Aiotko lähteä Finnairin lennolle Melbourneen?
Välilasku, mutta ei koneenvaihtoa. Kestää yhteen suuntaan 22 - 23,5 tuntia.
"Finnairilta uusi kaukokohde aloittaa lennot Melbourneen lokakuussa 2026"
https://company.finnair.com/fi/medialle/kaikki-tiedotteet/tiedote?id=24…
Kommentit (24)
Ei kai tuollaista kestä kuin bisnesluokan penkissä!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuollaista kestä kuin bisnesluokan penkissä!
Pumpulipylly olet.
Lähden jos tulee hyviä tarjouksia tyyliin 790€ menopaluulta.
Voisin lähteä, jos sattuu työreissua sinne suuntaan..
En, liian kaukana ja mieluummin jäisin siitä välilaskulta Pattayalle.
Ei aussitkaan viihdy Australiassa, nekin lähtee Pattayalle.
Vierailija kirjoitti:
Lähden jos tulee hyviä tarjouksia tyyliin 790€ menopaluulta.
Katsoin randomilla jotkut marraskuun päivät ja menopaluu olisi 1100 €.
Pääseköhän Bangkokissa jaloittelemaan vai pitääkö kökkiä sisällä koneessa?
Vierailija kirjoitti:
En, liian kaukana ja mieluummin jäisin siitä välilaskulta Pattayalle.
Ei aussitkaan viihdy Australiassa, nekin lähtee Pattayalle.
Juutalaiset ei ainakaan enää viihdy siellä.
Mitä tuo Bangkokin välilasku tarkoittaa, vaihtuuko silloin porukkaa koneessa vai huolletaanko vaan konetta?
Välilasku on Bangkokissa. Eikös Singapore tai Hongkong olisi parempi? Aikaerokin on suuri eli jos lähtö on maanantaina niin on perillä vasta keskiviikkona. Ilmeisesti kone on jonkin aikaa ihan Bangkokissa ja koneesta pitää poistua huoltotoimenpiteiden ajaksi. Henkilökunta ainakin vaihtuu ja ehkä koneeseen saapuu uusia matkustajia. Toivottavasti lipun hintaan sisältyy tällä lennolla edes tarjoilua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Bangkokin välilasku tarkoittaa, vaihtuuko silloin porukkaa koneessa vai huolletaanko vaan konetta?
Öljyt vaihdetaan ja tankataan lisää mustikkamehua
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Bangkokin välilasku tarkoittaa, vaihtuuko silloin porukkaa koneessa vai huolletaanko vaan konetta?
Tankkaus ja miehistön vaihto ja varmaan lisää ruokaa ja juomaa lastataan myös kyytiin.
Osa matkustajista jää sinne ja Bangkokista tulee uusia matkustajia kyytiin.
Finnairilta tuli jo mainoksiaa 990€ maksaisi, en kuitenkaan ala lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Finnairilta tuli jo mainoksiaa 990€ maksaisi, en kuitenkaan ala lähtemään.
Jos saisi bisnesluokan liput max 2000 €, voisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Bangkokin välilasku tarkoittaa, vaihtuuko silloin porukkaa koneessa vai huolletaanko vaan konetta?
Luultavasti osa porukasta vaihtuu, tuskin ne saa myytyä konetta täyteen koko matkalle, joten osa jää Thaimaahan ja uusia tulee rilalle.
Miten olisi mielummin esim. Las Vegas tai Miami tai joku harvinainen kohde, johon ei juuri lentoja ole? Miamia taitaa tosin aina välillä olla kohteena. Norwegianilla on ainakin ollut reitti Tukholmasta Las Vegasiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Bangkokin välilasku tarkoittaa, vaihtuuko silloin porukkaa koneessa vai huolletaanko vaan konetta?
Luultavasti osa porukasta vaihtuu, tuskin ne saa myytyä konetta täyteen koko matkalle, joten osa jää Thaimaahan ja uusia tulee rilalle.
Joo varmasti pointti on saada Australian ja Bangkokin välisiä matkustajia. Ja Helsingistä on muutenkin porukkaa menossa Bangkokkiin. Eli nuo koko matkan matkustavat on varmaan kiva bonus, mutta suurin osa ehkä menee vain jomman kumman pätkän?
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi mielummin esim. Las Vegas tai Miami tai joku harvinainen kohde, johon ei juuri lentoja ole? Miamia taitaa tosin aina välillä olla kohteena. Norwegianilla on ainakin ollut reitti Tukholmasta Las Vegasiin.
Honolulu. Se olisi uniikki kohde Eurooppasta lähtien, koska käytännössä vain Pohjois-Euroopasta voi vetää sen suorana ilman spesiaalivarustettua konetta.
En lähde, Australia ei kiinnosta minua.
Milloin tulisi Helsinki-Honolulu? Se olisi mahdollista vetää A350:llä suorana ilman välilaskuja. Ja olisi ainoa suora yhteys Euroopasta Hawaijille.