Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koukussa tipattomuuteen

Vierailija
31.01.2013 |

Mulla ei toimi karkkienkaan kanssa muu kuin "katkaisuhoito" eli täysi karkkilakko, ja sama juttu viininlipityksen kanssa. Nyt oon kuitenkin niin hyvin vierottunut tammikuussa että tänä vuonna aattelin jatkaa helmikuunkin. :-) Jes!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei vain osta sitä suklaalevyä tai viinipulloa. Ei siinä sen kummempia kuukausimääräaikoja tarvita.

Vierailija
2/3 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan koukutuin siihen viinattomuuden ja sokerittomuuden tuomaan virkeyden tunteeseen. Nyt on site käynyt niin , että osa ystävistä on täysin hylännyt , olen kummajainen kun en juo. Paino on tippunut salakavalasti 13 kiloa ja kunto kohonnut niin , että treenaan nyt puolimaratonille.

Välillä koitan juoda , vaikka lasin valkkaria. Site tulee mieleen se , miten kiva olis aamulla mennä lenkille ja en vaan saa enempää alas.

Varo vaan , tuolta tieltä ei ole ehkä paluuta. Ja suomessa monen mielestä alkoholia nauttimaton on tylsimya ja tiukkapipo. Mieti asiaa , vielä voit yrittää vetää kunnon kännit huomenna ja palata entiselle polulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt mitenkään kaksin käsin lipittele milloinkaan, mutta silti jatkan(en) tätä linjaa aika pitkälle kevääseen. Viimeksi nautin punaviiniä joskus tuossa ennen uutta vuotta.

En tarvitse alkoholia sinänsä, mutta siitä mukavasta tavasta siinä on kyse. Addiktoidun hyvin helposti asioihin joista tulee jotain mielihyvää, ja tämän kun aina muistaa tiedostaa, välttyy siltä että joku kiva tapa muuttuisi ongelmaksi. Olen aina tiedostanut että esim. hyvän ruoan ja seksinkin kanssa se voi mennä hieman överiksi, jos pidän mielessäni että kohtuus kaikessa.