Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nuo jättilihavat ovat löytäneet itselleen miehen?

Vierailija
30.01.2013 |

Jutan superdieeteissä on hirveän lihavia naisia ja kaikilla on mies. Mistä ihmeestä ne löytää ne miehet ja miten ne kehtaa iskeä ne??



Itse olen lievästi ylipainoinen, enkä osaa kuvitella, kuinka joku mies voisi kiinnostua minusta ja miten kehtaisin ikinä näyttäytyä kenenkään edessä alasti!



Lihon koko ajan, ja olen alistunut kohtalooni yksinäisenä naisena.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä, jotka ottavat jonkun virtahevon vaimoksi. Maailma on täynnä kauniita ja fiksuja naisia, miksi tyytyä siihen plösöön vaan sen takia, että se sattuu olemaan ainoa lähistön nainen joka ei ole varattu? Kävisivät mieluummin vaikka huorissa ja pysyisivät sinkkuina.

Minun vaimoni on kaunis ja hoikka, ja tulee aina sellaisena pysymään koska osaa arvostaa kauneutta, ja pitää siitä että mielyttää minua.

Läskeille taas aina ja kaikkialla on tärkeintä vaan se oma iso maha, ja se nautinto että saa tunkea pullaa pullan jälkeen suuhun.

-mies


Ulkonäön voi menettää muullakin tavalla, kuin lihomalla. Mieti sitä, jos pystyt.

Vierailija
22/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan superdieeteissä on hirveän lihavia naisia ja kaikilla on mies. Mistä ihmeestä ne löytää ne miehet ja miten ne kehtaa iskeä ne?? Itse olen lievästi ylipainoinen, enkä osaa kuvitella, kuinka joku mies voisi kiinnostua minusta ja miten kehtaisin ikinä näyttäytyä kenenkään edessä alasti! Lihon koko ajan, ja olen alistunut kohtalooni yksinäisenä naisena.


Jokainen nainen saa miehen jos haluaa. Ainoastaan hän itse estää saamasta miestä.

Juuri tuoööainen ajattelutapa että olen aina yksin ja en kehtaa näyttäytyä alasti on syy yksinoloon. Itseluottamus on ainoa asia mitä tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kai se onni tulee itse kullekin joskus, pitää vaan uskoa ja toivoa..

Kun se ei vain pidä paikkaansa. En halua viedä keneltäkään toivoa, mutta ihan oikeasti on elänyt ja kuollut monia ihmisiä, jotka eivät ole tiettävästi koskaan onnea löytäneet, saati parisuhdetta. Kuolleet yhtä yksin kuin elivätkin, joko luonnollisesti tai oman käden kautta. Ainakin mun suvussa näitä vanhapiikatätejä on riittänyt, varmaan mustakin tulee sellainen. Olen muuten itse normaalipainoinen. Enkä voi minäkään kuin hämmästellä, miten lihavan on mahdollista löytää hyvä mies, kun ei normaalipainoisellekaan meinaa onnistua. Johtopäätös: kyse ei sittenkään ole kiloista tai ulkonäöstä, vaan jostain mystisestä henkisestä ominaisuudesta, jonka vain miehet voivat naisessa aistia.


Vaan itseluottamus ja aktiivisuus. Itseluottamuksen puute on asia minkä takia miehet ei naista halua. Kusipäisyys on toinen.

Jos ei ole kusipää ja on itseluottamusta niin saa miehen. Varsinkin jos tekee asialle jotain ja kelpuuttaa normaalin miehen (ei järjettömiä vaatimuksia). Ei se sen ihmeellisempää ole.

Mutta tuo itseluottamuksen puute on sellainen että sitä ei kestä kukaan. Eikä kyllä seksuaallisuudenkaan puute ole hyvästä.

Ihan normaali nainen jolla on itseluottamusta ja nauttii seksistä kelpaa aivan varmasti miehille

Vierailija
24/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuin mieheeni. Nyt painoa on yli 20 kg enemmän. On miehelläkin ikää ja painoa kertynyt, ensitapaamisesta on jo yli 20 vuotta. Ja rakastan miestäni ja hän minua muistakin kuin ulkoisista syistä.

Vierailija
25/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on parisuhdemarkkinoilla niin kauhean kova kysyntä, että kaikenlaiset ja -kokoiset naiset saavat aina miehen. Miehet eivät ole niin nirsoja. Monelle kelpaa muhkumpikin.


Juuri näin on asia

Vierailija
26/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuin mieheeni. Nyt painoa on yli 20 kg enemmän. On miehelläkin ikää ja painoa kertynyt, ensitapaamisesta on jo yli 20 vuotta. Ja rakastan miestäni ja hän minua muistakin kuin ulkoisista syistä.

jos olit aikaisemmin hoikka ja siihen on tullut +20 kg, niin et edelleenkään ole sairaalloisen lihava.

Minä en itse ymmärrä miten joku haluaa puolisokseen 150+ kiloisen, josta tietää että kuolema korjaa kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni, joka on minua 8 vuotta nuorempi ja parikymmentä kiloa kevyempi (vaikka 10 cm pidempi) ihan netistä. Hän etsi sielunkumppania, naista joka olisi ystävä ja helppo ihminen jonka kanssa elää. Löysi sellaisen minusta eikä läskini ole haitanneet menoa.

Onko sulla enemmän rahaa.. tms tuotko enemmän rahaa pöytään/perintö/jne.

eikä ole erityisen isoa perintöäkään tiedossa.

Se on ilmeisesti joillekin vaikea uskoa että mies ja nainen voivat ihastua toisiinsa ensisijaisesti henkisten, ei materiaalisten ja ulkoisten asioiden takia. Mutta niin voi todella käydä. Me ihastuimme toisiimme keskustelemalla metafysiikasta, uskonnoista, hengellisyydestä, maailmanpolitiikasta, ulkopolitiikasta jne. Pitkään vaan meseiltiin ja puhuttiin puhelimessa ennen kuin edes nähtiin ja silloin kun nähtiin oltiin jo molemmat niin ihastuneita kun löytyi harvinainen sielunkumppani että tuskin ulkonäöllä olisi kummallekaan ollut enää mitään merkitystä.

Mulla ainakin on aina olltu niin että jos rakastan jotain ihmistä, hän myös näyttää minun silmääni miellyttävältä vaikkei olisi ollenkaan kaunis tai komea. Ilmeisesti miehelleni on samoin :)

Joku mainitsi siitä urheilullisuudesta - mun mies ei harrasta mitään urheilua vaan on sohvaperuna kuten minäkin, mutta hän on vaan luonnostaan hoikka sohvaperuna.

Mun mieheni on n 20 kiloa ylipainoinen eikä perinteeisen komeakaan, mutta paino keskittyy keskivartaloon eli masua on. Sen on tullut n 30v:nä (ennen minua) kun elintavat oli huonot ja DB2 ei oltu vielä huomattu.

Olin aina kuvitellut etten voisi olla "masukkaan" miehen kanssa (ex oli hyvin atleettinen) mutta ihastuin hänen älykkyyteensä, siihen miten hän kohteli minua arvostavasti ja rakastavasti, keskusteluihin ja hyvään seksiin - ja siihen miten loistava isä hän on. Ja yllättäin se masu katosi meidän väliltä - noin kuvaannollisesti.

Mies on lähes 2m, upeat hoikat sääret ja piukka treenattu (ex urheilijan) peppu, kädet jotka osaa tehdä mitä tahansa (pari taloa rakentanut, korjannut vanhan jenkin jne.) ja sydän puhdasta kultaa.

MIksi olisin antanut tuon yhden ruumiinosan pilata kaiken....? Jo 17 vuotta sitä on paijailtu joka päivä;)

Mutta en usko että olisin pitänyt siitä jos hän olisi antanut itsensä lösähtää ja lihoa liikaa yhdessäolomme aikana. Itsekin pidän huolta ulkomuodostani ja painostani.

Vierailija
28/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/116... Ja seksi laihduttaa, sitä on paljon :D

3 vuoden aikana, jos mitat on edelleen nuo??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/43 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosta itsetunnosta se on kiinni saatte ap miehen!



KUKAAN ei jaksa sellasta joka sitten jamoo: oonks-mä-lihava-enhän-mä-oo-susta-läski....



Pitää vaan ottaa se asenne että olen tällainen ihminen, hyväksy minut sellaisena tai lähe meneen!



Ja mitä itse etsit: täydellistä virheetöntä miestäkö ? Ei (terveet) miehet etsi mitään barbie-naista.

Vierailija
30/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme, ja siitä asti olemme olleet joka päivä yhteydessä toisiimme.



Mistä lihavat miehet sitten löytävät vaimonsa? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme, ja siitä asti olemme olleet joka päivä yhteydessä toisiimme. Mistä lihavat miehet sitten löytävät vaimonsa? ;)

Onko miehesi lihava? Minä kun en haluaisi lihavaa miestä, vaikka itse olen.

Vierailija
32/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kuin sä arvotat ihmisiä (itsesi ja muut) ulkonäön perusteella, et tule löytämään onnea.



Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, niin huomaat, että sussa on paljon hyviä puolia, joihin ihastua. Samoin muissa. Ei ulkonäkö ole se kaiken a ja o.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ehkä siitä poikkeuksellinen tapaus että ei todellakaan ole kiinnostunut ihanteista missään mielessä. Itse on normaalipainoinen mutta ulkomuoto vähän erikoinen vrt. tavismies.

Vierailija
34/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi sä vaan alistut kohtaloosi? Ootko sä yrittänyt laihduttaa tai ainaki pitää painon nykysellään. Lievä ylipaino tuskin on este miehen saannille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni, joka on minua 8 vuotta nuorempi ja parikymmentä kiloa kevyempi (vaikka 10 cm pidempi) ihan netistä. Hän etsi sielunkumppania, naista joka olisi ystävä ja helppo ihminen jonka kanssa elää. Löysi sellaisen minusta eikä läskini ole haitanneet menoa.

Vierailija
36/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on hoikka mies (vaatteet S-M). Ihan illan vietossa tapasimme 3 vuotta sitten.



Minä tosin olen sinut kilojeni kanssa, olenhan täydellisen muhkea paketti :P Ja seksi laihduttaa, sitä on paljon :D

Vierailija
37/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaaminen onkin hänelle helpompaa, kun on vanhaa taustaa.



Moni lihoo vuosien varrella ja harvan puoliso siksi hylkää. Tuokin mies Jutan ohjelmassa tuntuu rakastavan avovaimoaan oikeasti. Itse olen aina ollut pyöreä (60-70 kg parikymppisenä) ja nykyään ihan lihava (95 kg). Miehiä on kyllä aina riittänyt kiloista huolimatta, mutta mä en ole koskaan hoksannut hävetä itseäni, ehkä siinä salaisuus. Nykyään olen naimisissa ja haluan laihtua terveysvaikutusten vuoksi. Tavoitteeni on kuitenkin olla normaalipainon ylärajalla tai jopa lievästi ylipainoinen ennemmin kuin normaalipainon alarajoilla tai alipainoinen.

Vierailija
38/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on hoikka mies (vaatteet S-M). Ihan illan vietossa tapasimme 3 vuotta sitten.

Minä tosin olen sinut kilojeni kanssa, olenhan täydellisen muhkea paketti :P Ja seksi laihduttaa, sitä on paljon :D

Vierailija
39/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kauniista vastauksista. Olin varma, että saan haukut, mutta erehdyin :)



Joo, itsetunto on huono. En ole oikeasti varmaan hullumman näköinen, mutta itsekritiikki on aivan hirveä. Pitäisi varmaan käydä jonkun viisaan juttusilla.

Vierailija
40/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikku hiljaa lihonut lasten syntymän jälkeen. Miehelleni kelpaan näine lihoinineni, sanoo aina et sinä ole liian lihava, painoa on nyt 85 kg.