Oriveden karhunsurmaajat olivat SALAMETSÄSTÄJIÄ
jotka olivat karhua ampumassa pesäänsä. vähän mä nauran, että sille toiselle sattui pahasti...hah hah ja nimet esiin
Kommentit (124)
näitä maalaisjuntteja, päästään sairaita ovat kaikki.
Eikä se karhu hyökännyt lainkaan, koska kummallakaan äijällä ei ollut vammoja. Toisella oli mitätön naarmu päässään, joka ei laastaria kummempaa hoitoa tarvinnut. Sekin oli itse tehty kun yritettiin lavastaa karhun hyökkäystä.
Ei ole pakko asua siellä skutassa jos noin pelottaa. Suurpetokantojen suojeleminen ja elvyttäminen on sivistyneen yhteiskunnan tehtävä ja sinun tehtävä on kasvattaa ihan itse ne lapsesi kunnioittamaan luontoa ja eläintä.
Salakaato on aina rikos josta on rangaistava vaikka se olisi tehty tähtisadetikulla.
Miehet olivat jänismetsällä koirien kanssa ja se ei ole mitään salametsästystä, sillä jäniksen metsästyskausi on 1.9 - 28.2. Vapaana olevat koirat itse menivät pesälle ja siitä homma alkoi. Taas kaupunkilainen uusavuton ituhippi puhuu vasten parempaa tietoa ja tietenkään luonnosta, eläinten tavoista ja -metsästysajoista ei ole mitään tietoa. Karhunpesäkin taitaa olla vaan lastenkirjoista nähty.
Joku uusavuton maalainen, joka puolustaa salametsasätäjiä. Ettet vaan olisi kotoisin Perhosta ? Tai noiden vammaisten oriveteläisten kaveri ? idiootti olet kuitenkin
Todella raukkamaista tappaa emo ja vastasyntynyt karhunpentu TALVIPESÄÄN. Karhuparka ei ole unenpöpperössä pystynyt edes puolustautumaan kunnolla.
Linnaa kusipäisille salametsästäjille ja kaikille niiden rikoksia peitelleille!!!