Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet syyksi, jos hyvännäköinen nuori nainen on aina vaan sinkkuna?

Vierailija
27.01.2013 |

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joka olisi 25-30v. ja ei olisi koskaan seurustellut pidemmän aikaa, että hänessä on joku vikana, kun ei ole seurustellut (olipa komea tai ei). tuttavia seuratessani olen tämän todennut, että ne jotka ovat aina yksin, heissä on joku vika eli ei sopeudu parisuhteessa elämiseen. esim. mt-ongelmaa, vaikea luonne, sosiaalisesti lahjaton, a-ongelma tms. ihmisellä on luontainen tarve olla jonkun kanssa, eikä yksin.ihminen on loppujen lopuks laumaeläin.

Vierailija
22/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tyytyy ihan mihin tahansa luuseriin, jottei joudu elämään yksin. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en usko heidän olevan oikeasti kiinnostuneita. Mietin aina, että miksi joku voisi olla minusta kiinnostunut, kun viereisessä pöydässä joku on minua paljon paremman näköinen ja hoikempi ja sillä on isommat tissit.

Vierailija
24/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kaappilesbo.

Vierailija
25/72 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa olisi ollut molemminpuolista kinnostusta. Ne, jotka ovat olleet kiinnostuneita minusta, eivät ole itseäni sytyttäneet. Ja ne, joista olen ollut kiinnostunut, eivät ole kiinnostuneet minusta.

Ja kyse ei ole siitä, että kiinnostuisin liian "tasokkaista". Päinvastoin. Luulen, että valtaosan mielestä nämä minusta kiinnostuneet olisivat olleet "tasokkaampia" kuin nämä, joista itse kiinnostuin.

Vierailija
26/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tyytyy ihan mihin tahansa luuseriin, jottei joudu elämään yksin. Valitettavasti.

Ihminen rakastuu siihen keneen rakastuu. Joskus tuntuu, että henkilö joka ei pysty tuntemaan rakkautta ketään kohtaan on tunne-elämältään vaurioitunut. Ja mitä pidempään on sinkkuna, sitä vaikeampaa on kyetä enää parisuhteeseen.

Vierailija
27/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat pelätä eivätkä uskalla lähestyä. Ihailevat ehkä kaukaa, mutta eivät usko että heillä olisi mahdollisuuksia.

Tai sitten naisen on vaan vaikea löytää itselleen sopivaa kumppania. Kaikki miehet ei kestä sitä, että nainen on älykäs ja menestyvä.

Sellaiset tavalliset kauniit tyhjäpäät tekevät kyllä kauppansa, mutta kyllä niiden miehet sitten myöhemmin kiroaa, kun ei sen bimbon kanssa pysty mistään keskustelemaan.

Vierailija
28/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella palstalaisella on sellainen kotonaan.

Ikävä kyllä.

Toisaalta on tärkeää, että itse on tyytyväinen siihen, mitä on onnistunut saamaan elämäänsä.

Vierailija
29/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset tavalliset kauniit tyhjäpäät tekevät kyllä kauppansa, mutta kyllä niiden miehet sitten myöhemmin kiroaa, kun ei sen bimbon kanssa pysty mistään keskustelemaan.

Mistä muuten tulee tämä oletus että miehet olisivat jotenkin automaattisesti fiksumpia ja kaipaavat fiksua keskustelua? Kyllä niitä tyhjäpäisiä miehiä on siinä kuin naisiakin. Sopivat hyvin yhteen.

Vierailija
30/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani todella hyvännäköinen ja herttainen nainen on niin huomionkipeä, ettei malta jäädä yhteen mieheen. Miehet hullaantuvat häneen, mutta kun flirttailee, keimailee ja hakee huomiota kaiken aikaa, tulee uusia miehiä ja nainen ihastuu aina uudelleen ja uudelleen. Tai ihastuu ihastumisen tunteeseen? "Ihastuksia" saattaa olla samaan aikaan 3 ja nainen siis reilusti yli kolmikymppinen. Sitten joku "oikea" heivaa hänet kun naisella virveliä vähän joka suuntaan, jää siksi lopulta yksin. Surullista.

Vierailija
31/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkkä ajatuskin toisen ihmisen edessä alasti olemisesta ahdistaa joten torjun jokaisen miehen heti kättelyssä. Ja nykyään häpeän myös kokemattomuuttani, koska olen jo niin "vanha".

Olen päälle parikymppinen mutta pian kuitenkin itsekin jo niin 'vanha'. Toisaalta ahdistaa mutta toisaalta en koe sosiaalista painetta olla väkisin toisen kanssa. Eihän se olisi oikein toista kohtaan jos en ole täysillä kuitenkaan mukana.

Nimittäin tuollainen ei välttämättä helpota itsestään iän myötä tai muutenkaan, vaan pikemminkin voi muodostua vielä suuremmaksi kynnykseksi millekään suhteelle. Kohta oletkin sitten päälle 30 ikineitsyt vanhapiika, tuttavapiirin feidaama ja ulkomaailman kummeksuma. Ei siinä mitään jos tuo on sulle ok, mutta jos haluat olla ns. sosiaalisesti hyväksytty ei kauheasti kannata odotella.

Vierailija
32/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella palstalaisella on sellainen kotonaan. Ikävä kyllä. Toisaalta on tärkeää, että itse on tyytyväinen siihen, mitä on onnistunut saamaan elämäänsä.

eikä kaikki ongelmat näy heti suhteen alkuvaiheessa. Hassua että luulet olevasi onnellinen sinkkuna, koska luet av:lta, miten kamalia muiden naisten miehet ovat. Sinäkin voit olla monien miesten mielestä todella ärsyttävä ämmä, eivätkä he sinua huolisikaan.

Vierailija
33/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hyvännäköinenkin nainen voi olla sinkku vain siitä syystä, ettei käy sellaisissa paikoissa, joissa voisi luontevasti solmia suhteita miehiin. Esim. jos opiskelee naisvaltaista alaa, ei kauheasti käy baareissa eikä myöskään omaa isoa kaveriporukkaa, jonka kautta tutustuisi helposti uusiin miehiin, niin helpostihan siinä sinkuksi jää. Ei todellakaan tarvitse olla mikään hullu tai vittumainen, riittää että on vähän epäsosiaalinen ja kotona viihtyvä.

Vierailija
34/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on jo epätodennäköistä, että hän enää perustaa perhettä. Se juna meni jo.

Vierailija
35/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nyt haluan 10v vapautta. Kiitos. Ai niin. Häämekko (olisko 12v vanhaa ja kolme (!) kihlasormusta löytyy:)

Vierailija
36/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että täydennätte toisianne. Sinä haet kulmakaupasta kaljaa ja hän tyhjentää pullot.

Vierailija
37/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen ihan hyvännäköinen, mutta edelleen 28-vuotiaana sinkku, säätöjä on kyllä ollut.

Syynä tähän on mun asettama rima miehille, jonka vain harva on ylittänyt. On myös vaikea törmätä näihin kunnon miehiin, sillä en luuhaa baareissa joka viikonloppu, olen lukiosta lähtien ollut naisvaltaisella alalla (sekä opiskelu- että työpaikka), joten ystäväpiiriini ei kuulu isoa määrää miehiä.

Mutta mieluummin olen sinkku kuin tyydyn vähempään. Ajatteleekoon muut mitä lystää.

Vierailija
38/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkkä ajatuskin toisen ihmisen edessä alasti olemisesta ahdistaa joten torjun jokaisen miehen heti kättelyssä. Ja nykyään häpeän myös kokemattomuuttani, koska olen jo niin "vanha".

Olen päälle parikymppinen mutta pian kuitenkin itsekin jo niin 'vanha'. Toisaalta ahdistaa mutta toisaalta en koe sosiaalista painetta olla väkisin toisen kanssa. Eihän se olisi oikein toista kohtaan jos en ole täysillä kuitenkaan mukana.

Nimittäin tuollainen ei välttämättä helpota itsestään iän myötä tai muutenkaan, vaan pikemminkin voi muodostua vielä suuremmaksi kynnykseksi millekään suhteelle. Kohta oletkin sitten päälle 30 ikineitsyt vanhapiika, tuttavapiirin feidaama ja ulkomaailman kummeksuma. Ei siinä mitään jos tuo on sulle ok, mutta jos haluat olla ns. sosiaalisesti hyväksytty ei kauheasti kannata odotella.

Alkoi ahdistaa vieläkin enemmän.

Vierailija
39/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nyt haluan 10v vapautta. Kiitos. Ai niin. Häämekko (olisko 12v vanhaa ja kolme (!) kihlasormusta löytyy:)

Tässä puhuttiin ikisinkuista, joilla ei ole ollut lainkaan parisuhdetta.

On ihan normaalia, että ihmisellä on sinkkujaksoja. Minullakin oli 6 vuoden suhteen jälkeen 6 sinkkuvuotta ja nyt olen taas ollut 4 vuotta suhteessa.

Vierailija
40/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että täydennätte toisianne. Sinä haet kulmakaupasta kaljaa ja hän tyhjentää pullot.

Mieheni kyllä tupakoi parvekkeella ja juo joskus pari kaljaa, mutta en koe sitä ongelmaksi.

Mieheni ei myöskään petä ja seksielämämme on vilkasta.

PS. Miksi muuten lapseton ikisinkku kyylää tällä palstalla perheellisten elämää ja haukkuu muiden miehiä luusereiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi