Miten voin hyväksyä sen että olen pienikaluinen
Täälläkin palstalla puhutaan aina, että vain iso tai paksu kalu antaa tyydytystä. Minulla on pieni ja ohut.
Kommentit (62)
usein kyselevät kokonsa riittävyyttä (todellinen turn-off eli älä tee tätä!)
Tämä on vain ja ainoastaan todella hämmentävää. Mitähän vittua tollaseen edes kuuluisi vastata?
Oli itseasiassa "paras" seksissä, sai aikaan todellista nautintoa. Silti mies kyseli aina tälläisiä...
Täälläkin palstalla puhutaan aina, että vain iso tai paksu kalu antaa tyydytystä. Minulla on pieni ja ohut.
Aloittajalle voisi sanoa: älä nyt mieti kaluasi vaan anna mennä.
Turha syy stressata. Jotkut ovat pieniä, jotkut isoja. Ei tuo suuri juttu ole kovinkaan monelle naiselle. Paitsi jos teet siitä sellaisen.
Miksi pitäisi valehdella?
Miksi pitäisi valehdella?
Vai viittaatko ap:n mahdolliseen lukihäiriöön?
Ei välttämättä mitään, kunhan teen huomioita.
Mitä sen koolla on tekemistä taitojen kanssa?
Mutta kyllä se pieni ja varsinkin ohut yleensä (ei aina)vaan tuntuu vähemmän kuin iso, ei voi mittään.
Aloittajalle voisi sanoa: Mitä välimerkkien käytön osaamisella on tekemistä seksitaitojen kanssa i] Miksi pitäisi valehdella?
Vai viittaatko ap:n mahdolliseen lukihäiriöön?
Miksi ihmeessä mun pitäisi sanoa "älä nyt mieti kaluasi vaan anna mennä", kun en ole sitä mieltä?
Ap kirjoittaa nähdäkseni miltei oikein. Epävarma munastaan kyllä. Tuollaisten koulukiusaajien sikojen ansiota, varmaan.
Pelkkä kalu ei anna kenellekään tyydytystä. Isolla kalulla rynkytys voi jopa pelkästään satuttaa, ja millähyvänsä kalulla rynkytys pelkästään tylsistyttää. Pitää opetella huomioimaan toinenkin osapuoli, sitä kutsutaan rakasteluksi.
Kuka hyvänsä ääliö osaa kyllä tyhjentää pussinsa naiseen, vaikka olisi minkälainen kulli. Se on sitä mitä kutsutaan 1-3 minuutin rynkytykseksi.
Nainen ei halunnut suudella häntä.
Ap kirjoittaa nähdäkseni miltei oikein. Epävarma munastaan kyllä. Tuollaisten koulukiusaajien sikojen ansiota, varmaan.
En ole lähelläkään koulua; en ap:n, enkä omaani. Olen ihan aikuinen nainen ja uskallan sanoa oman mielipiteeni, miellytti se sinua tai ei.
En ole lähelläkään koulua; en ap:n, enkä omaani. Olen ihan aikuinen nainen ja uskallan sanoa oman mielipiteeni, miellytti se sinua tai ei.
Uskallat sanoa netissä mielipiteesi, haukkua muita. Sitä sanot rohkeudeksi. Lurppatissi!
Uskallat sanoa netissä mielipiteesi, haukkua muita. Sitä sanot rohkeudeksi. Lurppatissi!
En sanonut itseäni rohkeaksi; sinä sanoit.
Luuletko, että itken nyt päiväkausia "lurppatissiä" :D ?
kERRAN PÄIVÄSSÄ muna pumppuuaa hobitteja
usein kyselevät kokonsa riittävyyttä (todellinen turn-off eli älä tee tätä!)
Tämä on vain ja ainoastaan todella hämmentävää. Mitähän vittua tollaseen edes kuuluisi vastata?
Olen kerran ollut tälläisen kanssa. Oli itseasiassa "paras" seksissä, sai aikaan todellista nautintoa. Silti mies kyseli aina tälläisiä...
Se osasi hommansa ja mä olin aivan kauheassa kiimassa. Olisin varmaan saanut useaan kertaan, jos en olisi ollut tolkuttomassa humalassa.
Tää mies ei varmaan edes tajunnut miten kuumaksi se minut sai. Nuo itsetunto-ongelmat on kyllä pahoja.
Jos on pieni, mutta toimiva niin tilanne on ok. Varsinkin jo on muutekin taitava.
Iso ja löysä ei taas tee oikeen mitään, kuten ei myöskään pieni ja löysä :D
Mutta, jos miestä oikeasti rakastaa, niin tuskin tuo kalun koko on se merkitsevin seikka. Minä ainakin rakastin erästä exääni aivan jumalattomasti, vaikka ei ollutkaan kovin kummoisesti varustettu :)
Täälläkin palstalla puhutaan aina, että vain iso tai paksu kalu antaa tyydytystä.
Sinä vaan olet kiinnittänyt huomiosi noihin ketjuihin ja suuruutta ylistäviin vastauksiin.
Oikeesti vähintään yhtä moni tietää ja sanoo, että isoa kalua ei tarvita mihinkään. Sinä vain et halua hyväksyä niitä näkemyksiä, koska sinulla on valmiiksi vinoutunut kuvitelma siitä, että iso sen olla pitää.
Unohda jo mitä sun epä-kaverit on teininä sulle uskotelleet. Eiköhän ennemmin kannattaisi uskoa meitä naisia, kun me sanotaan, ettei koko ratkaise.