Lyhyt nainen (160-165 cm), paljonko painat?
Painoin nuorena 49-52 kiloa, mutta nyt puntari näyttää jo 78 kiloa. 160-senttiselle se on reilusti liikaa. Vuoden alussa tilanne oli vielä lohduttomampi ja painoa kaksi kiloa enemmän. Hitaasti mutta varmasti haluan takaisin alle 65-kiloiseksi. Sen laihemmaksi en 35-vuotiaana kahden lapsen äitinä edes pyri.
Kommentit (73)
42v 3 lasta 160 pituutta ja 53 painoa , en urheile mut katon mitä syön .
10 vuotta sitten 49kg. Siihen pyritään... ja mielellään vähän yli
Ihanne on 65kg, sitä kevyempänä alan näyttää kurjalta, mulla on aika kapeat kasvot. Liikun paljon ja lihasta on reilusti joten painan suhteessa kokooni aika lailla.
t. 5:n lapsukaisen äiti
raskautta painoin 52-53.Siitä on nyt 23v aikaa. Nyt painan jotain 60kg ja tarkoitus pudottaa tuonne 57 kiloon. Olen nyt vanhemmalla iällä viihtynyt painossa 57-59kg, jos sitä alemmas menee niin naama kärsii liikaa.Joten kompromissi tuo paino.Mulla on korkeat poskipäät ja kapeat pienet kasvot,laihdun ekana kasvoista ja dekolteestä.
Pituus siis 160cm.
2 lasta ja kiloja 55. Tosin saisi olla hiukan "tiivimässä" paketissa :) Eli jumppaa jumppaa... Pituutta 163 cm ja nuorempi lapsi 4 kk.
painan 51kg. Olen painanut saman verran 15-vuotiaasta lähtien. Ikä 34 vuotta ja kolme lasta.
voisi sitä pari kiloa tuosta olla rasvan sijaan lihasta :) yksi lapsi
eli 162cm ja painoa nyt n.47kg.
Kaksi lasta,ikäeroa heillä 11kk :)
Ikää 28v.
Pari kiloa lihaksia ei tekisi kyllä yhtään pahaa..
51 - 52 kiloa, pituus 163, ikää 45 ja lapsia kolme (en tosin tajua miten lapset painoon vaikuttaisi..)
51 - 52 kiloa, pituus 163, ikää 45 ja lapsia kolme (en tosin tajua miten lapset painoon vaikuttaisi..)
Mulla ei lasten saanti vaikuttanut painoon millään tavalla lukuunottamatta tietysti raskausaikaa jolloin paino nuosi n.16kg molemmissa tapauksissa.
Kehomme kuitenkin erilaisia ja joillain ihmisillä on todella vaikea tiputtaa raskauden aikana kertyneitä kiloja. Kuka haluaa kuulla lisää itsestään selvyyksiä ;)
Nro53
En varmaan saisi vastata tähän viestiketjuun, koska olen vain 158. Aikuisiän paino vaihdellut 43-63 kg, tällä hetkellä 60 kg.
ja painan vaihtelevasti 51 kg- 57 kg. Painoni heittelee jatkuvasti tuon 5-6 kilon kanssa. Tällä hetkellä syön ihan mitä huvittaa, ja paino on 55 kg.
Parhaalta näytän 52-53 kg.
Urheilen myös vaihtelevasti.
Vaatekokoni on XS.
tavoitepaino ensin 64kg jolloin olisin normaalipainoinen painoindeksin mukaan. Ihannepaino olisi 58kg
27v, 2 alle 3v lasta
Olen ryhdistäytynyt ja aloittanut juoksemisen 20 vuoden tauon jälkeen. Ennen ryhdistäytymistä painoin 58 kiloa. Lapsia on kolme, mutta heitä ei voi notkahduksesta syyttää.
Olen lähes tyytyväinen pituuteeni (157). Vanhemmiten kun alkaa painua kasaan ja lyhenee 5-10 cm. Painoa (63) saisi olla muutama kilo vähemmän. Muuten on ihanaa olla lyhyt. En haluaisi olla 175-180.
mutta kun lyhyistä oli kerta puhetta niin minä todellakin lyhyt eli 150cm ja painan 50kg tai siis lähtöpaino ennen tätä kolmatta raskautta oli se. Pyrin sitten jossain vaiheessa 47 kiloon koska se minulle parhain. Pienillä muutoma kilokin on jo todella paljon lihomista mikä on hankalaa
mutta kun lyhyistä oli kerta puhetta niin minä todellakin lyhyt eli 150cm ja painan 50kg tai siis lähtöpaino ennen tätä kolmatta raskautta oli se. Pyrin sitten jossain vaiheessa 47 kiloon koska se minulle parhain. Pienillä muutoma kilokin on jo todella paljon lihomista mikä on hankalaa
Aikalailla 51 kg.