Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä! Joudun oleen miehen rakastajattaren kans tekemisissä

Vierailija
17.01.2013 |

Mä en kestä tätä!

Tilanne siis se, että joudun kohtaan tän naisen säännöllisesti. Ja tämän lisäksi ovat miehen kanssa tiiviisti yhteyksissä, kun ovat kuulemma ystäviä, vaikka mies on laittanut suhteen katkolle. Ainakin siia toistaiseksi kun nyt siitä tuntuu siltä että haluaa panostaa avioliittoonsa.

Kyseessä siis kunnon kolmiodraama ja mä haluaisin vaan paeta. Mutta se ei ole mahdollista.

Selviytymisvinkkejä, anyone?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallitus, jolla korkein päätäntävalta päiväkodissa. Ja hallituksen jäsenet ovat tietysti vanhempia. Laittaisin heille avoimen kirjeen, että pk:n johtaja on sitten ryhtynyt suhteeseen perheenisän kanssa, johon on asikassuhde.

Ei katsota missään hyvällä. Naikkonen voi olla jo ensiviikolla "sairauslomalla" ja lapsi saa pitää tutun hoitopaikkansa. Tuo on ihan tilanne, lähdetkö itse vai tehdäänkö tilanne julkiseksi?

Päiväkodin maine on tuossa jo uhattuna, sillä kuka haluaa viedä tuollaiseen päiväkotiin lapset?

Laita asia vireille heti huomenna.

Lisäksi mies ulkoruokintaan. Tuohan on ollut ihan törkeää käytöstä sekä mieheltä, että naiselta ammatillisesti.

Tää nainen on itsekin todennut että hän olisi voinut saada potkut mutta onneksi on ymmärtäväiset esimiehet. Eli siis kyllä kaikki on hänen työpaikalla tiedossa. Eivät tee oma-aloitteisesti asialle mitään. Organisaation hallinnosta en osaa sanoa, mut yksityinen tarha joka tapauksessa.

Eli siis vaihtoehdoksi jää että meidän lapsi vaihtaa oma-aloitteisesti hoitopaikkaa tai sit mä nostan helvetillisen metelin. Kumpi sit parempi kokonaisuutta katsoen. Joka tapauksessa lapsi olisi siellä enää tämän loppukevään.

Ap

Vierailija
2/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten viedä lapsia ei paikkaan hoitoon? Mitä saappaita jotkut naiset on! Vai oikein mies lupasi keskittyä tällä hetkellä enemmän avioliittoonsa :D ja sitten jos meneekin kuivaksi niin hoitotäti lohduttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten viedä lapsia ei paikkaan hoitoon? Mitä saappaita jotkut naiset on! Vai oikein mies lupasi keskittyä tällä hetkellä enemmän avioliittoonsa :D ja sitten jos meneekin kuivaksi niin hoitotäti lohduttaa?

Tässähän mä just pohdin et mitä helvettiä sitä tekee!

Ap

Vierailija
4/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up!

Vierailija
5/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen on mun toisen lapsen hoitotäti...

Ap

Vierailija
6/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä!

Tilanne siis se, että joudun kohtaan tän naisen säännöllisesti. Ja tämän lisäksi ovat miehen kanssa tiiviisti yhteyksissä, kun ovat kuulemma ystäviä, vaikka mies on laittanut suhteen katkolle. Ainakin siia toistaiseksi kun nyt siitä tuntuu siltä että haluaa panostaa avioliittoonsa.

Kyseessä siis kunnon kolmiodraama ja mä haluaisin vaan paeta. Mutta se ei ole mahdollista.

Aikoinaan minäkin selitin miehelleni, että haluan olla edelleenkin ystävä rakastajani kanssa vaikka lupasin, että pettäminen on loppu. Paskat, jatkettiin vanhaan malliin.

En usko, että suhde on katkolla, älä niele tuota!

Vierailija
7/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan viiti tollasta katella!!

Mä en kestä tätä!

Vierailija
8/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen on mun toisen lapsen hoitotäti... Ap

Ja mies on varmaan isäsi, jota ilman et tule toimeen...

Turha sun parkua, paskat on omissa housuissasi.

Vierailija
9/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä!

Aikoinaan minäkin selitin miehelleni, että haluan olla edelleenkin ystävä rakastajani kanssa vaikka lupasin, että pettäminen on loppu. Paskat, jatkettiin vanhaan malliin.

En usko, että suhde on katkolla, älä niele tuota!

Sen mä uskon et just nyt ne ei ehkä paneskele, mut muuten "ystävyys" jatkuu kuten ennenkin. Ja on vaan ajan kysymys ku intohimot taas leimahtaa...

Ap

Vierailija
10/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies höylää hoitotädin kanssa. Kunhan ei kohta olisi äitipuoli lapsellesi.

Ehkä olisi syytä hakeutua pariterapiaan tai harkita eroa ja hoitopaikan vaihtamista.

Ap

Vierailija
11/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen on mun toisen lapsen hoitotäti... Ap

Ja mies on varmaan isäsi, jota ilman et tule toimeen...

Turha sun parkua, paskat on omissa housuissasi.

Ap

Vierailija
12/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hoito-täti tosiaankin.

Vierailija
13/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole enää tekemisissä ja lapsi vaihtaa hoitopaikkaa. Paska juttu lapselle, mut vielä paskempi on vanhempien ero. Ero on edessä, jos tuo nainen on kuvioissa..

Tsemppiä hankalaan tilanteeseen!

Vierailija
14/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi syytä hakeutua pariterapiaan tai harkita eroa ja hoitopaikan vaihtamista.

Ap

Ap

Ongelma on se, että hoitopaikan vaihto ei käy kovin nopeasti. Sen aikaa mä joudun kohtaan sen naisen sännöllisesti!

Ap

Vierailija
15/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan KAIKKI välit poikki jos meinaatte selvitä.

Mieskin selkä seinää vasten! Se on joko tai jos haluaa perheen pitää pystyssä. Molempia ei voi saada.

Vierailija
16/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole asiallinen ja puhu vain pakolliset. Älä kysy kuulumisia, älä vastaa jos hän kysyy sinulta niitä.

Hanki lapselle uusi hoitotäti. Isi ei uutta "hoitotätiä" tarvitse.

Vierailija
17/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen itsetunto!

Jos miehesi on pettänyt sinua ystävänsä kanssa, on täysin kohtuullista olettaa ja vaatia, että tämä "ystävyys" ei jatku, mikäli parisuhde byritetään vielä pettämisdraaman jälkeen pelastaa. Jos miehesi ei suostu tähän, niin eipä hän silloin kauheasti ole valmis omista valinnoistaan vastuuta kantamaan ja parisuhteen eteen töitä tekemään! Itsehän meni ja petti; oma syynsä, jos menettää siinä pelissä sitten "ystävän".

Toinen asia: ei kai kukaan jatka lapsensa hoitosuhdetta sellaisen ihmisen kanssa? Siis haloo. Lapselle hankitaan tietysti uusi hoitaja, kun käy ilmi, että isi vehtaa entisen kanssa.

Aika tossukka olet itse, kun tuollaista katsot. Jos mies ei ole oikeasti kiinnostunut teidän liitosta, katuva ja valmis monella tapaa hyvittämään tekoaan ja panostamaan suhteenne elvyttämiseen, miksi ihmeessä jatkat liittoa hänen kanssaan?

Vierailija
18/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole asiallinen ja puhu vain pakolliset. Älä kysy kuulumisia, älä vastaa jos hän kysyy sinulta niitä.

Hanki lapselle uusi hoitotäti. Isi ei uutta "hoitotätiä" tarvitse.

Kaiken muun hyvän lisäksi tämän naisen lapset ja meidän lapset ovat olleet parhaita ystäviä. Ja ollaan muutenkin tultu kaikki hyvin toimeen, ollaan kyläilty toisillamme, käyty yhdessä risteilyillä ja muilla retkillä. Pidin häntä jonkinlaisena ystävänä siihen asti kunnes selvis että hän on "hoitanut" vimeisen vuoden mun miestä. On kuulemma rakastunut.

Ap

Vierailija
19/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uusi hoitopaikka järjestyy hyvinkin nopsaan, kun soitat asiasta vastaavalle ihmiselle ja kerrot syyn hoitopaikan vaihtoon. Hoitajalta kyllä äärettömän epäammattimaista käytöstä! Paitsi tietysti jos hoitotäti on yksityinen pph ja mitään vastaavaa tahoa ei ole. Silloinkin itkuinen puhelu päivähoitopaikoista vastaavalle saa teidän lapsen varmasti jonon kärkeen. Tottakai hoitopaikan vaihto on lapselle todella ikävä asia, mutta tässä tapauksessa en näe vaihtoehtoa.

Miehelle ehdoton kielto tämän taisen tapaamisen. Jos on jonkun kanssa pettänyt niin ei todellakaan voi palata kaveriksi. Se vaan ei onnistu. Miehellä ei ole pienintäkään oikeutta vaatia sinulta luottamusta varsinkaan juuri tuon naisen suhteen.

Vierailija
20/73 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen itsetunto!

Jos miehesi on pettänyt sinua ystävänsä kanssa, on täysin kohtuullista olettaa ja vaatia, että tämä "ystävyys" ei jatku, mikäli parisuhde byritetään vielä pettämisdraaman jälkeen pelastaa. Jos miehesi ei suostu tähän, niin eipä hän silloin kauheasti ole valmis omista valinnoistaan vastuuta kantamaan ja parisuhteen eteen töitä tekemään! Itsehän meni ja petti; oma syynsä, jos menettää siinä pelissä sitten "ystävän".

Toinen asia: ei kai kukaan jatka lapsensa hoitosuhdetta sellaisen ihmisen kanssa? Siis haloo. Lapselle hankitaan tietysti uusi hoitaja, kun käy ilmi, että isi vehtaa entisen kanssa.

Aika tossukka olet itse, kun tuollaista katsot. Jos mies ei ole oikeasti kiinnostunut teidän liitosta, katuva ja valmis monella tapaa hyvittämään tekoaan ja panostamaan suhteenne elvyttämiseen, miksi ihmeessä jatkat liittoa hänen kanssaan?

Mutta mä tarvin ilmeisesti jonkinlaisen potkun perseelle. Ei kymmenen vuoden liitosta ole helppo lähteä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi