Lyhyt nainen (160-165 cm), paljonko painat?
Painoin nuorena 49-52 kiloa, mutta nyt puntari näyttää jo 78 kiloa. 160-senttiselle se on reilusti liikaa. Vuoden alussa tilanne oli vielä lohduttomampi ja painoa kaksi kiloa enemmän. Hitaasti mutta varmasti haluan takaisin alle 65-kiloiseksi. Sen laihemmaksi en 35-vuotiaana kahden lapsen äitinä edes pyri.
Kommentit (73)
3 lasta. Treenaan 4 - 5 kertaa viikossa. Olen treenannut jo 2 vuotta aktiivisesti. Ruokavalio kunnossa. Kroppa on kiinteä, mutta lihakset voisi erottua paremmin. Se on se haasteellinen osuus.
Olen aina liikkunut aktiivisesti, mutta nyt 2 vuotta salilla treenaaminen ollut tavoitteellisempaa.
Mutta näkyviä lihaksia siis kiitos.
160-165 cm pituinen nainen ole lyhyt, vaan sen pituinen mitä keskinmäärin suomalainen nainen on pitkä, ja mikä on naiselle normaali ja hyvä pituus.
en lyhyt. 163cm/53kg. Ollut samanpainoinen teinistä saakka. Tyytyväinen olen, sporttinen. Nyt 30v. Ei lapsia (vielä).
Painoin nuorena 49-52 kiloa, mutta nyt puntari näyttää jo 78 kiloa. 160-senttiselle se on reilusti liikaa. Vuoden alussa tilanne oli vielä lohduttomampi ja painoa kaksi kiloa enemmän. Hitaasti mutta varmasti haluan takaisin alle 65-kiloiseksi. Sen laihemmaksi en 35-vuotiaana kahden lapsen äitinä edes pyri.
tällä mennään, hyvä näin. Pahimmillaan olen painanut 45kg ja se oli jo karmean näköistäkin...
ja nuorena olin tooooosi laiha ja painoin 49 kg. Pari vuotta sitten painoin jotai 80 kg ja nyt oon laihduttanu niin että oon 67 kg. Vähän vielä meinaan pudottaa.
Se kun pääsi alle 70 kg oli riemukas kokemus :)
Viimeiset neljä vuotta ollut aikamoista jojoilua. Olen 159 cm pätkä ja ikää 30 vuotta. Ennen raskautta (nyt lapsi 3,5 v) painoin 52 kg, loppuraskaudessa painoin 72 kg ja 2 kk synnytyksen jälkeen 54 kg. Salakavalasti iltasyömisen myötä lihoin kuitenkin 65 kiloon. Tuossa syksyn aikana sain painon kepoisesti putoamaan 57 kiloon - MUTTA sitten päälle iski useamman viikon kestänyt flunssa, joten olin niin poikki etten jaksanut muuten ulos kuin lapsen kanssa lähileikkipuistoon. Niin tuo kotona löhöäminen jouluherkkuihin yhdistettynä nosti vaakalukemat kuukaudessa taas siihen 64 kiloon. Sitä sitten taas tässä ollaan sulattelemassa. Tavoitteeni olisi 52 kg kesään mennessä.
Ikää 40 v.
nuorena painoin 48 kg, mutta olin hiukka liian laiha. Nyt paino huitelee 50 - 52 kg:n välillä.
Lihaksetkin on.
Oon 150cm ja painan 48kg. Pienimmillään oon painanu 46kg ja silloin myös näyttänyt parhaalta ja ollut tyytyväisin kehooni. 60kg oon ollu painavimmillani ja silloin olin järkyttävän näköinen pallo. :D Tavoitteena ois tällä hetkellä kiinteytyminen, reisistä ja pepusta. Oon 23v, ei lapsia.