Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Uiminen tamponin kanssa? Ensikerta.

Vierailija
24.01.2013 |

Tilanne siis se,e ttä huomiseksi sovittu sosiaalisista syistä peruuttamattomat uimatreffit yhden ihmisen kanssa. Nyt menkat pukkaavat päälle pari päivää liian aikaisin.

En ole koskaan uinut enkä kuvitellutkaan uivani tamponin kanssa. Toimiiko se oikeasti eikä jää mitään punavanaa perään? Kuukuppia eälkää ehdottakokaan, en sellaista halua enkä ehdi hankkia enkä harjoittelemaankaan päivän varoitusajalla.

Kokemukset ja vinkit kehiin siis, kiitos.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa heikottaa heti kun olen laittanut sen sinne ja heikotus kestää niin kauan, kunnes tamponin poistan. Pari kertaa olen joutunut kuukautisten aikaan saunomaan ja uimaan ja on ollut pakko laittaa tamponi. Toisella kerralla tamponi tuli läpi tunnin saunomisen ja uimisen jälkeen ja piti jättää homma kesken (olimme maalla ja ulkohuussi kaukana, lisäksi paikalla puolituttuja niin en voinut ruveta vaihtamaan tamponia siellä saunalla). Toisella kerralla ei tullut yli, mutta koko ajan oli uidessa mielessä se ihana hetki, kun saan sen pois sieltä. Yleensä jätän uimiset väliin menkkojen aikana.

Vierailija
2/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 13-vuotiaana neitsyenä kun uimahallissa olin, enkä usko että ihan valtavan väljät paikat silloin oli. Mutta kyllä siis aina varsinkin kun jotain sammakkopotkuja on uidessa tehnyt on sitä vettä emättimeenkin mennyt, jo ennen synnytyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans on vettä nuoresta asti mennyt sisään.

Vierailija
4/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen useat kerrat tehnyt niin. JOs on tosi runsas vuotopäivän niin kannattaa sitten heti uinnin jälkeen käydä vaihtamassa tamponi, vettyneestä tamponista voi runsas vuoto tulla läpi aika pian. Mutta ei siis mitään ongelmaa, olen monta kertaa käynyt uimassa tamponin kanssa menkkojen aikaan.

Vierailija
5/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaihtanut uuden tamponin juuri ennen uintia ja piakkoin sen jälkeen. Etenkin runsaimpina päivinä. Enkä ole punaista vanaa jättänyt.

Vierailija
6/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vettyy? Voi kääks sentään.

Mutta kiitos, näin ajattelinkin toimia että juuri ennen ja heti jälkeen altaan vaihdan.

ap

Vierailija
7/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilota se naru silloin kun kekkuloit suihku/saunapuolella alasti. mikään ei ole roisimman näköistä kuin tamponin naru roikkumassa jalkovälistä. yyyyhhh!

Vierailija
8/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä ajatellut ettei tamponin kanssa voisi uida aivan normaalisti. Toki mukavuussyistä kannattaa vaihtaa se heti ennen ja jälkeen. Tosin ei itselläni ole mitään super megalomaanista vuotoa, siis sellaista ettei reilumman imukyvyn tamponi riitäisi.

Olen joskus miettinyt että miten pelkkiä siteitä käyttävät toimivat esim. etelänmatkalla tai kylpylälomalla? Ilmeisesti on oltava uimatta. En tajua miten sen vaikka uimarantapäivänä onnistuu jos ei voi mennä ollenkaan veteen?

Vierailija
9/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla olen pari kertaa joutunut uimaan tampoonin kanssa ja ei jää mitään punavanaa ja minulla ei se tampooni vety/kastu...ei vaikka lillun altaassa aika kauankin.

Vierailija
10/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisia ole sen lomaviikon aikana.

Olen joskus miettinyt että miten pelkkiä siteitä käyttävät toimivat esim. etelänmatkalla tai kylpylälomalla? Ilmeisesti on oltava uimatta. En tajua miten sen vaikka uimarantapäivänä onnistuu jos ei voi mennä ollenkaan veteen?

Vierailija
11/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettymisen ehkäisemiseksi suosittelen voitelemaan tamponin narun ja "peräpään" vaselinilla. Sitten se vesi ei imeydy tamponiin.

Vierailija
12/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos, näin ajattelinkin toimia että juuri ennen ja heti jälkeen altaan vaihdan.

ap

miten se vois olla imemättä vettä uima-altaassa? Laita tamponi vesilasiin ja testaa, vettyyhän se.

Vierailija
13/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

miten se vois olla imemättä vettä uima-altaassa? Laita tamponi vesilasiin ja testaa, vettyyhän se.

Pikemminkin voisi sanoa, että kääri tamponi lihaköntsään ja testaa. Se on kuitenkin pikkuisen eri asia onko tamponi vesilasissa vai emättimessä. Eikä se uimahallin vesi (kai??) siellä emättimessä edestakaisin vello. Vai onko jollakin niin avonaisena ammottava tavara että vesi virtaa tuosta noin vaan sisään? Yäk.

t. se joka suositteli vaselinia

Vierailija
14/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu anatomiasta. Vaikka niin kävisi, ei sieltä verta karkaa altaaseen, jos ei tamponi ole täpötäynnä.

Vierailija
15/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Pikemminkin voisi sanoa, että kääri tamponi lihaköntsään ja testaa. Se on kuitenkin pikkuisen eri asia onko tamponi vesilasissa vai emättimessä. Eikä se uimahallin vesi (kai??) siellä emättimessä edestakaisin vello. Vai onko jollakin niin avonaisena ammottava tavara että vesi virtaa tuosta noin vaan sisään? Yäk.

ihan tasan hörppää vettä.

Vierailija
16/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kun nousen ylös niin hulahtaa pari desiä vettä ulos, uinti siis mulle todellinen pillunpesu

Vierailija
17/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on muovia estämässä veden pääsyä sisään.

Vierailija
18/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ihan tasan hörppää vettä.

t. vaselin

Vierailija
19/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kun nousen ylös niin hulahtaa pari desiä vettä ulos, uinti siis mulle todellinen pillunpesu

Vierailija
20/48 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpauimarit ei varmaan koskaan harjoittele kuukautisten aikaan? Joka kuukausi on noin viiden päivän harjoittelutauko. Jep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan