Miten voin hyväksyä sen että olen pienikaluinen
Täälläkin palstalla puhutaan aina, että vain iso tai paksu kalu antaa tyydytystä. Minulla on pieni ja ohut.
Kommentit (62)
Onko kukaan pienikaluinen saanut kuulla tai tunnustaako kukaan nainen esim. erosta katkeroituneena vittuilleensa kalun koosta?
seurassa joka välissä tuo esiin.
Se ei kuulu muille ja ihan tosi, vaikka tuntuu, ettei sellaisesta kukaan toisille kerro, mulla oli miesystävä joka jotenkin aina kerkesi asiasta ohimennen mainita.
Mulle tuli sellainen olo, että mua katottiin säälien ja sain sympatiapisteitä, kun olin huolinut sellaisen sänkykaverikseni, ei kiva juttu ollenkaan.
Tää on tosiasia.
Nyt on vaan keksittävä kaikesta myönteisiä puolia:)
Näitä juttuja kun täällä lukee, niin jos tuo on ainut ongelma
niin ei hätää.
Parhaimmat orgasmit olen saanut pienempikaluisemman miehen kanssa :)
Olen viettänyt myös mielettömän seksiyön miehen kanssa, joka kadotti heti alkuun erektion kokonaan...
Opettele orjuuttamaan klitoris, saat naisen laukeamaan monta kertaa peräkkäin ja se nainen palvoo sinua. Yhdyntä on naiselle vain bonus, loistavaa, että sekin onnistuu. ;)
Toinen vinkki: useimmilla naisilla on g-piste vaginan etuseinässä- Ei tarvitse tosiaankaan yltää syvälle, koska nainen saa parhaat huuto-orkut, kun valitset asennon jossa penis hankaa lujaa g-pisteeseena ja samalla hoitelet sen klitoriksen.
Ole hyvä.
ihmisen tärkein sukupuolielin on aivot. Miehelläkin.
t. nainen
Harva mies osaa nuolla (minua) kunnolla ja paras on ollut juuri pienikaluinen, joka oli todella hyvä suuseksissä.
Sillä on tosi pieni muna, mutta sitäkin ärhäkämpi herpeskanta kurkussa. Suosittelen testejä.
Täälläkin palstalla puhutaan aina, että vain iso tai paksu kalu antaa tyydytystä. Minulla on pieni ja ohut.
Oikealle naiselle sillä ei ole mitään väliä. Hyvin sillä tyydyttää naisen.
Onko kukaan pienikaluinen saanut kuulla tai tunnustaako kukaan nainen esim. erosta katkeroituneena vittuilleensa kalun koosta?
Kun naiset vittuilee miehille kalun koosta. Aika karmeata kuunneltavaa. Sääliksi käy miehiä vaikka heissä ei ole mitään vikaa
Toisekseen suurelle osalle naisia sillä ei ole merkitystä.
Sillä järkevälle osalle sillä peniksen koolla ei ole merkitystä
Trolli tämä lienee, mutta teitä on monia. Yhden miesystävän penikselle annoin mahdollisuuden (pienin ikinä), mutta ei siitä mitään tullut. Normaali tai vähän isohko parempi. Liian isoistakin kokemuksia ja rikkoo paikat.
usein kyselevät kokonsa riittävyyttä (todellinen turn-off eli älä tee tätä!)
Tämä on vain ja ainoastaan todella hämmentävää. Mitähän vittua tollaseen edes kuuluisi vastata?
Oli itseasiassa "paras" seksissä, sai aikaan todellista nautintoa. Silti mies kyseli aina tälläisiä...
Se on todella tärkeää miehelle. Jos sanot pahasti niin se on todella paha isku miehelle. Ihan oikeasti. Se on paras keino oikeasti satuttaa toista ja pitkään
Trolli tämä lienee, mutta teitä on monia. Yhden miesystävän penikselle annoin mahdollisuuden (pienin ikinä), mutta ei siitä mitään tullut. Normaali tai vähän isohko parempi. Liian isoistakin kokemuksia ja rikkoo paikat.
Suurimmalle osalle naisista peniksen koolla ei ole merkitystä. On naurettavaa jos sillä on
että kyllä se nakin kokoinen tai liian iso ovat huonoja.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2013 klo 17:35"]
kieltä, sormia ja dildoa. Kokeile asentoja, joissa kalu tuntuu isommalta, esim. naisen jalat yhdessä. Anaaliseksissä pieni kalu on parempi. Etsi pieni nainen, sillä on pienet paikat.
[/quote]
joka muuta väittää niin valehtelee.
Vaikka miksei pienelläkin pärjätä voi jos sitä hyvin osaa käyttää.
- jo elämää nähnyt nainen-
joka muuta väittää niin valehtelee. Vaikka miksei pienelläkin pärjätä voi jos sitä hyvin osaa käyttää. - jo elämää nähnyt nainen-
Ettei minulle ole koolla merkitystä.
-jo myöskin elämää nähnyt nainen-
eli pienikaluinen on siihen loistava, kunnes paikat löystyy.