En kestä! Joudun oleen miehen rakastajattaren kans tekemisissä
Mä en kestä tätä!
Tilanne siis se, että joudun kohtaan tän naisen säännöllisesti. Ja tämän lisäksi ovat miehen kanssa tiiviisti yhteyksissä, kun ovat kuulemma ystäviä, vaikka mies on laittanut suhteen katkolle. Ainakin siia toistaiseksi kun nyt siitä tuntuu siltä että haluaa panostaa avioliittoonsa.
Kyseessä siis kunnon kolmiodraama ja mä haluaisin vaan paeta. Mutta se ei ole mahdollista.
Selviytymisvinkkejä, anyone?
Kommentit (73)
paitsi että en tajua miksi sen lapsen pitää vaihtaa pois tutusta hoitopaikasta, eukko etsiköön uuden työpaikan.
Ja eiköhän se onnistu, jos kerrot tosiaan sille vastaavalle syyn ihan kuten se on.
paitsi että en tajua miksi sen lapsen pitää vaihtaa pois tutusta hoitopaikasta, eukko etsiköön uuden työpaikan.
Ja eiköhän se onnistu, jos kerrot tosiaan sille vastaavalle syyn ihan kuten se on.
Täö nainen on sen toimipaikan vetäjä. Kyseessä yksityinen pk
Ap
Kai nyt naisena keksit mitä tehdä. Heittäydy hankalaksi.
Ihan varmaan sä täällä pyörittelisitkin silmiäsi, jos tuo olisi totta.
Kai nyt naisena keksit mitä tehdä. Heittäydy hankalaksi.
Totta on joka sana, tää kolmiodraama on ku suoraan kauniista ja rohkeista.
Mä oon yleensä ottaen melko sopuisa luonne, mut nyt alkaa pikkuhiljaa multakin diplomaattisuus loppua.
Meillä on ollut viime vuosia lukuunottamatta ihan onnellinen liitto. Harmittaa kun sillä loppuhen lopuksi pyyhittiinkin per***tä.
Ap
moraalitonta touhua siltä huoralta joka miestäsi käy naimassa.
Mä kyllä kertoisin avoimesti IHAN kaikille että tuo nainen höylää varattua perheellistä miestä.
Ja ennen kaikkea, vaatisin TODELLAKIN että mikään hemmetin ystävyys miehesi ja tän naisen välillä ei jatkuisi, ei niin minkäälaisissa merkeissä. Se on joko sinä & teidän perhe tai sitten tuo toinen nainen. Ei miehesi voi saada molempia, kuten nyt selkeesti yrittää.
Ota itseäs niskasta kiinni äläkä ole kynnysmatto.
koska kuka nainen muka vaan joojottelisi vieressä todeten tuollaisia asioita ilman tuon suurempaa kierrosten nousemista, siis MIKÄLI itsellään on vielä tunteita miestä kohtaan. Ja nainen muka hoitaa vielä lastasikin, edelleen? Kuka sallisi tuon jälkeen. Vai onko muka oikeasti olemassa noin hiiriä naisia jotka vaan katsovat kun asiat tapahtuvat eivätkä koskaan oikeutetusti räjähdä kun oikea paikka sille on.
22
On näitä lapsen tasolla olevia hiiri-aikuisia.
tilanteessa tästä tai muuten levittäisin tietoa. Jos en muusta syystä niin kostaakseni. Ei kovin ammattimaista toimintaa yksityisen PK:n hoitajalta/vetäjältä. Luulis, että sen pomoakin kiinnostais ihan liiketoimintamielessä, voi olla vaikea selitellä muille vanhemmille miksi hoitohenkilökunta keskittyy rikkomaan hoitolasten perheitä
siis rakastajatar on lapsesi hoitotäti. No joo... eli yleensä ei saada palkkaa oman lapsen hoitamisesta, joten kun tämä nainen on nyt vähän niinkuin lapsesi "sala-äitipuoli", niin sillonhan hänen kuuluisi hoitaa lastasi ilmaiseksi?!
sen naisen esimiehen kaa ja kerro tilanne! Siitähän saa palkkansa kun työpaikalla juoruilevat.
Käy sä panemassa jotain "kaveria", hyväksyykö miehes sen ?
Onko tällä hoitotädillä miestä, kai oot käräyttäny ?
koska kuka nainen muka vaan joojottelisi vieressä todeten tuollaisia asioita ilman tuon suurempaa kierrosten nousemista, siis MIKÄLI itsellään on vielä tunteita miestä kohtaan. Ja nainen muka hoitaa vielä lastasikin, edelleen? Kuka sallisi tuon jälkeen. Vai onko muka oikeasti olemassa noin hiiriä naisia jotka vaan katsovat kun asiat tapahtuvat eivätkä koskaan oikeutetusti räjähdä kun oikea paikka sille on.
22
Ja kyllä on tehty kaikkea muuta kun joojooteltu. Mutta, pitää myös miettiä miten nämä äkkipäätökset vaikuttaa lapsiin jos he yhtäkkiä joutuvat tutusta hoitopaikasta pois.
Mies ei ole miettinyt lapsia pätkääkän upottaessaan munansa tähän naiseen, eikä sen puoleen se nainenkaan. Mutta mä mietin, yritän olla aikuinen ja toimia siten mikä olisi lsdten parhaaksi. Ja jos se vaatii että mä välillä nielen kiukkua, niin sitten se on mun kestettävä.
ap
ps. Totuus on joskus tarua ihneellisempää
Kunnan koordinoijaan yhteys, jos kunta uhkaa sopparin irtisanomisella asiattoman käytöksen takia, eiköhän ala löytyä järjestelykykyä firmasta...
Asia niin julkiseksi kuin vain pystyt, kerrot muille hoitajille että voisitko ryhtyä asioimaan vain heidän kanssaan, koska tämän X kanssa se ei onnistu, syystä että... kun tulee tarpeeksi tukala olo työpaikasas eiköhän kytkin nouse ainakin saikun verran.
sen naisen esimiehen kaa ja kerro tilanne! Siitähän saa palkkansa kun työpaikalla juoruilevat.
Käy sä panemassa jotain "kaveria", hyväksyykö miehes sen ?
Onko tällä hoitotädillä miestä, kai oot käräyttäny ?
Heille tulossa ero. Tää nainen on kuulemma syvästi rakastunut mun mieheen.
Ap
Satua alusta loppuun saakka, sitä tämä kyllä on.
25
olin vähän vastaavassa tilanteessa, tosin onnneksi lapset eivät oleet sotkeutuneet mukaan. Mutta jouduin/joudun siis säännöllisesti olemaan tekemisissä naisen kanssa johon miehelläni oli suhde. Itse ole miettinyt sen niin että miksi minun pitäisi mitään hävetä.En ole mitään väärää tehnyt ja selkä suorana, ylpeänä otan tapaamiset vastaan. Ajan myötä huomaat ettei se nainen hetkauta sinua enää suuntaan jos toiseen.
En todellakaan alkaisi enää katsomaan tuollaista toimintaa.
Vai muka ystäviä, p-marjat. Sua kusetetaan 10-0.
Satua alusta loppuun saakka, sitä tämä kyllä on.
25
Mitä sä sitten tässä keskustelussa enää roikut?
Ap
moraalitonta touhua siltä huoralta joka miestäsi käy naimassa.
Mä kyllä kertoisin avoimesti IHAN kaikille että tuo nainen höylää varattua perheellistä miestä.
Ja ennen kaikkea, vaatisin TODELLAKIN että mikään hemmetin ystävyys miehesi ja tän naisen välillä ei jatkuisi, ei niin minkäälaisissa merkeissä. Se on joko sinä & teidän perhe tai sitten tuo toinen nainen. Ei miehesi voi saada molempia, kuten nyt selkeesti yrittää.
Ota itseäs niskasta kiinni äläkä ole kynnysmatto.
Mies selittää tämän yhteydenpidon ystävyytenä mutta myös "jälkihoitona" tästä päättyneestä suhteesta. Ei voi kuulemma jättää tätä naista ihan noin vain, vaan tuntee vastuuta hänen selviämisestä tästä heidän erosta. Nainen on kuulemma ihan murtunut kun elämänsä rakkaus jättikin.
Mutta kyllä, mies ilmeisesti haluaisi saada molemnat. Kivan kodin ja kuuman rakastajattaren.
Ap
Lasten vieminen pois hoitotädiltä tuskin lopettaa syrjähyppyjä, mutta ainakin loppuu lasten tottuminen "uuteen äitiin", eikä hoitotäti pääse kostamaan lapsille tai lasten kautta, mikäli hän on kostavaa lajia eikä ole tyytyväinen ratkaisuihinne. Mieti, mitä voitat tai häviät avioerossa, mitä pitäisi tehdä. Vai pitäisikö sinun "hukuttaa" miehesi seksiin niin ettei hän enää jaksa käydä vieraissa;)
Senkun otat itseäsi niskasta kiinni ja teet miehellekin asiat selviksi. Jos kerran 10v olette toisianne katsoneet, tunnet miehen sen verran hyvin, että pystyt kertomaan kaiken mitä vain haluat.