Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nuo jättilihavat ovat löytäneet itselleen miehen?

Vierailija
30.01.2013 |

Jutan superdieeteissä on hirveän lihavia naisia ja kaikilla on mies. Mistä ihmeestä ne löytää ne miehet ja miten ne kehtaa iskeä ne??



Itse olen lievästi ylipainoinen, enkä osaa kuvitella, kuinka joku mies voisi kiinnostua minusta ja miten kehtaisin ikinä näyttäytyä kenenkään edessä alasti!



Lihon koko ajan, ja olen alistunut kohtalooni yksinäisenä naisena.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin just ihan samaa kun katsoin totta jutta-ohjelmaa..en milään pahalla, mutta vaan ihan ihmetyksestä. Itse olen normaalipainoinen ja kaunis , mutta tuntuu että varsinkin näin äitinä hyvää miestä on vaikeempi löytää kuin saada lottovoitto...no, kai se onni tulee itse kullekin joskus, pitää vaan uskoa ja toivoa..

Vierailija
2/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ovat lihoneet parisuhteen myötä aikoijen saatossa. Kyllähän sitä sokeutuu tuttavienkin painolle jos ei ole vuosien välimatkaa.



Pakko ruveta laihduttamaan. Aika karseen näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni, joka on minua 8 vuotta nuorempi ja parikymmentä kiloa kevyempi (vaikka 10 cm pidempi) ihan netistä. Hän etsi sielunkumppania, naista joka olisi ystävä ja helppo ihminen jonka kanssa elää. Löysi sellaisen minusta eikä läskini ole haitanneet menoa.

Vierailija
4/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on parisuhdemarkkinoilla niin kauhean kova kysyntä, että kaikenlaiset ja -kokoiset naiset saavat aina miehen.



Miehet eivät ole niin nirsoja. Monelle kelpaa muhkumpikin.

Vierailija
5/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha alistua kohtaloonsa lihavana. Jokainen pystyy laihtumaan. Siihen ei tarvita edes treeniä. Laihtumisen resepti on kaloreiden syöminen alle kulutustason. Se kaikki on omasta tahdosta kiinni. Jos haluaa laihtua tarpeeksi kovasti löytyy tahtoa syödä oikein. Jos taas "hyvä olo lyhyellä tähtäimellä", eli syöminen tuntuu paremmalta, niin se on sitten valintanne.



Joka tapauksessa saatte sen mitä kovemmin haluatte.

Vierailija
6/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onkin naisen elämän keskeinen päämäärä. Ja miehet eivät muusta naisissa välitä kuin ulkonäöstä, jonka tulee olla mahdollisimman sileä, sovinnainen ja sopusuhtainen.

Ap halveksii itseään ja se on hänen ongelmansa (myös avain ylipainoon?), mutta pitääkö hänen siinä sivussa aliarvioida kaikkia muitakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onkin naisen elämän keskeinen päämäärä. Ja miehet eivät muusta naisissa välitä kuin ulkonäöstä, jonka tulee olla mahdollisimman sileä, sovinnainen ja sopusuhtainen.

Ap halveksii itseään ja se on hänen ongelmansa (myös avain ylipainoon?), mutta pitääkö hänen siinä sivussa aliarvioida kaikkia muitakin?

No, tulihan se AP:n haukkumisviesti sieltä! Ei ole av-ketjua ilman :)

Itse en kyllä huomannut ap:n kommenteissa mitään aliarviointia...

Vierailija
8/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan katson pariskuntia ja mietin, että onneksi nainen ja mies ovat vain rumia. Onneksi sentään normaalipainoisia.



Välillä näkee pariskuntia, joissa molemmat ovat rumia ja lihavia.



Hauskimmat pariskunnat ovat rumia, lihavia ja typeriä. Ehdotan näihin tutustumista. Heillä voi olla sisaruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos toinen ei ole ns. "täydellinen" ulkoisesti (on ylipainoa tmv.) niin häneen rakastuva rakastuu siihen IHMISEEN.



Sitten taas jos on todella kaunis/komea, niin saattaa käydä niin että ihminen joka rakastuu ei rakastu siihen ihmiseen vaan ULKOKUOREEN.



Moni ihminen on hyvin pinnallinen, valitaan se kauniimpi/komeampi sen rumemman mutta muuten paremman sijasta. Samaan tapaan moni tekee muitakin valintoja: hienommat mutta kylmemmät kengät tai takki, epäkäytännöllisempi urheiluauto raku Volvon sijaan jne. vain siksi että miettii sitä pintaa ja se valintaperusta nro1.

Vierailija
10/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni, joka on minua 8 vuotta nuorempi ja parikymmentä kiloa kevyempi (vaikka 10 cm pidempi) ihan netistä. Hän etsi sielunkumppania, naista joka olisi ystävä ja helppo ihminen jonka kanssa elää. Löysi sellaisen minusta eikä läskini ole haitanneet menoa.

Onko sulla enemmän rahaa.. tms tuotko enemmän rahaa pöytään/perintö/jne.

eikä ole erityisen isoa perintöäkään tiedossa.

Se on ilmeisesti joillekin vaikea uskoa että mies ja nainen voivat ihastua toisiinsa ensisijaisesti henkisten, ei materiaalisten ja ulkoisten asioiden takia. Mutta niin voi todella käydä. Me ihastuimme toisiimme keskustelemalla metafysiikasta, uskonnoista, hengellisyydestä, maailmanpolitiikasta, ulkopolitiikasta jne. Pitkään vaan meseiltiin ja puhuttiin puhelimessa ennen kuin edes nähtiin ja silloin kun nähtiin oltiin jo molemmat niin ihastuneita kun löytyi harvinainen sielunkumppani että tuskin ulkonäöllä olisi kummallekaan ollut enää mitään merkitystä.

Mulla ainakin on aina olltu niin että jos rakastan jotain ihmistä, hän myös näyttää minun silmääni miellyttävältä vaikkei olisi ollenkaan kaunis tai komea. Ilmeisesti miehelleni on samoin :)

Joku mainitsi siitä urheilullisuudesta - mun mies ei harrasta mitään urheilua vaan on sohvaperuna kuten minäkin, mutta hän on vaan luonnostaan hoikka sohvaperuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan superdieeteissä on hirveän lihavia naisia ja kaikilla on mies. Mistä ihmeestä ne löytää ne miehet ja miten ne kehtaa iskeä ne??

Itse olen lievästi ylipainoinen, enkä osaa kuvitella, kuinka joku mies voisi kiinnostua minusta ja miten kehtaisin ikinä näyttäytyä kenenkään edessä alasti!

Lihon koko ajan, ja olen alistunut kohtalooni yksinäisenä naisena.


on äärimmäisen vittuuntuneita ortorektisiin vaimoihinsa jotka eivät anna lapsilleen edes rusinoita. Pieni pulleus ei toisessa vaimossa enää haittaakkaan, helpotus on suuri kun siitä neuroottisesti ruokaansa närppivästä nalkuttajasta on päässyt eroon.

Vierailija
12/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei nähty toisiamme heti alkuun, mies pelkäsi olevansa mulle liian ruma. Lähetimme valokuvat kyllä ennenkuin tapasimme livenä. Meidän juttu alkoi samanlaisesta huumorista, ja jatkui samanlaisista elämänarvoista, ei siinä kiloja laskettu.

Mies tykkäsi minusta kovasti, ja tykkää vieläkin vaikka kiloja on tullut lisää, on kyllä tullut hänellekin, ei harrasta enää juoksua kuten silloin nuorena kun tavattiin. Minua ei häiritse se että hän on lihonut, eikä päinvastoin, molemmat olemme lähinnä terveydestä huolissamme, kun on pienet lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS O TOMMONEN ASENNE.

Vierailija
14/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kai se onni tulee itse kullekin joskus, pitää vaan uskoa ja toivoa..

Kun se ei vain pidä paikkaansa. En halua viedä keneltäkään toivoa, mutta ihan oikeasti on elänyt ja kuollut monia ihmisiä, jotka eivät ole tiettävästi koskaan onnea löytäneet, saati parisuhdetta. Kuolleet yhtä yksin kuin elivätkin, joko luonnollisesti tai oman käden kautta. Ainakin mun suvussa näitä vanhapiikatätejä on riittänyt, varmaan mustakin tulee sellainen.

Olen muuten itse normaalipainoinen. Enkä voi minäkään kuin hämmästellä, miten lihavan on mahdollista löytää hyvä mies, kun ei normaalipainoisellekaan meinaa onnistua. Johtopäätös: kyse ei sittenkään ole kiloista tai ulkonäöstä, vaan jostain mystisestä henkisestä ominaisuudesta, jonka vain miehet voivat naisessa aistia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on vain mielipide kysymys. en itse ole ikinä nähnyt yhtään komeaa tummaihoista miestä. En ole rasisti, ei kaikkien kaikesta tarvii tykätä :)

Vierailija
16/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se miltä näyttää vaan mitä siellä sisällä on.

Mieheni jostain syystä rakastaa mahamakkaroitani, jenkkakahvojani ja reheviä reisiäni, ja se tietysti nostaa itsetuntoani kun saan hänen seurassaan näyttää juuri siltä kuin näytän.

Mutta molemmat tykätään urheilusta, minä vaan tykkään enemmän ruuasta kuin hän joten minä olen pulska ja hän hyväkroppainen

Vierailija
17/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "mystinen henkinen ominaisuus" mikä miehiä naisessa kiinnostaa on siellä naisen jalkovälissä.

no, kai se onni tulee itse kullekin joskus, pitää vaan uskoa ja toivoa..

Kun se ei vain pidä paikkaansa. En halua viedä keneltäkään toivoa, mutta ihan oikeasti on elänyt ja kuollut monia ihmisiä, jotka eivät ole tiettävästi koskaan onnea löytäneet, saati parisuhdetta. Kuolleet yhtä yksin kuin elivätkin, joko luonnollisesti tai oman käden kautta. Ainakin mun suvussa näitä vanhapiikatätejä on riittänyt, varmaan mustakin tulee sellainen.

Olen muuten itse normaalipainoinen. Enkä voi minäkään kuin hämmästellä, miten lihavan on mahdollista löytää hyvä mies, kun ei normaalipainoisellekaan meinaa onnistua. Johtopäätös: kyse ei sittenkään ole kiloista tai ulkonäöstä, vaan jostain mystisestä henkisestä ominaisuudesta, jonka vain miehet voivat naisessa aistia.

Vierailija
18/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä, jotka ottavat jonkun virtahevon vaimoksi. Maailma on täynnä kauniita ja fiksuja naisia, miksi tyytyä siihen plösöön vaan sen takia, että se sattuu olemaan ainoa lähistön nainen joka ei ole varattu? Kävisivät mieluummin vaikka huorissa ja pysyisivät sinkkuina.



Minun vaimoni on kaunis ja hoikka, ja tulee aina sellaisena pysymään koska osaa arvostaa kauneutta, ja pitää siitä että mielyttää minua.

Läskeille taas aina ja kaikkialla on tärkeintä vaan se oma iso maha, ja se nautinto että saa tunkea pullaa pullan jälkeen suuhun.

-mies

Vierailija
19/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä, jotka ottavat jonkun virtahevon vaimoksi. Maailma on täynnä kauniita ja fiksuja naisia, miksi tyytyä siihen plösöön vaan sen takia, että se sattuu olemaan ainoa lähistön nainen joka ei ole varattu? Kävisivät mieluummin vaikka huorissa ja pysyisivät sinkkuina. Minun vaimoni on kaunis ja hoikka, ja tulee aina sellaisena pysymään koska osaa arvostaa kauneutta, ja pitää siitä että mielyttää minua. Läskeille taas aina ja kaikkialla on tärkeintä vaan se oma iso maha, ja se nautinto että saa tunkea pullaa pullan jälkeen suuhun. -mies

Vierailija
20/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vain 2 kategoriaa: pyöreä ja lihava...