Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kauanko 5kk vauvan voi antaa "paastota" ?!

Vierailija
06.01.2013 |

Tultiin juuri lääkäristä. Vauvalla siis todella paha yskä jonka vuoksi valvonut yön. Viimeksi syönyt yöllä kello 5, jolloin oksensi yskän yhteydessä maidon pois. On täysimetyksellä.

Tämän jälkeen ei ole huolinut maitoa vaikka on tarjottu. Ei huoli pulloakaan.

Päivystyksessä lääkäri totesi että ihmiset on turhaan huolissaan syömättömyydestä, välillä tekee hyvää paastota, kunhan nestettä saa!

Siis HÄH? Vauva, joka on täysimetyksellä, ei kyllä saa nestettä muuten kuin maidosta..

Miten kauan mä nyt sitten voin odottaa että vauva huolii rintaa tai pulloa, lääkäri ei tähän ottanut kantaa. Totesi normaaliksi räkätaudiksi tämän, crp normaali.

Olen aivan ymmälläni kun mitään neuvoa ei tuolta saanut!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mahdollinen kuume poissa, kuume lisää nestehukkaa. Mun vauvalla oli 5kk iässä eka korvatulehdus ja silloin hän kieltäytyi rinnasta 1,5 vrk. Lypsin maitoa pumpulla ja annoimme sitä puoliväkisin lusikalla hieman. Ei siitä paljon mennyt sisään, mutta jotain pientä kuitenkin.

Vierailija
2/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lusikalla maitoa tai sitten vaikka ihan vain keitettyä jäähdytettyä vettä..

Jos ei kuumetta eikä oksentele, ei kannata vielä hätääntyä.. Tarkkailet yleisvointia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jo aika huolissani,mutta kaippa tämä menee pian ohi, toivottavasti...

T. Ap

Vierailija
4/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vauvat nukkuu tuon ikäisenä täysiä öitä, helposti 8-10 tuntia. Rauhassa vaan odottelet...

Vierailija
5/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin yleensä alkaa huomaamatta syödä...

Vierailija
6/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meidän vauva nukkuukin 12 h yöunia normaalisti, mutta nyt ei tosiaan eilisen jälkeen ole pysynyt sisällä maito

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi