Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän ihmettä mä oon nyt miehen mielestä tehnyt??

Vierailija
31.01.2013 |

Tulen kotiin töistä, kotimatkalla hain kirppikseltä tavarat pois. Oli sovittu että hän siis hakee lapset hoidosta.

Ulko-oven kahva jää käteen, joudun soittamaan ovikelloa pitkään, kukaan ei avaa sisäpuolelta.

Kuulen että lapsi yrittää avata muttei onnistu kun ei ole kahvaa.

Lopulta mies käy jotenkin tönäisemässä oven auki, painelee saman tien takaisin yläkertaan, tokaisee vain "haista paska". Yritän kysyä mikä nyt on, vastaus "sinä".

Kuulen äänestä että on juonut (mikä on tarina erikseen, että hällä ollut välillä tapana juoda liikaa ja nytkin piti tässä kuussa vähentää...)

Annan vähän rauhoittua, menen katsomaan makkariin missä hän makaa pimeässä. Yritän kysyä mitä on tapahtunut, saan vaan vastaukseksi että "sinä" ja "anna mun olla".

En käsitä nyt taas yhtään mikä sillä taas on - miten se voi yhtäkkiä alkaa mua syyttämään jostain, mitä ei suostu edes sanomaan mistä - ei mielestäni riitaa ei mitään nyt taustalla. Tulen ihan normaalisti kotiin töistä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kuulostaa ihan narsistin kirjoittamalta. En silti sano, että ap olisi narsisti, mutta olen tuntenut yhden narsistinaisen yli 20v ja hän puhuu juuri tähän tyyliin; YHTÄKKIÄ joku muu ihminen alkaa käyttäytymään täysin päättömästi, kiukuttelemaan ja syyttelemään käytöksestään häntä. Tämä narsisti kyselee ihmisiltä neuvoja kuinka pärjätä hankalan ja kiukuttelevan ihmisen kanssa, ja yleensä saakin tehokkaita neuvoja nitistää toinen.

Esim. narsisti oli poikakaverinsa kanssa baarissa. Heillä oli kivaa ja tunnelma loistava, kun poikakaveri yhtäkkiä alkoi haastamaan riitaa, kiukuttelemaan ja haukkumaan häntä. Hän kuunteli aikansa, mutta sai tarpeekseen ja käveli baarista ulos. Poikakaveri käveli perässä, ja ulkona kadulla löi. Onneksi portsarit näki ja puuttuivat tilanteeseen. Poikakaveri painettiin maahan ja poliisit tuli, samoin myös ilmoitus pahoinpitelystä.

Ja se mitä oikeasti oli tapahtunut; Narsisti oli alkanut hakemaan huomiota, ja kun ei sitä egonsa pönkitystä saanut tarpeeksi poikakaveriltaan, niin sitten sai muilta miehiltä. Narsisti oli flirttaillut ja iskenyt häpeilemättömästi muita miehiä. Yhden oli saanutkin iskettyä ja alkanut pussailemaan ja lääppimään tämän kanssa poikakaverin nenän edessä. Kun poikakaveri oli häirinnyt välissä, narsisti oli suuttunut ja alkanut ärsyttään lisää. Oli uhonnut poikakaverilleen, että mitenkäs aiot estää mitä hän tekee? Uskallatko lyödä? Lyö sitten! Olet surkimus! Ja ulkona poikkikselta oli vain hermo pettänyt...

Narsisti ei ymmärrä miksi joku ihminen käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Heille asiat vain tapahtuvat yhtäkkiä, ihan ilman mitään syytä. Niin kuin tässäkin.

En silti sano että ap olisi narsisti, tuli vain tämä tarina mieleen, ja monta muutakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi