Vauvalla huomenna 3kk neuvola enkä osaa päättää annanko laittaa rokotukset vai en!
esikoiselle otettiin kaikki, eikä niistä mitään haittoja ole tullut, silloin kun ei osannut vielä mitään kyseenalaistaa.
Huomenna meillä on myös vyöhyketerapia ennen neuvolaa, kysäsen terapeutilta senkin mielipidettä kannattaako ne ottaa vai olla ottamatta
Kommentit (568)
rokotekriittistä informaatiota tullut taas oikein olan takaa. Not. Edes artikkelin nimeä ei saada Ms. Tietotoimistolta puristettua. Tosin siellä se nyt todennäköisesti googlettaa pää punaisena edes jotain.
Vaikka en mä kyllä tiedä viitsinkö sittenkään, kyllä sä sen löydät itsekin. Vai oletko ihan avuton ja tarvit apua yhden, ei edes niin pitkän, ketjun lukemiseen? Yliopistossa koulutettu eikä osaa palstalla kommentteja lukea, voi herranjestas sentään. Kaikkiko sulle pitää valmiiksi nenän eteen tuoda? Otapa google ja kokeile, se tulee sieltä ihan ekana kun vaan kirjoitat oikeat hakusanat.
Katsos kun mä saan väittää mitä haluan eikä mun tarvi lähdettä kertoa jos en halua. Näinhän se menee, todista sä että olen väärässä. Muuten se kommentti on faktaa :)
Ja tietäisitpä vaan kuinka me sulle täällä naureskellaan, mun miehellä oli melkoisen hauskaa kun se luki sun yliopistokokemuksistas :)) Perusjutut noin hukassa, voi voi. Tosin vähitellen alkaa mennä säälin puolelle, ei kukaan oikeesti voi olla noin tyhmä, vai voiko?
Sitä sanotaan, et älä lyö lyötyä, mut kysyn kuitenkin... Onko se sun mies läheistäkin sukua sille Puolassa asuvalle mielikuvitussukulaiselle? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
että kyllä mä kerron artikkelin jos :D. Ja siis tiedoksi, että ihan kaikki kyllä tietää ettei sulla ole mitään artikkelia.
Ja aikamoista ojaa kaivoit itsellesi siinäkin että tuolla viittasit haittalista olevan osa tätä artikkelia. Oukei! Hirmuiset haitat ovatkin sitä, ettei edes yksi kymmenestä miljoonasta rokotetusta saa samaa kompilikaatiota, joka itse taudissa on luokkaa yksi kahdestatuhannesta. Tai ylipäänsä että komplikaatioit ovat niin perin harvinaisia, että on vaikea sanoa johtuvatko ne edes rokotteista. Ei oikein hyvä alku tälle sun artikkelille :DDDD.
sinut valtuutti puhumaan kaikkien puolesta? En minä ainakaan. Ja minuakin ärsyttää tuo sinun varsin ylimielinen asenteesi.
Mitä tästä keskustelusta on opittu? Sen että rokotteiden vakavat haitat ovat erittäin harvinaisia, toisin kuin itse tautien.
Ap:n vyöhyketerapeutilla on kymmenien vuosien koulutus.
Ja minuakin ärsyttää tuo sinun varsin ylimielinen asenteesi.
tyypille joka esittää väitteen mutta ei millään suostu paljastamaan lähdettään.
rokotekriittistä informaatiota tullut taas oikein olan takaa. Not. Edes artikkelin nimeä ei saada Ms. Tietotoimistolta puristettua. Tosin siellä se nyt todennäköisesti googlettaa pää punaisena edes jotain.
Vaan kääntää tätä hulvatonta keskustelua englanniksi kun tää on niin oiva kevennys ens kuun conffaan! :-) Tänks!
Jäin muuten miettimään että mitä sä niistä haittavaikutuksista stressaat, onko sulla rokotusikäinen lapsi?
Ja tietäisitpä vaan kuinka me sulle täällä naureskellaan, mun miehellä oli melkoisen hauskaa kun se luki sun yliopistokokemuksistas :)) Perusjutut noin hukassa, voi voi. Tosin vähitellen alkaa mennä säälin puolelle, ei kukaan oikeesti voi olla noin tyhmä, vai voiko?
Sitä sanotaan, et älä lyö lyötyä, mut kysyn kuitenkin... Onko se sun mies läheistäkin sukua sille Puolassa asuvalle mielikuvitussukulaiselle? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Eikä se keksi päästään olemattomia artikkeleja, eikä yritä päteä palstalla eikä leiki rokotusasiantuntijaa. Se on silleen vähän tylsä mies, mutta ei voi mitään ;)
No joko sä olet googlella löytänyt sen kommentin vai annetaanko vihje? Vai oletko sä nyt ihan oikeesti noin avuton tapaus?
En voisi olla vähempää huolestunut mun uskottavuuden menettämisestä tällä palstalla *tirsk*, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan... kiitos tästä postauksesta, tälle ulvotaan jo vedet silmissä.Nyt sitä kommenttia etsimään ja todistamaan sun omat väitteesi todeksi! Palkintona.... ta-ta-da-daaa.... artikkelilinkki! Tosin siitä voi joutua maksamaan saadakseen sen auki, mutta av-mammathan tienaavat ainakin 50kEur per vuosi. Ei siis hätää!
sitä lähdettäkään antaa :)) Ja jos joku sen kommentin tähän laittais, niin ei me sitä olematonta artikkelia kuitenkaan saada. Seuraavaksi sä kuitenkin sanoisit että me ollaan liian tyhmiä tai ilkeitä tai ettei sua sittenkään huvita, tai jotain muuta. Näähän ne on ne vakioselitykset :)
Minäkin haluaisin sen tietää. Kovasti sinä ainakin jaksat täällä asiasta kättä vääntää.Vaikka en mä kyllä tiedä viitsinkö sittenkään, kyllä sä sen löydät itsekin. Vai oletko ihan avuton ja tarvit apua yhden, ei edes niin pitkän, ketjun lukemiseen? Yliopistossa koulutettu eikä osaa palstalla kommentteja lukea, voi herranjestas sentään. Kaikkiko sulle pitää valmiiksi nenän eteen tuoda? Otapa google ja kokeile, se tulee sieltä ihan ekana kun vaan kirjoitat oikeat hakusanat.
Katsos kun mä saan väittää mitä haluan eikä mun tarvi lähdettä kertoa jos en halua. Näinhän se menee, todista sä että olen väärässä. Muuten se kommentti on faktaa :)
Miksi joku etsisi googlella ketjusta mitään? Ooksä vähän vajakki? Koskaan hakenut dokkarista CTRL+F komennolla mitään? :D
mutta en minäkään tuota kommenttia löytänyt muuten kuin sinun kirjoittamana. Taisit kyllä tämän taistelun hävitä.
pitkälle osa porukasta on valmis menemään, esimerkiksi keksimään todisteita täysin omasta päästään. Ja sitten ihmetellään kun suomalaisilla on tarpeeksi järkeä päässä olla tekemättä mitään arvottomia rokoteilmoitustietokantoja, jonne kuka tahansa häiriintynyt yksilö voi käydä kirjoittamassa mitä sattuu.
mutta en minäkään tuota kommenttia löytänyt muuten kuin sinun kirjoittamana. Taisit kyllä tämän taistelun hävitä.
Täällä on kylläkin useampia kirjoittajia.
No joko sä olet googlella löytänyt sen kommentin vai annetaanko vihje? Vai oletko sä nyt ihan oikeesti noin avuton tapaus?
et kai sinä googlella yrittänyt tuota artikkelia löytää? Suoraan vaan lehtien artikkeliluetteloihin ja niillä työkaluilla kirjaston sisältä. Mutta joku taisi tuosta vinkatakin jo. Vai google scholarsistako yritit etsiä?
pitkälle osa porukasta on valmis menemään, esimerkiksi keksimään todisteita täysin omasta päästään. Ja sitten ihmetellään kun suomalaisilla on tarpeeksi järkeä päässä olla tekemättä mitään arvottomia rokoteilmoitustietokantoja, jonne kuka tahansa häiriintynyt yksilö voi käydä kirjoittamassa mitä sattuu.
Tai terveydenhoitaja?
Mitä tästä keskustelusta on opittu? Sen että rokotteiden vakavat haitat ovat erittäin harvinaisia, toisin kuin itse tautien.
Jos otetaan esimerkiksi HPV-rokote. Täysin turha ja hyödytön. Mutta testataanpa sekin Suomen terveydenhuoltojärjestelmän kautta. Aha, sitähän testataankin täällä jo.
Minä vaan julistaudun voittajaksi, enkä kerro mistä sen kommentin löytää. En anna enää vihjeitäkään, kun ootte noin ilkeitä. Kommentti on faktaa koska sitä ei ole vääräksi todistettu eikä kukaan ole sen lähdettä löytänyt.
Mä alan olla asiantuntijan kanssa samaa mieltä, tyhmiähän te ootte.
Eikös sinne sen ilmon tee lääkäri? Tai terveydenhoitaja?
sellaista tietokantaa mihin se itse linkkasi, jonne kuka tahansa voi ilmoittaa mitä tahansa. Toisin sanoen hyödytöntä ajanhukkaa.
tietäväisyydessäsi :) Ja mä kyllä arvaan mitä sun yöpöydältä oikeasti löytyy iltalukemiseksi ;)