Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis jos kuivuudesta hilseilevää ihoa, ei saa kuoria, niin mitä ihmettä voi tehdä? ov

Vierailija
30.01.2013 |

Naama on kuin pakanamaan kartta, kuiva ja lohkeileva. Ei oikein voi olla rapsuttelematta ainakin isompia laattoja pois. Mutta miten oikeasti pitäisi hoitaa iho kuntoon? Esimerkiksi apteekin perusvoiteet eivät käy minulle ollenkaan. Neuvokaa, sillä talvi ja kuivuus vain jatkuu...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilet kaiken mahdollisen kasvoille, nuo luonnontuotteet on parhaita ja vaikka se pehmeä harja. Älä pese koskaan vedellä! Kokeile tuota kookosrasvaa sekä ulkoisesti että sisäisesti. Googleta vaikka, niin löydät paljon nettikauppoja joista tuota voi tilata, olen kuullut että auttaa myös psoriasikseen.

Oon kuullut myös suolasaippuasta, joka on myös mainio tuote psoriaatikoille. Siitäkin löydät tietoa googlettamalla. Kannattaa vaan kokeilla kaikkea, kyllä varmasti löytyy keino hoitaa ihoa oikein.

Vierailija
22/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Ja tänä talvena otin käyttöön kookosrasvan, sisäisesti ja ulkoisesti. Auttaa! Ja kannattaa rasvata HETI pesun jälkeen, siis samalla sekunnilla, niin kosteus pysyy ihossa. Ja tämä on myös tosi edullista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että joillakin toimivat, mutta itselleni on sopinut vain sellainen versio, joka on lähes pelkkää vettä, vaikka iho hilseilee juuri kuvaamallasi tavalla.



Itse olen jättänyt ihon vesipesun pois, sen sijaan puhdistan sen puhdistusvoiteella ja jos huuhtelen vedellä, niin viileällä ja mahdollisimman vähällä. Ennen suihkussa käyntiä levitän kasvoille kosteuttavan naamion, ja suihkun lopussa pienen vesimäärän ja kasvolappujen avulla otan sen pois.



Kosteusvoiteena minulla on muutamaa geelimäistä voidetta, osa noita apteekin perusvoidesarjojen ja osa ihan kosmetiikkamerkeiltä. Laitan ensin niitä ja sitten sekoittelen päälle pari tippaa jojobaöljyä. Ja sitten on myös tämä omituinen vinkki, nimittäin Pirkan silmänympärysvoide, jota on välillä ihana levittää koko kasvoille, koska se imeytyy niin hyvin ja auttaa.



Ja siis kuoria kannattaa se kuollut ihosolukko pois, mutta sen jälkeen pitäisi pyrkiä kosteuttamaan niin paljon, ettei enää tulisi uudestaan sitä hilsekasaa kasvoihin. Itse en ihan täydellisesti tässä onnistu, mutta talvi talvelta olen sentään saanut tilannetta parannettua.

Vierailija
24/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin merkkituotteisiin. Niissä on usein sellainen hajukin, että tiedän jo siitä, etteivät ne sovi. Sellainen emulsiomaisuus on myös iholleni huono.



Mutta sanokaas nyt, miksei esimerkiksi tämä ole tepsinyt:



http://www.iherb.com/Jason-Natural-Age-Renewal-Vitamin-E-Moisturizing-C…



Tässä ainesosat:



Aqua (water), tocopheryl acetate, glycerin, cetyl alcohol, stearic acid, polysorbate 60, caprylic/capric triglyceride, dimethicone, helianthus annuus (sunflower) seed oil*, sorbitan stearate, persea gratissima (avocado) oil, citrus grandis (grapefruit) fruit extract, carbomer, potassium cetyl phosphate, potassium hydroxide, sorbic acid, benzyl alcohol, phenoxyethanol, potassium sorbate, sodium benzoate



Tai mitä vikaa tässä on, kun ei auta:



http://www.e45.com/emollients/product_range/e45_cream.php



ap.

Vierailija
25/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne on kuin raastinrautaa

Vierailija
26/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa ainakin minulla kasvojen kuivaan ihoon ja lisäksi täyteläinen yövoide. Sokokselta löysin uuden vuohenmaitokasvovoiteen ja toimii =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jotenkin inha ajatus levittää sitä leivälle ja kahvia en onneksi edes juo ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan