Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nuo jättilihavat ovat löytäneet itselleen miehen?

Vierailija
30.01.2013 |

Jutan superdieeteissä on hirveän lihavia naisia ja kaikilla on mies. Mistä ihmeestä ne löytää ne miehet ja miten ne kehtaa iskeä ne??

Itse olen lievästi ylipainoinen, enkä osaa kuvitella, kuinka joku mies voisi kiinnostua minusta ja miten kehtaisin ikinä näyttäytyä kenenkään edessä alasti!

Lihon koko ajan, ja olen alistunut kohtalooni yksinäisenä naisena.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän kuin nyt, taisin olla jotain 85kg ( olen 172cm). Nyt 18v myöhemmin painan reippaasti enemmän- tapasimme ihan opiskelijaillassa kapakassa.

Olisiko se sitten itsetuntokysymys..?

Mieheni on normaalipainoinen, harrastuksenaan mm. juoksu... juu ei saa minusta maratonikaveria.

Vierailija
42/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne saadut ansiot heti putoa ja ruoka on vaan vieläkin liian hyvää, eikä kilot minua haittaa, mutta saavat kyllä samalla poistua

-9-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko, että normaalipainoinen mies tykkäisi kovin hyvää, jos tavatessa hoikka nainen turpoaa kymmeniä kiloja.

Kiva, jos he jaksavat sanoa, ettei lihavuus haittaa, mutta minä en tuohon usko. Etenkin, jos mies on itse urheilullinen eli arvostaa kuntoa ja liikkuvaa elämäntapaa, on vaikea kuvitella, että hän tykkäisi lihavasta sohvaperunasta.