En kestä! Joudun oleen miehen rakastajattaren kans tekemisissä
Mä en kestä tätä!
Tilanne siis se, että joudun kohtaan tän naisen säännöllisesti. Ja tämän lisäksi ovat miehen kanssa tiiviisti yhteyksissä, kun ovat kuulemma ystäviä, vaikka mies on laittanut suhteen katkolle. Ainakin siia toistaiseksi kun nyt siitä tuntuu siltä että haluaa panostaa avioliittoonsa.
Kyseessä siis kunnon kolmiodraama ja mä haluaisin vaan paeta. Mutta se ei ole mahdollista.
Selviytymisvinkkejä, anyone?
Kommentit (73)
liikuttaa mutta miestäsi ei näyttänyt liikuttavan kun on tehnyt mitä on, ei siinä paljon perhe ja avioliitto painanut, ei niin puupennin vertaa. Voihan se tietenkin olla jos teillä on mennyt huonosti niin tämä oli se viimeinen pakotie. Hyvästä suhteesta ei kukaan lähde pettämään, ei ota sitä riskiä. Kannattaisi vetää johtopäätökset ja ne osaat varmaan ihan itse tehdä ilman palstan apua, jos on itsetuntosi kohdallaan. Joku raasuhan jäisi tilanteeseen makaamaan ja antaisi loputtomiin vaan anteeksi. Ei ole mukava tilanne ollenkaan.
Ei meidän suhde viime vuosina mitään hekuman huippua ole ollut, mutta meillä on kaksi melko pientä lasta. Niin on parisuhteen hoito jäänyt vähän vähälle. Aika lailla mä olen ollut vastuussa arjen sujumisesta ja se on kiristänyt mun pinnaa, myönnetään.
Mutta kyllä mä ajattelin että elämänkumppaneina tästä pikkulapsiajasta selvitään, yhdessä. No, mies tekikin sitten omat ratkaisunsa.
Ap
Kerron vaan oman tarinani. Meillä on miehen kanssa pitkä ja onnellinen liitto, johon kuuluu yksi miehen hairahdus. On siis pettänyt kerran, kyseessä oli yhden illan juttu, ei tunnepuolen asioita.
Minä en sitä naista tuntenut, enkä sen kummemmin halunnut edes tietää. Ei siis ollut miehellekään ennestään tuttu.
No, tästä meni vain pari kuukautta, kun menimme silloin 1.luokalla olleen poikamme ensimmäiseen vanhempainiltaan. Yllätys oli suuri (ihan jokaiselle osapuolelle), kun tämä yhden illan hairahdus asteli luokkaan. Sattuipa olemaan poika samalla luokalla.
Myöhemmin (tai aika nopeastikin siis) pojistamme tuli oikein hyvät kaverit ja tämä nainen kävi muutaman kerran meilläkin poikaansa hakemassa.
Koko tilanne oli sellainen tragikoominen, ei oikein tiennyt itkiskö vai naurasko.
No, siitä selvittiin ja kannatti, olemme todella onnellisia nykyisin!
Me oltiin ystäviä molemmat perheet, niin lapset kuin vanhemmat. Oltiin tutustuttu just tän hoitopaikan kautta. Itse asiassa heidän suhde alko saman tien, mutta me muut tutustuttiin toisiimme sitä myöten. Tämä nainen on todellakin esittänyt olevansa mun kaveri, ollaan tehty yhdessä kaikennäköistä. Ja koko ajan tarkoituksena on ollut saada olla mun miehen kanssa.
Ap
Kerron vaan oman tarinani. Meillä on miehen kanssa pitkä ja onnellinen liitto, johon kuuluu yksi miehen hairahdus. On siis pettänyt kerran, kyseessä oli yhden illan juttu, ei tunnepuolen asioita.
Minä en sitä naista tuntenut, enkä sen kummemmin halunnut edes tietää. Ei siis ollut miehellekään ennestään tuttu.
No, tästä meni vain pari kuukautta, kun menimme silloin 1.luokalla olleen poikamme ensimmäiseen vanhempainiltaan. Yllätys oli suuri (ihan jokaiselle osapuolelle), kun tämä yhden illan hairahdus asteli luokkaan. Sattuipa olemaan poika samalla luokalla.
Myöhemmin (tai aika nopeastikin siis) pojistamme tuli oikein hyvät kaverit ja tämä nainen kävi muutaman kerran meilläkin poikaansa hakemassa.
Koko tilanne oli sellainen tragikoominen, ei oikein tiennyt itkiskö vai naurasko.
No, siitä selvittiin ja kannatti, olemme todella onnellisia nykyisin!
Me oltiin ystäviä molemmat perheet, niin lapset kuin vanhemmat. Oltiin tutustuttu just tän hoitopaikan kautta. Itse asiassa heidän suhde alko saman tien, mutta me muut tutustuttiin toisiimme sitä myöten. Tämä nainen on todellakin esittänyt olevansa mun kaveri, ollaan tehty yhdessä kaikennäköistä. Ja koko ajan tarkoituksena on ollut saada olla mun miehen kanssa.
Ap
Ja mieskin on kuulemma ollut rakastunut. Haluais kuulemma silti antaa meidän liitolle mahdollisuuden, näin ainakin väittää. En vaan tiedä.
Ap
Niin raa'alta kun se nyt kuullostaakin, niin tuo mies ei ole rakastamisen arvoinen! Ketään ei voi pakottaa pysymään missän liitossa ja miehesi on nyt aika selvästi osoittanut sen, että hänen kiinnostuksensa on ihan jossain muualla. Ei ole vain saanut sitä sanotuksi. Ei osaa päättää mitä haluaa ja haluais mielellään pitää kakun sekä syödä sitä. Eroa ja aloita uusi elämä luotettavan kumppanin kanssa. Nykyiseen et voi enää koskaan luottaa!
Niin raa'alta kun se nyt kuullostaakin, niin tuo mies ei ole rakastamisen arvoinen! Ketään ei voi pakottaa pysymään missän liitossa ja miehesi on nyt aika selvästi osoittanut sen, että hänen kiinnostuksensa on ihan jossain muualla. Ei ole vain saanut sitä sanotuksi. Ei osaa päättää mitä haluaa ja haluais mielellään pitää kakun sekä syödä sitä. Eroa ja aloita uusi elämä luotettavan kumppanin kanssa. Nykyiseen et voi enää koskaan luottaa!
Ap
Kohta huomaat taas olevasi naurun aihe. Mies ja toinen nainen nauravat sängyssä sinun tyhmyydellesi.
Kohta huomaat taas olevasi naurun aihe. Mies ja toinen nainen nauravat sängyssä sinun tyhmyydellesi.
Nytkin olen kaupassa :D
Mut joo, mun elämä on just nyt ihan hanurista. Mä vaan haluaisin saada sen hyvän miehen ja hyvän liiton takaisin mikä mulla oli muutama vuosi sitten.
ap
saamaan, ikävä juttu. Kunhan selvität itsellesi mitä haluat ja et ehkä tämmöistä, niin mieti vähän ja saat voimaa kun päätös tehty. Jos jätät hänet omiin unelmiinsa niin jossain vaiheessa alat puhtaalta pöydältä ja löydät uuden ihmisen elämääsi jos haluat.
saamaan, ikävä juttu. Kunhan selvität itsellesi mitä haluat ja et ehkä tämmöistä, niin mieti vähän ja saat voimaa kun päätös tehty. Jos jätät hänet omiin unelmiinsa niin jossain vaiheessa alat puhtaalta pöydältä ja löydät uuden ihmisen elämääsi jos haluat.
Meitä on koko ajan kolme tässä liitossa eikä meillä ole mitään mahdollisuuksia edes yrittää saada meidän yhteistä elämää toimimaan jos se nainen on aktiivisesti siinä edelleen mukana.
Mut ilmeisesti mä en pääse siitä eroon ellen mä itse lähde.
Ap
Mies höylää hoitotädin kanssa. Kunhan ei kohta olisi äitipuoli lapsellesi.
Ehkä olisi syytä hakeutua pariterapiaan tai harkita eroa ja hoitopaikan vaihtamista.
Tää nainen on mun toisen lapsen hoitotäti...
Ap
Mies höylää hoitotädin kanssa. Kunhan ei kohta olisi äitipuoli lapsellesi.
Ehkä olisi syytä hakeutua pariterapiaan tai harkita eroa ja hoitopaikan vaihtamista.
Tää nainen on mun toisen lapsen hoitotäti...
Ap
Ongelma on se, että hoitopaikan vaihto ei käy kovin nopeasti. Sen aikaa mä joudun kohtaan sen naisen sännöllisesti!
Ap
Kun kerrot kunnan varhaiskasvatusjohtajalle miksi haluatte vaihdon. Olen varma, että kunta toimii nopealla aikataululla. Ja jos hoitotäti on kunnan palkkalistoilla niin tuskin on viranhaussa ykkösenä sen jälkeen...
hallitus, jolla korkein päätäntävalta päiväkodissa. Ja hallituksen jäsenet ovat tietysti vanhempia. Laittaisin heille avoimen kirjeen, että pk:n johtaja on sitten ryhtynyt suhteeseen perheenisän kanssa, johon on asikassuhde.
Ei katsota missään hyvällä. Naikkonen voi olla jo ensiviikolla "sairauslomalla" ja lapsi saa pitää tutun hoitopaikkansa. Tuo on ihan tilanne, lähdetkö itse vai tehdäänkö tilanne julkiseksi?
Päiväkodin maine on tuossa jo uhattuna, sillä kuka haluaa viedä tuollaiseen päiväkotiin lapset?
Laita asia vireille heti huomenna.
Lisäksi mies ulkoruokintaan. Tuohan on ollut ihan törkeää käytöstä sekä mieheltä, että naiselta ammatillisesti.
Siis ihan tosi, mies kantaa huolta tämän PANONSA "seliviytymisestä" - entäs sinun, hänen vaimonsa, selviytyminen tilanteessa?!?
Jos miehesi on niin tunnevammainen, ettei itse tajua vaihtoehtojaan (joko ero tai todellinen panostaminen liittonne ja perheenne pelastamiseen), sinä kerrot ne hänelle selkeästi, kuten 52 asian hienosti ilmaisi. Vaihtoehtoja on tasan kaksi, eikä niistä toiseen voi kuulua minkäänlaista kontaktia tämän toisen naisen kanssa.
Ja todellakin, lapsen päivähoito järjestynee aika nopeastikin uusiksi, kun syitä vähän avataan julkisesti.
TOIMI HETI!