Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet syyksi, jos hyvännäköinen nuori nainen on aina vaan sinkkuna?

Vierailija
27.01.2013 |

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Valtaväestöstä kovasti poikkeavat kiinnostuksenkohteet, jotka toivoisi jakavansa kumppaninsa kanssa (mitä taviksempi on, sitä helpompi on löytää seuraa, vaikkei olisi mitenkään hyvännäköinenkään - outoja tyyppejä on vähemmän, etenkään samalla lailla outoja kuin itse)

- Huono tuuri

- Ei ole kovin kiinnostunut edes parisuhteesta

Vierailija
2/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä joissa ollaan toisia varten, niinkuin esiinnytään että tällaisen sain, ja sitten niitä, joissa ollaan itseä varten sielunkumppanin kanssa.

mitä taviksempi on, sitä helpompi on löytää seuraa, vaikkei olisi mitenkään hyvännäköinenkään - outoja tyyppejä on vähemmän, etenkään samalla lailla outoja kuin itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä itse yritä niin aktiivisesti tutustua miehiin. Voi olla myös huono itsetunto, eikä rohkeutta riitä yrittää ketään, vaikka joku kiinnostaisi. Odottaa, että mies tekisi aloitteen.

Voihan se olla myös vittumainen luonteeltaan. Ei sillä ulkonäöllä pitkälle pötkitä, jos on käytökseltään kamala. :)

Vierailija
4/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla myös vittumainen luonteeltaan. Ei sillä ulkonäöllä pitkälle pötkitä, jos on käytökseltään kamala. :)

Vierailija
5/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole siksi seurustellut koskaan vaikka olen yli kolmekymppinen ja minuun on moni ihastunut ulkonäön takia. Mutta olen kuulemma kylmä ja omituinen, pelottava ihminen. Omasta mielestäni olen vain vähän ujo ja sosiaalisesti kömpelö.

Vierailija
6/72 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharva nainen on lesbo. Miehistä homoja on huomattavasti suurempi prosentti.

Mielestäni on outoa, että jonkun sinkkuutta mietitään. Miksi ihmisiä kiinnostaa aihe? Pariutuminen on täysin vapaaehtoista. Monelle naiselle tosin erittäin suuri päämäärä.

että miksi esim. 30-vuotias nainen haluaisi olla kaappilesbo tänä päivänä.

Vierailija
7/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sitoutua keneenkään kuin itseensä. Tai ei ole vain tullut sellaista miestä joka kolahtaa. Miksi edes ottaa jokaista tyrkkyä jos ei itsestä tunnu hyvältä. Kyllä sen sitten tietää kun jalat menee alta.

Itse olin viisi vuotta sinkkuna teinirakkauden jälkeen ja kyllä miehiä olisi ollut ja saanut. Mutta kun ei vain tuntunut hyvältä, ennn kuin tapasin mieheni.

Vierailija
8/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkkä ajatuskin toisen ihmisen edessä alasti olemisesta ahdistaa joten torjun jokaisen miehen heti kättelyssä. Ja nykyään häpeän myös kokemattomuuttani, koska olen jo niin "vanha".

Vierailija
9/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii jotain supermiestä, luulee liikoja itsestään, on todella tyhmä tai mielenterveysongelmia.

Vierailija
10/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joka olisi 25-30v. ja ei olisi koskaan seurustellut pidemmän aikaa, että hänessä on joku vikana, kun ei ole seurustellut (olipa komea tai ei). tuttavia seuratessani olen tämän todennut, että ne jotka ovat aina yksin, heissä on joku vika eli ei sopeudu parisuhteessa elämiseen. esim. mt-ongelmaa, vaikea luonne, sosiaalisesti lahjaton, a-ongelma tms. ihmisellä on luontainen tarve olla jonkun kanssa, eikä yksin.ihminen on loppujen lopuks laumaeläin.

Vierailija
11/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso, vittumainen tai joustamaton yleensä.

Vierailija
12/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin ajattelen ettei sille kelpaa kukaan ja pian jää luu käteen.

Jos tavallinen, niin ajattelen, ettei ole saanut ketään.

Vierailija
13/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tarvitse toista ihmistä elämäänsä eikä parisuhdetta. Yksinkin voi olla erittäin onnellinen.

Vierailija
14/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen arvaukset. Etsii jotain supermiestä, luulee liikoja itsestään, on todella tyhmä tai mielenterveysongelmia.

Voihan olla, ettei nainen ole kovin kiinnostunut parisuhteesta.

Vierailija
15/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on, että hän on salaa suhteessa varattuun mieheen ja uskoo tämän lupauksia vaimon jättämisestä?

Vierailija
16/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa halua toista ihmistä sotkemaan elämäänsä, kun yksinkin on ihan onnellinen ja pärjää hyvin.

Vierailija
17/72 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanotaan hyvännäköiseksi ja kauniiksikin, mutta itse koen olevani todella ruma. Tämä (huono itsetunto) syynä sinkkuuteeni.

Vierailija
18/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman elämäntapasinkun. Eivät halua elää parisuhteessa. Muita säätöjä kyllä on, mutta ei elämänkumppaneita.

Sitten tunnen niitä ei-vapaaehtoisesti sinkkuja, mutta hyvännäköisiä. Näillä on poikkeuksetta hankala luonne. Saavat kyllä miehiä - mutta 2kk-1 vuosi ja mies kuin mies kyllästyy oikutteluun ja lähtee.

Vierailija
19/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkkä ajatuskin toisen ihmisen edessä alasti olemisesta ahdistaa joten torjun jokaisen miehen heti kättelyssä. Ja nykyään häpeän myös kokemattomuuttani, koska olen jo niin "vanha".

Olen päälle parikymppinen mutta pian kuitenkin itsekin jo niin 'vanha'. Toisaalta ahdistaa mutta toisaalta en koe sosiaalista painetta olla väkisin toisen kanssa. Eihän se olisi oikein toista kohtaan jos en ole täysillä kuitenkaan mukana.

Vierailija
20/72 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luultavasti luonteeltaan vaikea ihminen. Tulee mieleen, että henkilöllä on myös jonkinasteinen luonnehäiriö. Jos ei pysty muodostamaan parisuhdetta kenenkään kanssa, niin sosiaaliset taidot ovat myös heikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme