Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko moraalisesti oikein viedä elämäntapatyöttömältä

Vierailija
21.01.2013 |

shoppailukassit kädestä H&M:n kassalla ja sanoa että nämä ovat oikeastaan minun, koska olen ne työlläni maksanut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä otsassa leima vai?

Vierailija
2/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkö olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemään sun lapsilisät ja maksetut opintorahat ym pois.

Vierailija
4/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan voimalla lyönnin nyrkillä sinun rumaan naamaasi itsepuolustukseksi. Olet kammottava ihminen.

Vierailija
5/5 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailukassit kädestä H&M:n kassalla ja sanoa että nämä ovat oikeastaan minun, koska olen ne työlläni maksanut?


on tässä maailmassa moninverroin vähemmän harmia kuin susta. Olisiko moraalisesti oikein siis eritää sut jonnekin levittämästä tuota pimeää ajattelumallia, koska maailmanhistoriassa tiedetään jo että siitä on vain haittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä