En kestä! Joudun oleen miehen rakastajattaren kans tekemisissä
Mä en kestä tätä!
Tilanne siis se, että joudun kohtaan tän naisen säännöllisesti. Ja tämän lisäksi ovat miehen kanssa tiiviisti yhteyksissä, kun ovat kuulemma ystäviä, vaikka mies on laittanut suhteen katkolle. Ainakin siia toistaiseksi kun nyt siitä tuntuu siltä että haluaa panostaa avioliittoonsa.
Kyseessä siis kunnon kolmiodraama ja mä haluaisin vaan paeta. Mutta se ei ole mahdollista.
Selviytymisvinkkejä, anyone?
Kommentit (73)
katko kesti viikon. Sit pantiin taas ja sydämen kylläisyydestä noidenkin päivien edestä.
Vaimo sai tietää puolen vuoden päästä ja erohan siitä tuli.
Älä ole luottavainen, vaikka halu olisi olla kunnolla harvoin se onnistuu, jos yhteyttä pidetään. Ei ainakaan meillä onnistunut, mutta toivon, että teillä miehesi ja miehen rakastajatar pysyvät erossa.
Miksi et pakene? Miksi se ei ole mahdollista?
Jos eroatte, lapsesi saa tutun ja kivan äitipuolen. :)
Ole asiallinen ja puhu vain pakolliset. Älä kysy kuulumisia, älä vastaa jos hän kysyy sinulta niitä.
Hanki lapselle uusi hoitotäti. Isi ei uutta "hoitotätiä" tarvitse.
Kaiken muun hyvän lisäksi tämän naisen lapset ja meidän lapset ovat olleet parhaita ystäviä. Ja ollaan muutenkin tultu kaikki hyvin toimeen, ollaan kyläilty toisillamme, käyty yhdessä risteilyillä ja muilla retkillä. Pidin häntä jonkinlaisena ystävänä siihen asti kunnes selvis että hän on "hoitanut" vimeisen vuoden mun miestä. On kuulemma rakastunut.
Ap
eihän tuommosesta mitään tuu, ei ukko paljon piittaa..kun panee perheensä peliin. En katsoisi päivääkään, ukko ulos, noita pettäjiä riittää. Vai meinaatko vaan luottaa edelleen, voi voi.
selittänyt oletkin hyvin ,anteeksi -40-
Jos eroatte, lapsesi saa tutun ja kivan äitipuolen. :)
Itse asiassa en haluais sitä petollista naista lasten lähellekään vaikja tiedän että lapset hänestä kovin tykkää. Mutta niin tykkää näköjään isätkin... Prkl.
Ap
Olet siis nainen joka haluaa piehtaroida vikisten marttyyrin roolissaan? Siitä vaan, koska ihan varmasti löydät elämäsi loppuun saakka vierellesi nilkkejä jotka pesevät sulla lattiat, tai sitten sä voit opetella ärähtämään ja sanomaan että ei enää. Säkin voit opetella välillä sanomaan kuka tekee ja mitä ja missä tahdissa. Ja jos ei sanominen tehoa niin huuda. Sä et ole mikään oman elämäsi sivustaseuraaja.
Lapsesi etu ei missään kohdin ole se että sä olet häväisty kynnysmatto niille kahdelle, ja sallit aviomiestäsi nussivan lutkan vieläpä hoitaa sinun omaa lastasi.
Olet siis nainen joka haluaa piehtaroida vikisten marttyyrin roolissaan? Siitä vaan, koska ihan varmasti löydät elämäsi loppuun saakka vierellesi nilkkejä jotka pesevät sulla lattiat, tai sitten sä voit opetella ärähtämään ja sanomaan että ei enää. Säkin voit opetella välillä sanomaan kuka tekee ja mitä ja missä tahdissa. Ja jos ei sanominen tehoa niin huuda. Sä et ole mikään oman elämäsi sivustaseuraaja.
Lapsesi etu ei missään kohdin ole se että sä olet häväisty kynnysmatto niille kahdelle, ja sallit aviomiestäsi nussivan lutkan vieläpä hoitaa sinun omaa lastasi.
Mä oon nyt kuukauden rypenyt suossa ja nyt alkaa tuntua että riittää. Siksi halusinkin arvon aavee-raadin tsemppausta tässä.
Mun yli on kävelty, suorastaan ajettu rekalla, mutta nyt se on loppu. Jos mies haluaa jatkaa tätä liittoa niin kuin väittää, niin muutoksia on tultava ja valinta on tehtävä.
Ap
Kurjaan tilanteeseen olet joutunut. Voimia paljon! Toivottavasti löydät nopeasti voimaa alkaa järjestämään oman elämäsi asiat uuteen uskoon.
Mihinkään höpöhöpökostopurkauksiin ei todellakaan kannata heikoimpanakaan hetkenä sortua. Niistä tulisi varmasti vain kahta kamalampi morkkis ja häpeä myöhemmin.
naureskella sulle..ja vielä jälkihoitoa, minä antasin tommosen mennä ja kiivaasti vai luottaisitko jatkossa, et kai sentään niin naiivi ole. Noita häntäheikkejä riittää..niinkuin noita tai teitä naisia joita viedään ku mätää kukkoo vai pitäskö sanoo kanaa. En veidsi päiväksi tuommoselle lastani hoitoon enkä sanoisi miehestä sen parempaa, äkkiä eroon molemmista ennenku tulee lisää vahinkoa.
Kurjaan tilanteeseen olet joutunut. Voimia paljon! Toivottavasti löydät nopeasti voimaa alkaa järjestämään oman elämäsi asiat uuteen uskoon.
Mihinkään höpöhöpökostopurkauksiin ei todellakaan kannata heikoimpanakaan hetkenä sortua. Niistä tulisi varmasti vain kahta kamalampi morkkis ja häpeä myöhemmin.
Tekisi mieli kertoa koko maailmalle mitä nämä kaksi ovat tehneet, mutta ketä se hyödyttää? Ainoastaan mun kostonhimoa, ei muuta.
Ap
voisit vielä kunnioittaa, et koskaan tiedä missä on seuraavan kerran ja kenen kanssa, pistää molemmat sua ihan huokeella,kurja juttu. Miehesihän se valitsi, ei kukaan pakottanut..kun on kerran niin vietävissä oleva niin anna mennä, älä jää odottaa seuraavaa kertaa.
mitä aikuiset ihmiset puuhaa toistensa kanssa, näitähän tapahtuu ja koteja rikkoutuu ja sitten vaan uusia perustamaan, paremmalla onnella tai sitten ei.
jos se mies välittäisi vaimonsa tunteista yhtään niin hän katkaisisi välit heti rakastajattareensa - nythän hän tällä jälkihoidollaan osoittaa, että toisen naisen tunteet ovat oman vaimon tunteita tärkeämmät. Mieshän on tunnetasolla valintansa tehnyt jo.
Eihän sillä väliä, että oman vaimon maailma on sortunut, täytyy huolehtia sen toisen naisen tunnekaaoksesta nyt. Jessus mikä pelle.
Ota yhteyttä sen toisen naisen pomoon ja tee asiasta julkinen. Vaihda lasten hoitopaikka välittömästi - se onnistuu nopeasti kun soitat päivähoidon vastaavalle ja selität tilanteen.
Anna miehellä kaksi vaihtoehtoa: välit poikki välittömästi toiseen naiseen ja sitten pariterapiaan. Mahdollinen jatko katsotaan sen jälkeen. Se toinen vaihtoehto on ero.
mitä aikuiset ihmiset puuhaa toistensa kanssa, näitähän tapahtuu ja koteja rikkoutuu ja sitten vaan uusia perustamaan, paremmalla onnella tai sitten ei.
Kun kyseessä on mun perhe ja koti.
Ap
ihan lutkaksi nimetään, entäs se mies, ihan samaa sarjaa, jos ei pahempi, mieshän se on se tekijä joka vonkaa, nainen sitten antaa luvan tai ei.
Luottamus, se on suhteen peruskivi, kun se menee sitä onkin aika vaikea saada takaisin, usein ei edes saa, pilalla mikä pilalla, hepposet ois eväät jatkaa.
vaikka ja mitä muutoksia tekisitte, ei poista tosiasiaa, eli mennyttä. Se kaivaa sua ihan aina, ja pahenee vaan, kun et enää ikinä voi tuohon kusipäähän luottaa.
liikuttaa mutta miestäsi ei näyttänyt liikuttavan kun on tehnyt mitä on, ei siinä paljon perhe ja avioliitto painanut, ei niin puupennin vertaa. Voihan se tietenkin olla jos teillä on mennyt huonosti niin tämä oli se viimeinen pakotie. Hyvästä suhteesta ei kukaan lähde pettämään, ei ota sitä riskiä. Kannattaisi vetää johtopäätökset ja ne osaat varmaan ihan itse tehdä ilman palstan apua, jos on itsetuntosi kohdallaan. Joku raasuhan jäisi tilanteeseen makaamaan ja antaisi loputtomiin vaan anteeksi. Ei ole mukava tilanne ollenkaan.
Kerron vaan oman tarinani. Meillä on miehen kanssa pitkä ja onnellinen liitto, johon kuuluu yksi miehen hairahdus. On siis pettänyt kerran, kyseessä oli yhden illan juttu, ei tunnepuolen asioita.
Minä en sitä naista tuntenut, enkä sen kummemmin halunnut edes tietää. Ei siis ollut miehellekään ennestään tuttu.
No, tästä meni vain pari kuukautta, kun menimme silloin 1.luokalla olleen poikamme ensimmäiseen vanhempainiltaan. Yllätys oli suuri (ihan jokaiselle osapuolelle), kun tämä yhden illan hairahdus asteli luokkaan. Sattuipa olemaan poika samalla luokalla.
Myöhemmin (tai aika nopeastikin siis) pojistamme tuli oikein hyvät kaverit ja tämä nainen kävi muutaman kerran meilläkin poikaansa hakemassa.
Koko tilanne oli sellainen tragikoominen, ei oikein tiennyt itkiskö vai naurasko.
No, siitä selvittiin ja kannatti, olemme todella onnellisia nykyisin!
pakottaa, nyt rakastat minua et muita, heh, se mikä kerran menee se mennä joutaa!
Entä jos otat yhteyttä kunnan lastenhoitopäällikköön ja kerrot rehellisesti tilanteen.
Luulisi löytyvän sen verran ymmärrystä, että hoitopaikan vaihto hoituisi nopeammin.
Olisi tälle hoitajallekin pieni opetus ;)