun ekstrakivan. Olen 45 ja olen seurustellut kohta kaksi vuotta. Ei tulisi mieleenkään maksaa itse.

niin ja P.s. en tarjoa pillua, vaan kokonaisvaltaisen kokemuksen joka kestää vähintään puolet minilomasta. Miksi te kuvittelette että sinne kylpylään mennään? Katsomaan maisemia?

Vierailija
12/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin ajattelisin.

Vierailija
13/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on suhteen alkuvaiheesta, silloin kannattaa testata, miten mies suhtautuu siihen, että nainen ei olekaan patjankorvikkeena.

Vierailija
14/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyn täysin.

Vierailija
15/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut puoliksi

Vierailija
16/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyn täysin.

ja jos yhdessä sovitaan, että lähdetään kylpylään/Barcelonaan/Raumalle, niin puoliksi maksetaan.

Vierailija
17/21 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en voisi ajatella että toinen maksaisi sen omasta pussistaan kokonaan.

Vierailija
18/21 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies maksaa ruoat tai sitten puoliksi.

Vierailija
19/21 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti edes pidä itseäni mitenkään supermodernina tai itsenäisenä naisena, mutta on todella outo ajatus että olettaisin miehen maksavan jotain puolestani, VARSINKAAN suhteen alkuvaiheessa. Toki jos nimenomaan välttämättä haluaisi tarjota (ja tietäisin että tulot sen kestävät), niin antaisin, mutta mikään oletus se ei voi olla.

Hämmennyn täysin.

Vierailija
20/21 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suunnittelija maksaa menot, koska tuloero on suuri joten molemmat valitsee semmoisen menon mitä on valmis maksamaan. Esim. mies haluaa että teemme avaruuslennon-> hän maksaa

minä haluan mennä katsomaan konserttia hänen kanssaan-> minä maksan

Näin ei synny riitoja jos toinen haluaa tehdä jotain mitä minulla ei ole varaa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme