Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi antaa lapselle LIIAN HIENOSTELEVA nimi tyyliin:

Vierailija
08.12.2012 |

Dominic.

ja sitten kutsutaan läpi elämän Domiksi.



Tai Alexander ja kutsutaan läpi elämän Axuksi etc.



Ja siis kun yleensä se sukunimi on Ojala etc.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäämään nimestä Patrik (Patu).



nimim. Ninnu =Nina =)

Vierailija
2/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ada tai Miina.

Joten miksi ihmeessä ei suoraan se ADA tai MIINA?



Tai just Amanda, josta olen kuullut useasti version: MANTA! Siis wtf?

Mut joo, Dominic toisenanimenä on tosi kiva, ekana; never.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäämään nimestä Patrik (Patu).

nimim. Ninnu =Nina =)


just semmoiselta "Nunnuka nunnuka lai lai lai.." vitsiltä.

voiko Ninnu muka olla oikea nimi?!?!?

Nina on paljon parempi/kauniimpi joten ei ihme että sua ei kutsuta sun ap. nimellä.

(olitko jotenkin vitsaus vanhemmillesi VAI MIKSI NOIN RANKAISVAT?)

Psssst.ONNEKSI ET JATKANUT TUOTA KATKERUUTTA POIKASI KOHDALLA..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän